Про внесення доповнень до Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради

Про внесення доповнень до Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 07.06.2016. № 60

Про внесення доповнень до Плану дій

для підвищення рівня

верховенства права в діяльності міської ради

В рамках реалізації шведсько-українського проекту “Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні”, враховуючи рекомендації Академії Фольке Бернадотта, соціологічної агенції «Фама», Центру досліджень верховенства права Національного університету «Києво-Могилянська академія», Асоціації малих міст України та з метою забезпечення принципів верховенства права в діяльності міської ради:

1.Внести доповнення до Плану дій для підвищення рівня верховенства права в діяльності міської ради, затверджений розпорядженням міського голови від 04.10.2016 № 109 (додається).

2.Відповідальним за реалізацію плану дій виконати передбачені заходи в повному обсязі та у визначені терміни.

3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до розпорядження

від 07.06.2017 № 60

Доповнення до Плану дій

для підвищення рівня верховенства права

в діяльності міської ради

  1. Прийняти розпорядчі та нормативні документи:

7.1. Враховуючи зміни в законодавстві, переглянути та внести зміни в Положення про надання дозволу на встановлення тимчасових споруд.

Відповідальні: Т.Данилів – начальник відділу містобудування

А.Янішевський – начальник відділу земельних ресурсів

Термін виконання: серпень 2017 року

7.2 Розробити Порядок проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації

Відповідальний: Т.Данилів – начальник відділу містобудування

Термін виконання: серпень 2017 року

7.3 Розробити рекомендації про право громадян на оскарження.

Відповідальний: З.Григорський – провідний спеціаліст юридичного відділу

Термін виконання: липень 2017 року

7.4 Розробити та затвердити Положення про офіційний сайт міської ради та порядок його ведення.

Відповідальний: С.Сапетна – керуюча справами виконкому

Термін виконання: грудень 2017 року

7.5 Розробити та затвердити Порядок надання інформації за запитами з камер спостережень, розташованих на території міста.

Відповідальні: В.Смолій – заступник міського голови,

В.Гошилик – секретар міської ради

М.Федор – начальник юридичного відділу

Термін виконання: жовтень 2017 року

  1. Вдосконалення процесу надання адміністративних послуг

8.1. Перевірити всі інформаційні картки адміністративних послуг на їх актуальність та відповідність законодавчим та нормативним актам.

Відповідальні: начальники відділів міської ради

Термін виконання: жовтень 2017 року

8.2. Забезпечити належне інформування громадян про зміни в містобудівній діяльності.

Відповідальні: Т.Данилів – начальник відділу містобудування

Г.Фреєк – начальник відділу ДАБК

Термін виконання: липень 2017 року

8.3. Створити базу даних землекористувачів.

Відповідальний: А.Янішевський – начальник відділу земельних ресурсів

Термін виконання: липень 2017 року

8.4. Запровадити автоматизовану видачу довідок про наявність чи відсутність земельних ділянок.

Відповідальний: А.Янішевський – начальник відділу земельних ресурсів

Термін виконання: серпень 2017 року

8.5. Вдосконалити для клієнтів процес пошуку документів на сайті міської ради.

Відповідальний: В.Смолій – заступник міського голови

Термін виконання: серпень 2017 року

8.6. Вдосконалити процес обміну інформацією між структурними підрозділами міської ради при наданні адміністративних послуг.

Відповідальний: С.Сапетна – керуюча справами виконкому

Термін виконання: серпень 2017 року

8.7. Передбачити кошти в міському бюджеті та придбати програмне забезпечення з ведення земельного кадастру у відділі містобудування та архітектури.

Відповідальний: Т.Данилів – начальник відділу містобудування

Термін виконання: серпень 2017 року

8.8. Придбати електронну систему реєстрації звернень громадян.

Відповідальний: С.Сапетна – керуюча справами виконкому

Термін виконання: до кінця 2017 року

  1. Забезпечити принцип доступності в сфері муніципальних послуг

9.1. Встановити вбиральні на кінцевих зупинках міських маршрутів.

Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови

Термін виконання: вересень 2017 року

9.2. Сприяти в облаштувані рукавів для відстою транзитного автотранспорту та відпочинку водіїв перед в’їздом у місто з відповідними зручностями та сервізами.

Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови

Термін виконання: протягом 2018 року

9.3. Розробити схеми територій для вигулу собак, виготовити та встановити в даних місцях інформаційні знаки.

Відповідальний: Т.Данилів – начальник відділу містобудування

Термін виконання: жовтень 2017 року

9.4. Провести інвентаризацію джерел на території міста та підготувати пропозиції щодо їх облаштування.

Відповідальний: А.Янішевський – начальник відділу земельних ресурсів

Термін виконання: жовтень 2017 року

9.5. Провести реконструкцію рекламних засобів (елементів вуличного обладнання) по вул. Грушевського навпроти будинків №21, 23.

Відповідальний: Р.Гаврилків – заступник міського голови

Термін виконання: протягом 2018 року

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Документ опубліковано 07 червня 2017
Чинний
Детальніше