Долинська міська рада
Калуського району Івано-Франківської області
восьме скликання
(шістдесята сесія)
РІШЕННЯ
Від 25.09.2025 № 4346-60/2025
м. Долина
Про внесення змін до Переліку
адміністративних послуг
З метою впорядкування Переліку адміністративних послуг, що надаються управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Долинської міської ради та територіальними органами центральних органів виконавчої влади, відповідно до Положення та Регламенту управління «ЦНАП» Долинської міської ради, для якісної реалізації політики у сфері надання адміністративних послуг жителям Долинської територіальної громади, на виконання постанови КМУ від 18.06.2025 № 719 «Про затвердження Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій та особи з інвалідністю внаслідок війни іноземцям та особам без громадянства, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України», постанови КМУ від 07.03.2025 № 252 «Деякі питання виплати грошової компенсації особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за найм (оренду) ними житлових приміщень» та Наказу № 22 від 07.07.2025 Калуської РДА управління з питань ветеранської політики, беручи до уваги повідомлення управління житлово-комунального господарства Долинської міської ради № 4622/05-19/37 від 06.08.2025, в зв’язку зі змінами до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відповідно до п. 6 ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг» Долинської міської ради, з подальшою можливістю, у випадку змін у чинному законодавстві, коригування змісту адміністративних послуг та їх ідентифікаторів в новій редакції (додається).
- Рішення Долинської міської ради від 26.04.2024 № 2610-42/2024 «Про внесення змін до переліку адміністративних послуг» вважати таким, що втратило чинність.
- Суб’єктам надання адміністративних послуг протягом 15 календарних днів після прийняття даного рішення розробити та подати інформаційні та технологічні картки. Відповідальність за достовірність та повноту інформації, викладеної у інформаційних та технологічних картках, покладається на суб’єктів надання адміністративних послуг.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Романа МИХНИЧА.
Міський голова Іван ДИРІВ