РІШЕННЯ
Від 30.01.2014. № 1399-41/2014
м. Долина
Про виконання програми благоустрою міста Долини на 2013 рік
Заслухавши та обговоривши інформацію про виконання програми благоустрою міста Долини на 2013 рік та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити звіт про виконання програми благоустрою міста Долини на 2013 рік (додається).
2. Роботу КП «Комунгосп» по виконанню Програми вважати задовільною.
3. Рішення міської ради від 04.04.2013. № 1042-29/2013 «Про програму благоустрою міста Долини на 2013 рік» вважати таким втратило чинність.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 30.01.2014. № 1399-41/2014
Звіт
КП «Комунгосп» про виконання програми благоустрою міста Долини
на 2013 рік
Відповідно до прийнятої Програми на 2013 рік підприємство виконало наступний ряд робіт в розрізі своїх структурних підрозділів.
1.1 . Адміністрація
Даним підрозділом забезпечувалося безпосереднє виконання всіх невиробничих завдань по виконанню Програми благоустрою міста Долини на 2013 рік.
Витрати на виконання функцій даним підрозділом є наступними:
Таблиця 1
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові витрати на 2013 рік, грн |
Фактично понесені витрати за 2013 рік, грн |
Відхилення, грн (факт-план) |
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями) |
872576,00 |
901201,42 |
28625,42 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
23800,00 |
25306,09 |
1506,09 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
0 |
0 |
4 |
Матеріали |
27000,00 |
29859,65 |
2859,65 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
86600,00 |
127245,77 |
40645,77 |
|
Разом |
1009976,00 |
1083612,93 |
73636,93 |
1.2. Транспортний цех
Транспортним цехом протягом звітного періоду проводилося утримання та експлуатація у виробничих цілях транспортних засобів та механізмів підприємства. Виконано значний об’єм робіт по ремонту автомобільної та транспортної техніки.
Витрати на виконання функцій даним підрозділом є наступними:
Таблиця 2
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові витрати на 2013 рік, грн |
Фактично понесені витрати за 2013 рік, грн |
Відхилення, грн |
1 |
Заробітна плата(з нарахуваннями) |
1580614,00 |
1565208,00 |
-15406,00 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3 |
Запасні частини |
325000,00 |
243333,30 |
-81666,70 |
4 |
Матеріали |
21000,00 |
57015,02 |
36015,02 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
33000,00 |
47457,85 |
14457,85 |
|
Разом |
1959614,00 |
1913014,17 |
-46600,83 |
1.3. Служба обслуговування дорожньої інфраструктури
В зимовий період при потребі проводилося прибирання снігу з проїзних частин вулиць міста та підсипання їх протиожиледною сумішшю, місцями проводилося навантаження та вивезення снігу. Регулярно довозилася протиожеледна суміш по спеціальних ящиках. Додатково виготовлено та встановлено 15 даних ящиків. В осінній період повторно встановлено ящики та заповнено їх протиожиледною сумішшю по вулицях міста.
Відремонтовано 27 дорожніх знаків по вул. Грушевського, Шептицького, Степана Бандери, Чорновола, Омеляна Антоновича, Котляревського та Шевченка. Додатково встановлено 6 в’їздних дорожніх знаків на межах міста Долини.
Неодноразово проведено прочищення мережі дощової каналізації по вулицях міста, а також русел річок і потічків біля пішохідних і автомобільних мостів. Окремо слід відзначити роботи по відновленню роботи дощової каналізації на прибудинкових територіях по вул. Чорновола, проспекті Незалежності та на території ДНЗ «Золота рибка». У весняний період щоденно прочищалися решітки колодязів дощової каналізації від снігу та льоду для справного стоку талої води.
Замінено 9 решіток дощеприймальних колодязів по вул. Нафтовиків, Грушевського, проспекті Незалежності. Відремонтовано чотири горловини дощеприймальних колодязів по вул. Пушкіна, Нафтовиків та Міцкевича. Проведено закриття колодязів дощової каналізації на території колишньої БПФ.
Проведено прочистку придорожньої канави по вул. Дністровській. Проведено прочистку придорожньої канави по вул. Технічна, Яворівська.
Замінено перекриття трьох автобусних зупинок по вул. Хмельницького та Обліски.
Проведено ряд робіт по водовідведенню та ремонту дорожнього покриття на вул. Шептицького (в районі Долинського ДЕДу). Періодично проводився ямковий ремонт дорожнього покриття за допомогою щебеню та відходів від фрезування асфальтного покриття по вул. Нафтовиків, Чернишевського, Чорновола, Грушевського, Пушкіна, Омеляна Антоновича, Шептицького, Будівельників, проспекті Незалежності, а також ямковий ремонт дорожнього покриття заїздів до будинків по вул. Грушевського, Чорновола, проспекті Незалежності.
Відремонтовано дорожнє покриття по вул. Кармелюка та Підлівче, проведено прочистку стічних канав по вул. Підлівче.
Нанесено дорожню розмітку по вул. Шевченка, Грушевського, Пушкіна, Довбуша, Чорновола, Нафтовиків, проспекті Незалежності.
Здійснено ряд робіт по ремонту тротуарного покриття, вирівнюванню бордюр та поребриків по вул. Грушевського, Міцкевича, проспекті Незалежності, частково спрофільовано за допомогою автогрейдера під’їдні дороги до будинків на прибудинкових територіях по вул. Чорновола, Грушевського, Незалежності. Відремонтовано бетонну підпірну стінку по вул. Чорновола (біля музею).
Виконано профілювання дороги до полігону ТПВ та дороги до джерела за територією Долинської ЗОШ №7.
Видалено 25 аварійних дерев на території міського парку, 5 аварійних дерев по вул. Омеляна Антоновича, 5 дерев по вул. Грушевського (на території Долинської ЗОШ №4), 1 аварійне дерево по вул. Шевченка, 12 аварійних дерев на території Долинського НВК №2, 3 аварійні дерева на території ДНЗ «Росинка», 3 дерева по вул. Яворівська, 5 аварійних дерев по вул. Пачовського, 1 аварійне дерево по вул. Південна, 3 аварійні дерева по вул. Антоновича, 11 аварійних дерев по вул. Грушевського (Долинська ЗОШ №5), 2 аварійні дерева по вул. Привокзальні, 1 аварійне дерево по вул. Хмельницького, 2 аварійні дерева по вул. Хмельницького, 5 аварійних дерев по вул. Кармелюка, 10 аварійних дерева по проспекті Незалежності, 1 аварійне дерево по вул. Пушкіна, 5 аварійних дерев по вул. Івасюка (на території Долинського дитячого будинку). Також підприємством проведено видалення аварійних дерев в с. Шевченкове та Тяпче.
Проведено обрізку гілок дерев та формування їх крони по вул. Шевченка, Міцкевича, Омеляна Антоновича, Грушевського, Обліски, Пушкіна, Чорновола, Нафтовиків, проспекті Незалежності, в дворі будинку №8 по проспекті Незалежності, в сквері біля приміщення міської ради, на перехрестку вул. Грушевського-Хмельницького, на прибудинкових територіях та території Долинського дитячого будинку. Виконані підготовчі роботи для видалення аварійних дерев в дворі будинку № 26 по вул. Грушевського.
Здійснено видалення чагарнику вздовж проїзної частини вул. Привокзальної та обрізку живоплота по вул. Антоновича.
Відремонтовано шлагбаум по вул. Степана Бандери.
Встановлено пішохідне огородження на перехрестку вул. Грушевського – Хмельницького. Виконано основні роботи по монтажу та підключенні світлофорних об’єктів.
Проведено роботи по ремонту тротуарного покриття в сквері з боку Будинку Техніки. Відремонтовано тротуарне покриття на перехрестку вул. Грушевського – Хмельницького, вул. Хмельницького (напроти Долинського УЕГГ), по вул. Грушевського (біля ДНЗ «Зірочка»).
Виконано роботи по відновленню алеї по вул. Пачовського та допоміжні роботи по розмінуванню працівниками МНС території колишнього сільзаводу.
Проведено роботи по виготовленню та встановленню малих архітектурних форм (пісочниць, столиків, альтанки) на території ДНЗ «Золота Рибка».
Відремонтовано покриття сміттєвого майданчика біля будинку №17 по проспекті Незалежності та біля будинку №6 по вул. Молодіжна, а також туалету по вул. Омеляна Антоновича.
Встановлено лавки на бетонному парапеті квітників позаду пам’ятника М.Грушевському, а також частково відремонтовано постамент та сходи біля пам’ятника.
Облаштовано пішохідну доріжку в міському парку та підпірну стінку напроти будинків № 9-11 по вул. Грушевського.
Виконано ряд робіт по забезпеченню святкувань дня міста Долини відповідно розпорядження міського голови.
Частково відремонтовано сміттєві майданчики відповідно до Програми «Екологічні заходи на 2013 рік».
Встановлено огорожу біля будинку № 28А по вул. Грушевського.
Відновлено клумбу біля стели по вул. Міцкевича.
Відремонтовано 5 елементів дитячого майданчика по вул. Чернишевського.
Облаштовано під’їзну дорогу та встановлено огорожу нової земельної ділянки відведеної під розширення існуючого кладовища по вул. Хмельницького.
Частково облаштовано автостоянку в дворі будинку №11 по вул. Грушевського.
Замінено 22 тротуарні залізобетонні плити на тротуарній доріжці в сквері позаду Будинку Техніки.
Проведено ремонт пішохідних містків по вул. Нова, Антоновича та Франка.
Встановлено і демонтовано інформаційні банери по вул. Грушевського та проспекті Незалежності.
Виконано ремонт постаменту пам’ятника кардиналу Любачівському. Встановлено бетонні лотки в придорожній канаві по вул. Стуса.
Облаштовано вольєри для тимчасового утримання безпритульних тварин.
Проведено земляні роботи по облаштуванню гірки біля будинку №26 по вул. Грушевського.
Витрати на виконання функцій даним підрозділом є наступними:
Таблиця 3
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові витрати на 2013 рік, грн |
Фактично понесені витрати за 2013 рік, грн |
Відхилення, грн |
1 |
Заробітна плата(з нарахуваннями) |
468856,00 |
452828,10 |
-16027,90 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
272592,00 |
276732,90 |
4140,90 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
4 |
Матеріали |
210000,00 |
161799,40 |
-48200,60 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
0,00 |
23195,73 |
23195,73 |
|
Разом |
951448,00 |
914556,13 |
-36891,97 |
1.4. Служба благоустрою та санітарного очищення міста
Даною службою проводилося щоденне прибирання території проїзних частин вулиць та тротуарів закріплених за підприємством.
При випаданні снігу службою благоустрою проводилося прибирання снігу з тротуарів вздовж проїзних частин вулиць міста.
Регулярно проводиться прибирання території довкола сміттєвих майданчиків на території міста.
За звітній період на початку року проведено демонтаж прикрас з центральної новорічної ялинки, здійснено ряд заходів по облаштуванню, а в подальшому демонтажу, різдвяної шопи. Наприкінці року, відповідно, проведено монтаж центральної новорічної ялинки. Виконано ряд робіт по підготовці святкувань Водохреща на території міського парку.
Проведено вивезення залишків протиожеледної суміші та ящиків для її зберігання з території міста.
Встановлено 8 лавок в дворі будинку №20а по вул. Обліски.
Ремонт спортивного майданчика біля Долинської ЗОШ №4.
Відремонтовано громадський туалет по вул. Омеляна Антоновича (біля приміщення РАГСУ).
Пофарбовано два барельєфи та ще кілька елементів пам’ятника учасникам другої світової війни.
Встановлено рекламний банер біля Будинку Техніки та виконано ряд допоміжних робіт перед виступом симфонічного оркестру.
Відремонтовано 2 лавки по проспекті Незалежності (в районі Просвіти), 4 лавки по проспекті Незалежності та 8 лавок по вул. Грушевського.
Виготовлено 15 лавок з металевим каркасом. Виготовлено 13 спеціальних контейнерів для збору ПЕТ пляшки та встановлено їх по сміттєвих майданчиках.
До державних свят на території міста встановлювалися державні прапори як на спеціальні підставки, так і на опори вуличного освітлення.
Перед великодніми святами проведена побілка бордюр і стовбурів дерев вздовж проїзних частин вулиць міста.
Встановлення і демонтаж інформаційного банера по вул. Грушевського.
Проведено неодноразовий покіс, збір, навантаження та вивезення трави з газонів по вулицях міста, парку, скверах.
Виготовлено та встановлено 2 бетонні квітникові вази на майдані Січових Стрільців та 6 квітникових ваз по вул. Степана Бандери.
Проведено допоміжні роботи по ремонту пам’ятника велосипеду.
Виготовлено та встановлено на час проведення урочистостей біля кінотеатру 15 дерев’яних лавок.
Здійснено неодноразовий ремонт елементів дитячих майданчиків по вул. Грушевського, Чернишевського, Кармелюка, Омеляна Антоновича, Південна. проспекті Незалежності. Додатково встановлено 4 елементи дитячого майданчика біля будинку №4 по проспекті Незалежності.
Проведено розпорошення спецзасобу для унеможливлення росту борщівника по вул. Нова, Омеляна Антоновича, Хмельницького.
Відремонтовано урни для сміття по вул. Грушевського та проспекті Незалежності.
Виконано ряд робіт по забезпеченню святкувань фестивалю «Карпатське літо».
Проведено тимчасове перенесення сміттєвого майданчика по вул. Пачовського.
Облаштовано клумбу в сквері позаду Будинку Техніки.
Відремонтовано вказівник на алеї міст побратимів.
Встановлено наріжні камені на місцях встановлення майбутніх пам’ятників Антоновичам та кардиналу Любачівському.
Проведено фарбування фасаду будинку музичної школи по вул. Котляревського.
Демонтовано аварійний громадський туалет та встановлено новий по вул. Пачовського.
Проведено покіс трави та вирубку чагарнику на кладовищі по вул. Південна та Хмельницького.
Вжито заходів по контролю за чисельністю безпритульних тварин.
Завезено грунт на клумбу біля будинку №16 по вул. Чорновола.
Проведено благоустрій території в місці реконструкції водопроводу по вул. Чорновола.
Виконано ремонт огорожі по вул. О.Грицей.
Службою санітарної очистки вивезено 37760 м3 побутових відходів від жителів міста, відкачано 1221 м3 рідких нечистот з громадського туалету, регулярно при першій необхідності проводилося вивезення великогабаритних відходів по вул. Івасюка, Пушкіна, Шептицького, Степана Бандери, Нафтовиків, Грушевського, Омеляна Антоновича, Заводська та Чорновола, проспекті Незалежності.
Витрати на виконання функцій даним підрозділом є наступними:
Таблиця 4
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові витрати на 2013 рік, грн |
Фактично понесені витрати за 2013 рік, грн |
Відхилення, грн |
1 |
Заробітна плата(з нарахуваннями) |
1740769,00 |
1740475,00 |
-294,00 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
1381237,00 |
1297901,00 |
-83336,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
4 |
Матеріали |
85000,00 |
147136,80 |
62136,80 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
87200,00 |
97704,13 |
10504,13 |
|
Разом |
3294206,00 |
3283217,93 |
10989,93 |
1.5. Енергетична служба
Службою вуличного освітлення проведено ремонтні роботи в мережі вуличного освітлення по практично всіх освітлених вулицях міста. При потребі проводилося заміну ламп в світильниках вуличного освітлення. Періодично, при зміні тривалості світлового дня, перепрограмовувалися таймери.
Проводилися регулярні профілактичні роботи на підстанціях вуличного освітлення по місту.
На початку року проводилося утримання та подальший демонтаж 5 новорічних ялинок. В кінці року підприємством «одягнено» центральну новорічну ялинку та додатково ще 10 ялинок.
Проведено подання напруги для озвучення урочистостей по святкуванню Нового року, свята снігових фігур, Водохреща, св. Василя, біля пам’ятника учасникам другої світової війни, пам’ятника «Борцям за українську державу», роковин з нагоди дня народження Т.Г. Шевченка, біля пірсу на території міського парку та ін.
Відремонтовано 105 світильників, що вийшли з ладу, а також святкову композицію «Пасхальне яйце».
Освітлено адміністративне приміщення районної ради та приміщення музичної школи.
Проведено монтаж освітлення вздовж берегової лінії міського озера.
Виконано основні роботи по підключенні світлофорних об’єктів, а також підготовчі роботи по встановлення металевих опор для встановлення дорожніх знаків.
Освітлено приміщення «Просвіти» та вул. Яворницького (встановлено 3 світлоточки).Додатково встановлено 30 світлоточок для освітлення парковки по проспекті Незалежності.
Відремонтовано сітілайт по вул. Грушевського.
Замінено 3 кулеподібні світильники біля пам’ятника учасникам другої світової війни, 8 світильників по проспекті Незалежності, 2 світильників по вул. Обліски, світильників в міському парку, світильників біля пам’ятника М.Грушевському.
Проведено заміну частини світильників по вул. Франка та Яворівській.
Робітники даної служби активно залучалися для виготовлення металевих рамок для огорожі, заготівлі дров для опалення виробничих і адміністративного приміщення та інших робіт по благоустрою міста.
Витрати на виконання функцій даним підрозділом є наступними:
Таблиця 5
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові витрати на 2013 рік, грн |
Фактично понесені витрати за 2013 рік, грн |
Відхилення, грн |
1 |
Заробітна плата(з нарахуваннями) |
268939,00 |
225960,3 |
-42978,70 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
63683,00 |
76011,49 |
12328,49 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
4 |
Матеріали |
170000,00 |
262384,10 |
92384,10 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
174500,00 |
184249,51 |
9749,51 |
|
Разом |
677122,00 |
748605,40 |
71483,40 |
1.6.Служба «Парк-став»
Щоденно працівники даного підрозділу КП «Комунгосп»:
– проводили прибирання центральної частини парку, території біля двох джерел, пам’ятника Т.Г. Шевченку, обеліск та закріплені ділянки тротуару по вул. Міцкевича. Дана робота передбачала замітання доріжок протяжністю майже 5 км, збір сміття по території та з урн (близько 90 шт.). В середньому в тиждень працівниками в загальному збиралося і складувалося 4-5 м³ побутових відходів (у святкові дні значно більше);
– в зимовий час виконували розчищання доріжок від снігу та їх підсипання протиожеледною сумішшю;
– проводили обрізання сухих гілок з дерев, тільки у центральній частині парку 560 штук діаметром більше 5 см, виконана вирубка чагарників (24 складометри);
– вели роз’яснювальну роботу з відвідувачами парку на рахунок запобігання забруднення водного плеса ставу, випасання худоби на газонах парку, купання в недозволених місцях, виходу на лід в зимовий період, браконьєрському вилову риби.
Значний об’єм роботи служба «Парк-став» здійснила по покосу, навантаженню та вивезенню трави. Загальна площа території де проводився покіс – 4,5 га, окремі ділянки косилися 3-4 рази, в середньому в тиждень працівниками накошувалося, загрібалося та навантажувалося 12-16 м³ трави.
Силами служби на міському ставі забезпечується функціонування секції веслування на байдарках і каное. Під керівництвом тренера, який є штатною одиницею служби в літній період займалися дві групи дітей по 15 чоловік кожна, на осінньо-зимовий одна група. Заняття групи проводились щоденно.
В той же час, підрозділ виконав наступні періодичні чи одноразові планові роботи:
– один раз в тиждень викачувалися біотуалети та вивозилося сміття з контейнерів (при необхідності – частіше);
– в понеділок та п’ятницю проводилося прибирання території довкола ставу та безпосередньо водного плеса (в середньому збиралося 3-5 120-літрових мішків за один обхід);
– в середньому один раз в місяць виконувалася чистка бетонних лотків та русла річки Турянка;
– періодично здійснювався догляд за гідроспорудами;
– встановлено спортивний майданчик (викопано та забетоновано 18 опор для снарядів, встановлено 9 тренажерів, бруси та турніки, вирівняно та підсипано майданчик, встановлено 3 лавки та урна для сміття);
– вирівняно бордюри від шлагбаума до приміщення колишнього тиру;
– встановлено 12 опор та освітлено частину ставу між двома причалами;
– зроблено дренаж на доріжці навколо ставу для відводу води, на завершальній стадії прокладання доріжки довжиною 100 метрів від центрального входу в парк до джерела;
– висаджено близько 240 саджанців різних порід своїми силами без використання запланованих коштів та проводилися їх полив в засушливий період;
– очищено доріжки навколо танцмайданчика від трави та землі (зібрано 3 м³ відходів);
– працівники служби широко залучалися до робіт по підготовці та проведенню масових заходів на території парку: свято Водохреща, Дня міста та інших;
– організовано та проведено дві весняні толоки;
– проведено облаштування тротуарної доріжки від центрального входу до джерела;
– відремонтовано приміщення біля колишнього танцмайданчика;
– проведено поточний ремонт покрівлі приміщення колишнього літнього кінотеатру;
– відремонтовано дерев’яний настил на пірсі;
– проведено поточний ремонт лавок;
– забезпечено організацію підготовчих робіт для святкування масових заходів на території міського парку в зимовий період.
До позапланових робіт виконаних у звітному періоді належать:
– ліквідація наслідків вандальних дій, що здійснювались переважно в нічний час невстановленими особами: досягання кинутих у воду бетонних урн (більше 20 шт.), відчищання перекинутого біотуалету;
– проведено укріплення берегу біля моста в районі Загір’я;
– збір природного каменю з газонів, частину якого використана в бетонних роботах;
– виконано ремонт шлагбаума, придорожнього огородження та ін.
На виконання договору з ГО «Рибалка» служба «Парк-став»:
– надавала допомогу в зарибненні ставу;
– проводила рейди на плавзасобах по плесу ставу з метою виявлення та ліквідації браконьєрських засобів вилову риби (рейди проводились з різною періодичністю від кількох разів на тиждень до одного разу на 2 тижні, всього було виявлено і вийнято з ставу 3 браконьєрські сітки);
– спільно проводила підкормку риби та виконувала інші заходи передбачені в договорі.
Окремо слід відзначити підготовку звітів, проведення перевірок та співпраця з відділом з питань НС, міжрегіональним управлінням (воднагляд), обласною водолазно-рятувальною службою, технаглядом за гідроспорудами та плавзасобами, МНС, МВС та іншими контролюючими органами.
Зазначені роботи в звітному періоді виконувались в основному з залученням робочої сили працівників служби «Парк-став», а при виконанні окремих трудоємких чи спеціальних робіт – із залученням інших служб КП «Комунгосп».
Витрати на виконання функцій даним підрозділом є наступними:
Таблиця 6
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові витрати на 2013 рік, грн |
Фактично понесені витрати за 2013 рік, грн |
Відхилення, грн |
1 |
Заробітна плата(з нарахуваннями) |
171174,00 |
182273,30 |
11099,30 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
4 |
Матеріали |
104000,00 |
21429,29 |
-82570,71 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
30000,00 |
516,79 |
-29483,21 |
|
Разом |
305174,00 |
204219,38 |
-100954,62 |
Зведені фактичні витрати КП «Комунгосп» по структурних підрозділах на виконання програми благоустрою міста Долини на 2013 рік.
Таблиця 7
№ з/п |
Стаття видатків |
Видатки по структурних підрозділах, грн |
Всього видатків, грн |
|||||
адміністрація |
транспортний цех |
служба обслуговування дорожньої інфраструктури |
служба благоустрою та санітарного очищення міста |
енергетична служба |
служба «Парк-став» |
|||
1 |
Заробітна плата (з нарахуваннями) |
901201,42 |
1565208,00 |
452828,10 |
1740475,00 |
225960,30 |
182273,30 |
5067946,12 |
2 |
Паливо-мастильні матеріали |
25306,09 |
0,00 |
276732,90 |
1297901,00 |
76011,49 |
0,00 |
1675951,48 |
3 |
Запасні частини |
0,00 |
243333,30 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
243333,30 |
4 |
Матеріали |
29859,65 |
57015,02 |
161799,40 |
147136,80 |
262384,10 |
21429,29 |
679624,26 |
5 |
Інші витрати та оплата послуг підрядних організацій |
127245,77 |
47457,85 |
23195,73 |
97704,13 |
184249,51 |
516,79 |
480369,78 |
|
Разом |
1083612,93 |
1913014,17 |
914556,13 |
3283217,93 |
748605,40 |
204219,38 |
8147225,94 |
Зведені планові та фактичні показники витрат КП «Комунгосп» на виконання програми благоустрою міста Долини за 2013 рік.
Таблиця 8
№ з/п |
Стаття видатків |
Планові показники, грн |
Фактичні показники, грн |
Відхилення, грн |
1 |
Заробітна плата(з нарахуваннями) |
5237928,00 |
5067946,12 |
-169981,88 |
2 |
Паливно-мастильні матеріали |
1741312,00 |
1675951,48 |
-65360,52 |
3 |
Запасні частини |
325000,00 |
243333,30 |
-81666,7 |
4 |
Матеріали |
617000,00 |
679624,26 |
62624,26 |
5 |
Інші витрати на оплату послуг підрядних організацій |
411300,00 |
480369,78 |
69069,78 |
Борги минулого року |
0,00 |
75043,21 |
75043,21 |
|
Основні засоби за рахунок власних коштів |
0,00 |
60000,00 |
60000,00 |
|
Разом |
8332540,00 |
8282269,15 |
-50271,85 |
Аналіз доходів КП «Комунгосп» за 2013 рік.
Таблиця 9
№ з/п |
Джерело фінансування |
Планові показники, грн |
Фактичні показники, грн |
Відхилення, грн |
1 | Власні кошти підприємства, отримані від реалізації товарів і надання послуг, в т.ч.: |
1700000,00 |
1755439,80 |
55439,80 |
– | вивезення ТПВ і нечистот від юридичних осіб |
700000,00 |
775792,18 |
75792,18 |
– | вивезення ТПВ і нечистот від населення |
900000,00 |
798123,34 |
-101876,66 |
– | послуги транспорту і техніки |
20000,00 |
85739,65 |
65739,65 |
– | продаж сировини і дров (щепи) |
75000,00 |
79493,20 |
4493,20 |
– | інші доходи |
5000,00 |
16291,43 |
11291,43 |
2 | Кошти міського бюджету |
6707943,21 |
6707943,21 |
|
Разом |
8407943,21 |
8463383,01 |
55439,80 |