Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08.07.2021 №138 «Про комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати місцевих податків, інших обов’язкових платежів та погашення заборгованості із заробітної плати»

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08.07.2021 №138 «Про комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати місцевих податків, інших обов’язкових платежів та погашення заборгованості із заробітної плати»

РІШЕННЯ

Визнане нечинне рішенням виконавчого комітету
від 26.01.2022 № 319

Від 29.10.2021 № 251
м. Долина
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету
від 08.07.2021 №138 «Про комісію з питань забезпечення
своєчасності і повноти сплати місцевих податків,
інших обов’язкових платежів та погашення
заборгованості із заробітної плати»

Враховуючи кадрові зміни та розпорядження міського голови від 21.10.2021 № 294 «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради:

В И Р І Ш И В:

Внести зміни в додаток 1 до рішення виконавчого комітету від 08.07.2021 №138 «Про комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати місцевих податків, інших обов’язкових платежів та погашення заборгованості із заробітної плати», виклавши його в наступній редакції:

Склад
комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати місцевих податків, інших обов’язкових платежів та погашення заборгованості із
заробітної плати

Віктор Громиш, заступник міського голови, голова комісії;

Марія Бакаляр, в.п. начальника відділу економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту та АПК управління економіки міської ради, секретар комісії;

Члени комісії:

Володимир Бабій, директор Долинської районної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості (за згодою);

Наталія Скорик, начальник Долинського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області (за згодою);

Наталія Мочернюк, начальник Долинського відділу камеральних перевірок ГУ ДПС в Івано-Франківській області (за згодою);

Ірина Сидор, начальник Долинського відділу по роботі з податковим боргом ГУ ДПС в Івано-Франківській області (за згодою);

Андрій Янішевський, начальник відділу земельних ресурсів міської ради;

Тетяна Сорока, провідний спеціаліст юридичного відділу управління правового і кадрового забезпечення міської ради;

Світлана Демченко, начальник фінансового управління міської ради;

Мар’яна Бігун, провідний спеціаліст відділу комунального майна управління житлово-комунального господарства міської ради;

Михайло Куцик, провідний спеціаліст відділу економічного аналізу, прогнозування, торгівлі, транспорту і АПК управління економіки міської ради.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 01 листопада 2021
Втратило чинність
Детальніше