Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro

Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro

РІШЕННЯ

Від 12.04.2018. № 1138-37/2018

м. Долина

Про внесення змін до Порядку здійснення

допорогових закупівель товарів, робіт

і послуг із застосуванням електронної

системи закупівель ProZorro

Враховуючи необхідність внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro, затвердженого рішенням міської ради від 17.08.2017. № 812-29/2017 «Про здійснення допорогових закупівель» із змінами від 22.12.2017. № 1000-34/2017 та від 25.01.2018. № 1050-35/2018, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Порядку здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro, (додається) доповнивши частину 2.3. «Дія цього Порядку не поширюється», розділу 2. «Сфера застосування Порядку» пунктом 13 наступного змісту:

«13) закупівля товарів, робіт і послуг із планування території м. Долина (генеральний план, план зонування території, детальний план території, їх оновлення та внесення змін до них), проведення містобудівного моніторингу, створення і ведення містобудівного кадастру.»

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 12 квітня 2018
Втратило чинність
Детальніше