РІШЕННЯ
Від 06.04.2016. №166-6/2016
м. Долина
Про внесення змін до структури та штатного розпису
Долинської міської ради
Відповідно до статей 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», ст.6 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Внести зміни в структуру та штатний розпис апарату Долинської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 22.12.2011. № 491-14/2011 із змінами від 15.10.2015. № 2246-67/2015, утворивши у відділі економіки Долинської міської ради 2 штатні одиниці державних реєстраторів, та 1 штатну одиницю реєстратора територіальної громади за рахунок збільшення чисельності працівників апарату Долинської міської ради на 3 штатні одиниці (штатний розпис відділу додається).
2.Внести зміни в структуру та штатний розпис апарату Долинської міської ради, утворивши у загально-організаційному відділі Долинської міської ради 4 штатні одиниці диспетчерів для організації та забезпечення роботи контакт-центру, здійснення відеонагляду в місті Долині, за рахунок збільшення чисельності працівників апарату Долинської міської ради на 4 штатні одиниці (штатний розпис відділу додається).
3.Затвердити загальну чисельність працівників апарату Долинської міської ради в кількості 47 штатних одиниць.
4.Доручити фінансовому відділу Долинської міської ради провести відповідне коригування фонду оплати праці з перерозподілом бюджетних призначень.
5.Контроль за виконанням цього рішення та організацію його виконання доручити міському голові В.Гаразду.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 06.03.2016. № 166-6/2016
Штатний розпис апарату міської ради
№з/п | Посада | Кількість посад |
||
Загально-організаційний відділ | ||||
1 | Начальник відділу | 1 | ||
2 | Провідний спеціаліст з організаційних питань | 1 | ||
3 | Спеціаліст І категорії | 1 | ||
4 | Секретар-друкарка | 1 | ||
5 | Секретар міського голови | 1 | ||
6 | Відповідальний черговий | 1 | ||
7 | Водій | 1 | ||
8 | Прибиральниця | 1 | ||
9 | Диспетчер | 4 | ||
Разом | 12 | |||
Відділ економіки | ||||
1 | Начальник відділу | 1 | ||
2 | Провідний спеціаліст | 1 | ||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | ||
4 | Державний реєстратор | 2 | ||
5 | Реєстратор територіальної громади | 1 | ||
Разом | 6 | |||
Всього по апарату: | 47 | |||
Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна