Про внесення змін до структури та штатного розпису Долинської міської ради

Про внесення змін до структури та штатного розпису Долинської міської ради

РІШЕННЯ

Від 06.04.2016. №166-6/2016

м. Долина

Про внесення змін до структури та штатного розпису

Долинської міської ради

Відповідно до статей 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», ст.6 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Внести зміни в структуру та штатний розпис апарату Долинської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 22.12.2011. № 491-14/2011 із змінами від 15.10.2015. № 2246-67/2015, утворивши у відділі економіки Долинської міської ради 2 штатні одиниці державних реєстраторів, та 1 штатну одиницю реєстратора територіальної громади за рахунок збільшення чисельності працівників апарату Долинської міської ради на 3 штатні одиниці (штатний розпис відділу додається).

2.Внести зміни в структуру та штатний розпис апарату Долинської міської ради, утворивши у загально-організаційному відділі Долинської міської ради 4 штатні одиниці диспетчерів для організації та забезпечення роботи контакт-центру, здійснення відеонагляду в місті Долині, за рахунок збільшення чисельності працівників апарату Долинської міської ради на 4 штатні одиниці (штатний розпис відділу додається).

3.Затвердити загальну чисельність працівників апарату Долинської міської ради в кількості 47 штатних одиниць.

4.Доручити фінансовому відділу Долинської міської ради провести відповідне коригування фонду оплати праці з перерозподілом бюджетних призначень.

5.Контроль за виконанням цього рішення та організацію його виконання доручити міському голові В.Гаразду.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення міської ради

від 06.03.2016. № 166-6/2016

Штатний розпис апарату міської ради

№з/п Посада Кількість
посад
Загально-організаційний відділ
1 Начальник відділу 1
2 Провідний спеціаліст з організаційних питань 1
3 Спеціаліст І категорії 1
4 Секретар-друкарка 1
5 Секретар міського голови 1
6 Відповідальний черговий 1
7 Водій 1
8 Прибиральниця 1
9 Диспетчер 4
Разом 12
Відділ економіки
1 Начальник відділу 1
2 Провідний спеціаліст 1
3 Провідний спеціаліст 1
4 Державний реєстратор 2
5 Реєстратор територіальної громади 1
Разом 6
Всього по апарату: 47

Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна

Документ опубліковано 06 квітня 2016
Втратило чинність
Детальніше