Про внесення змiн в розпорядження мiського голови №79 вiд 07.04.2020 «Про призначення матерiально­- вiдповiдальних осiб»

Про внесення змiн в розпорядження мiського голови №79 вiд 07.04.2020 «Про призначення матерiально­- вiдповiдальних осiб»

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Вiд 23 .09. 2021 № 268
м. Долина
Про внесення змiн в розпорядження мiського голови
№79 вiд 07.04.2020 «Про призначення матерiально­-
вiдповiдальних осiб»

З метою збереження матерiально-майнових цiнностей, посилення вiдповiдальностi працiвникiв за фiнансовою та майновою дисциплiною, вiдповiдно до ст. 131, 134, 135, 139 КЗпП України, Iнструкцiї, затвердженої Наказом Державного казначейства України вiд 26.06.2013 р. №611, керуючись ст.42 Закону України «Про мiсцеве самоврядування в Українi»

ЗОБОВ’ ЯЗУЮ:

1.Внести змiни в п.1 розпорядження мiського голови №79 вiд 07.04.2020 р.
«Про призначення матерiально-вiдповiдальних осiб» доповнивши його наступним абзацом:

-Маївського Андрiя Степановича, начальника вiддiлу реєстрацiйних процедур та оформлення паспортiв управлiння надання адмiнiстративних послуг – за придбання, зберiгання та списання iнвентаря, який використовується для роботи працiвниками управлiння надання адмiнiстративних послуг за адресою вул. Грушевського, 18;

-Шостака Романа Аркадiйовича, фахiвця з iнформацiйних технологiй управлiння надання адмiнiстративних послуг – за придбання, зберiгання та списання комп’ютерної, розмножувальної технiки, iншої оргтехнiки та складових до неї, якi використовуються для роботи працiвниками управлiння надання адмiнiстративних послуг за адресою вул. Грушевського,18.

Мiський голова Iван Дирiв

Документ опубліковано 23 вересня 2021
Втратило чинність
Детальніше