Про утворення робочої групи з питань організації діяльності ЦНАП та визначення відповідальної особи

Про утворення робочої групи з питань організації діяльності ЦНАП та визначення відповідальної особи

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 08.01.2020 №3
м. Долина
Про утворення робочої групи з питань
організації діяльності ЦНАП та
визначення відповідальної особи

З метою створення Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) Долинської міської ради в рамках співробітництва з виконавцем Фази Впровадження напрямку з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEADз Європою», Раунд 4, на виконання Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Визначити відповідальну особу за створення ЦНАП Долинської міської ради Сапетну Світлану Олександрівну, керуючу справами виконкому.

2.Затвердити персональний склад робочої групи з питань організації діяльності ЦНАП Долинської міської ради згідно з додатком 1.

3.Затвердити план заходів щодо забезпечення організації діяльності ЦНАП Долинської міської ради на території Долинської ОТГ згідно з додатком 2.

4.Результати засідань робочої групи оформляються відповідними протоколами, які є обов’язковими до виконання.

5.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток 1 до розпорядження міського голови
від 08.01.2020 №3

Персональний склад робочої групи
з питань організації діяльності ЦНАП Долинської міської ради

Світлана Сапетна, голова робочої групи, керуюча справами виконкому;

Надія Попович, секретар робочої групи, начальниця управління технічного та інформаційного забезпечення.

Члени робочої групи:

Руслана Гаврилків, заступниця міського голови,

Аліна Микулин, провідний спеціаліст (фахівець з публічних закупівель) управління технічного та інформаційного забезпечення,

Сергій Гаргат начальник управління житлово-комунального господарства,

Віта Гамар, інженер-проектувальник управління благоустрою та інфраструктури,

Зеновій Григорський, начальник управління правового і кадрового забезпечення,

Галина Максимів, провідний спеціаліст відділу внутрішньої політики та промоцій,

Юлія Янішевська, Начальник відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг,

Тарас Крайник, державний реєстратор,

Андрій Маївський, депутат міської ради,

Євгеній Яциняк, депутат міської ради,

Василь Гошовський, член громадської спілки осіб з інвалідністю «Сучасний погляд».

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Додаток 2 до розпорядження міського голови
від 08.01.2020 №3

План заходів
щодо забезпечення організації діяльності ЦНАП Долинської міської ради
на території Долинської ОТГ

№з/п Назва заходу Строк
виконання
Відповідальні виконавці
1 Проведення засідання Робочої групи 2020-2021 р. робоча група
2 Проведення моніторингу діючих розпорядчих документів щодо діяльності ЦНАП та внести зміни відповідно до вимог ТЗ Раунд 4 До 01.11.2020 робоча група,
Долинська міська рада
3 Визначення та затвердження обсягу фінансування, необхідного для створення ЦНАП І півріччя 2020 року робоча група,
Долинська міська рада
4 Завершення ремонтних робіт у приміщенні ЦНАП До 01.06.2020 Долинська міська рада
5 Забезпечення ЦНАП персоналом Протягом 2020 року Долинська міська рада
6 Забезпечення проведення підвищення кваліфікації працівників ЦНАП 2020-2021 р. робоча група,
відділ кадрового забезпечення
7 Організація інформаційної кампанії та залучення населення до діяльності ЦНАП постійно робоча група,
відділ внутрішньої політики та промоцій

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Документ опубліковано 08 січня 2020
Чинний
Детальніше