РІШЕННЯ
Втратило чинність рішенням сесії
від 21.07.2022 № 1671-21/2022
Від 24.10.2019. № 220-7/2019
м. Долина
Про відділ соціальної політики
Долинської міської ради та уповноважених осіб
З метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 16.01.1019 № 18 «Про внесення змін до Положення про головного державного соціального інспектора та державного соціального інспектора», керуючись п.п.20 п.4 ст.42, ст.141 Закону України «Про місцеве самоврядування», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Утворити в структурі виконавчих органів Долинської міської ради відділ соціальної політики в складі 2 штатних одиниць (начальник відділу – 1 шт.од., фахівець з соціальної роботи – 1 шт.од.).
2.Затвердити положення про відділ соціальної політики Долинської міської ради (додається).
3.Уповноважити працівників відділу соціальної політики на складання актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) державної соціальної допомоги/соціальних виплат.
4.Уповноважити на складання актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) державної соціальної допомоги/соціальних виплат в :
Лоп’янському старостинському окрузі:
– в.о. старости Коса Богдана Івановича,
– діловода Зубик Оксану Василівну;
Грабівському старостинському окрузі,
– в.о. старости Чекіт Галину Петрівну,
– діловода Барко Галину Василівну;
Малотур’янському старостинському окрузі:
– в.о. старости Кузеляк Лідію Леонтіївну,
– діловода Матіїшин Руслану Дмитрівну;
Солуківському старостинському окрузі:
– діловода Кудибин Галину Тарасівну,
– провідного спеціаліста (з ВРМ в Солуківському старостинському окрузі).
Міський голова Володимир Гаразд
Затверджено:
рішенням Долинської міської ради
від 24.10.2019. № 220-7/2019
Положення
про відділ соціальної політики Долинської міської ради
1.Загальні положення
1.1.Відділ соціальної політики (надалі – Відділ) є виконавчим органом Долинської міської ради, утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, її виконавчому комітету, міському голові, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.
1.2.Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України, регламентом міської ради, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням, нормативними актами Департаменту соціального захисту населення Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
1.3.Начальник відділу є посадовою особою органу місцевого самоврядування, фахівці з соціальної роботи є працівниками міської ради.
2.Мета Відділу
Метою Відділу є забезпечення в межах визначених законодавством прав членів об’єднаної територіальної громади в сфері соціального захисту, шляхом здійснення нагляду за додержанням на території Долинської міської ради вимог законодавства у цій сфері, виконання відповідних державних і місцевих програм соціального захисту населення, надання якісних соціальних послуг.
3.Основні завдання
Основними завданнями Відділу є:
3.1.Забезпечення дотримання встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення Долинської об’єднаної територіальної громади: створення ефективної, прозорої, інноваційної, конкурентної системи соціальних послуг згідно з міжнародними стандартами; планування та реалізація місцевих програм соціального захисту; здійснення індивідуальної соціальної роботи відповідно до потреб і запитів громадян.
3.2.Надання допомоги в отриманні соціальних і реабілітаційних послуг, проведення соціальної роботи з особами, сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах, учасникам бойових дій в АТО, ООС.
3.3.Розроблення та організація виконання комплексних програм поліпшення соціального обслуговування інвалідів, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку, сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, учасникам бойових дій в АТО, ООС.
та всебічне сприяння в отриманні ними соціального обслуговування та соціальних послуг за місцем проживання.
3.4.Сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури, направлення інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення.
3.5.Забезпечення реалізації державної політики з питань підтримки сім’ї; рівних прав та можливостей жінок та чоловіків; соціальної інтеграції інвалідів; у сфері захисту прав і свобод внутрішньо переміщених осіб.
3.6.Реалізація державної політики у сфері захисту прав дітей.
3.7.Допомога у зборі документів громадянам, які потребують соціальної підтримки та надання матеріальної допомоги жителям Долинської ОТГ.
3.8.Розгляд звернень та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу.
3.9.Здійснення інших повноважень, покладених на Відділ відповідно до чинного законодавства.
4.Права та обов’язки Відділу:
4.1.Забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції і законодавстві України та Регламенті міської ради;
4.2.Забезпечити виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;
4.3.Не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.
4.4.Сприяти громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги.
4.5.Складати акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї для призначення (відновлення) соціальної допомоги/соціальних виплат.
4.6.Допомагати у вирішенні відповідно до законодавства питання про надання допомоги інвалідам, ветеранам війни і праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісті) військовослужбовців, дітям-інвалідам, багатодітним сім’ям, учасникам бойових дій в АТО, ООС, іншим категоріям населення для вирішення матеріально-побутових проблем.
4.7.Забезпечувати проведення соціальної роботи, зокрема:
– визначення індивідуальних потреб сімей (осіб) у соціальних послугах та допомозі;
– допомоги в організації надання соціальних та реабілітаційних послуг сім’ям (особам), які опинилися у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
– розгляд заяв осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг та допомоги у вирішенні стосовно їх надання, у т.ч. сприяння працевлаштуванню (за потреби), до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей-інвалідів, направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв і документів, перелік яких визначено законодавством, в межах делегованих повноважень.
4.8.Сприяти у вирішенні питань соціальному захисту внутрішньо переміщених осіб.
4.9.Вживати заходів щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.
4.10.Брати участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення.
4.11.Інформувати населення з питань, що належать до його компетенції, через засоби масової інформації.
4.12.Надавати пропозиції до проекту бюджету Долинської міської ради в частині врахування видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення.
4.13.Виконувати повноваження, делеговані органами виконавчої влади.
4.14.Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів Долинської міської ради та Долинської районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.Структура Відділу
5.1.Структура Відділу затверджується рішенням Долинської міської ради.
5.2.Працівники Відділу, відповідно до вимог чинного законодавства України, призначаються на посаду і звільняються з посади розпорядженням міського голови.
5.3.Посадові обов’язки працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою.
6.Керівництво Відділом
6.1.Відділ очолює начальник, який є посадовою особою місцевого самоврядування.
6.2.Начальник відділу:
– здійснює керівництво діяльністю Відділу.
– несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни.
– діє без доручення від імені Відділу, представляє його інтереси в органах, установах та організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадами.
– розробляє посадові інструкції працівників Відділу та визначає ступінь їх відповідальності.
– надає пропозиції міському голові щодо заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Відділу.
– звітує про роботу Відділу;
– вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконкому питань, що належать до компетенції відділу, розробляє проекти відповідних рішень виконавчого комітету та міської ради;
– проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу.
7.Фінансування діяльності Відділу
7.1.Відділ фінансується за рахунок коштів бюджету Долинської міської ради, які виділені на його утримання.
8.Система взаємодії
8.1.Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян.
9.Заключні положення
9.1.Ліквідація і реорганізація Відділу здійснюється за рішенням Долинської міської ради у встановленому законом порядку.
9.2.Зміни і доповнення до цього положення вносяться рішенням Долинської міської ради.