РІШЕННЯ
Від 26.01.2017. № 584-21/2017
м. Долина
Про виконання програми діяльності
комунального підприємства
«Управління комунального майна»
Долинської міської ради за 2016 рік
Заслухавши та обговоривши звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2016 рік, затвердженої рішенням міської ради від 28.12.2015 № 88-4/2015 (із змінами та доповненнями), та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2016 рік (додається).
2.Роботу КП «УКМ» по виконанню Програми вважати задовільною.
3.Рішення міської ради від 28.12.2015 № 88-4/2015 «Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2016 рік» із змінами від 06.04.2016 № 172-6/2016, від 26.05.2016 № 257-9/2016, від 21.07.2016 № 337-12/2016, від 16.08.2016 № 384-13/2016, від 29.09.2016 № 418-16/2016 та від 03.11.2016 № 474-17/2016 вважати такими, що втратили чинність.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 26.01.2017. № 584-21/2017
ЗВІТ
про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2016 рік
Програмою діяльності комунального підприємства Долинської міської ради «Управління комунального майна» (КП «УКМ») за 2016 рік (далі – Програма) було передбачено виконання таких основних завдань та заходів:
1.Забезпечення ефективного використання та збереження майна, що перебуває у власності територіальної громади м. Долина, яке передане в управління КП «УКМ».
У рамках реалізації цього завдання працівниками підприємства КП «УКМ» було організовано і проведено 51 планові загальні огляди (весняний і осінній) нежитлових об’єктів нерухомості, які передані в орендне користування, про що складено відповідні акти із занесенням даних в журнали обліку результатів огляду. На кожне орендне приміщення складено дефектний акт на проведення капітального і поточного ремонту. Інформацію про стан приміщень передано власнику нежитлових приміщень – Долинській міській раді. Загалом у 2016 році (за 11 місяців) від оренди об’єктів комунального майна нараховано 338 582,86 грн. До міського бюджету надійшло 310 131,87 грн, а поточна заборгованість становить 28 450,99 грн, яку очікується отримати у січні-лютому 2017 року після підписання актів звірок.
Підприємством постійно здійснювався нагляд за дотриманням правил експлуатації приміщень, які використовуються орендарями, а також здійснювався контроль за надходженням орендної плати комунальних об’єктів, які перебувають на балансі КП «УКМ», надсилались повідомлення орендарям щодо належної сплати орендної плати, складалися відповідні акти звірки тощо.
Крім того, було проведено планові загальні весняний і осінній огляди у 4-ьох дошкільних навчальних закладах і навчально-виховному комплексі №2, про що складено акти оглядів з занесенням даних в журнали. По результатах огляду було складено дефектні акти та сформовано першочергову потребу на виконання робіт з капітального і поточного ремонтів у цих закладах.
2.Врегулювання житлово-комунальних відносин між їх учасниками.
З метою здійснення контролю за технічним станом конструктивних елементів і інженерних мереж житлових будинків та підготовкою їх до сезонної експлуатації, забезпечення належного технічного обслуговування житлових будинків міста, підприємством КП «УКМ», в рамках спільно діючої комісії із підприємством-Виконавцем послуг із утримання будинків та прибудинкових територій, здійснило проведення планових загальних весняного і осіннього оглядів на 103-ох житлових будинках та позапланові огляди на 46-ти житлових будинках, про що складено загальні акти весняного і осіннього оглядів із занесенням даних в журнали обліку результатів огляду та складено дефектні акти на виконання робіт з капітального і поточного ремонтів.
Крім того, за даний звітний період, було організовано і проведено профілактичні огляди конструктивних елементів та інженерних мереж, згідно графіка, на 103-ьох житлових будинках і проведено їх інвентаризацію.
На підставі інформації проведених планових і позапланових оглядів житлових будинків, підготовлено паспорти готовності житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період 2016-2017 років. При цьому складено на кожен будинок дефектний акт на проведення робіт з капітального та поточного ремонтів, складено 59 актів обстеження згідно заяв мешканців, 2 протоколи, складено та направлено до виконання 11 приписів, проведено перевірку герметизації інженерних вводів і складено відповідні акти.
В рамках здійснення контролю за технічним обслуговуванням житлових будинків, що перебувають в управлінні ОСББ було розроблено та підписано план спільних заходів із ОСББ та підприємством-Виконавцем послуг із утримання будинків та прибудинкових територій, щодо спільних дій по забезпеченню утримання будинків.
Протягом звітного періоду здійснювався технічний нагляд за проведенням ремонтних робіт на об’єктах комунальної власності, багатоквартирних житлових будинках, а також за здійсненням робіт і заходів із утеплення огороджуючих конструкцій на 5-ти житлових будинках. На підставі даних проведення ремонтних робіт заносились записи у технічні паспорти багатоквартирних житлових будинків.
Крім того, для проведення ремонтних робіт КП «УКМ» було організовано та замовлено виготовлення проектно-кошторисної документації на 28 об’єктів нерухомого майна на загальну суму 61 542 грн.
Постійно здійснювався нагляд за діяльністю Виконавця послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, проводиться аналіз виконаних ремонтних робіт (надання послуг), розглядались заяви, скарги, звернення та пропозиції щодо покращення і оптимізації виробничих процесів та поліпшення надання послуг мешканцям багатоквартирних будинків проводились спільні наради, комісії, огляди тощо.
Періодично для мешканців міста доводилась інформація, що стосується роботи підприємств житлово-комунальної галузі міста. Керівником підприємства здійснювались публічні інформаційно-роз’яснювальні виступи на місцевому радіо та надавались інтерв’ю у місцевій пресі, надавались роз’яснення та інформація шляхом особистого прийому та дворових будинкових зустрічей. Крім того, системно надавались консультації та інформаційна допомога щодо вирішення проблемних питань діяльності ОСББ.
Протягом звітного періоду нашим підприємством надавались і інші послуги в сфері житлового господарства, а саме: видача довідок та характеристик, погоджень на встановлення опалення, завірення будинкових книжок тощо.
Розглянуто і надано відповідей на 281 звернення громадян, що стосуються житлово-комунального господарства від населення, підприємств, організацій, установ, з яких 0 скарг, 179 заяв, 78 листів-запитів, 24 особисті звернення.
З метою популяризації енергоефективних технологій серед населення, зменшення витрат на освітлення, в рамках Програми КП «УКМ» було також придбано 300 шт. LED світильників, які було встановлено у багатоквартирних будинках м. Долина, перелік яких наведений у таблиці 1. Пріоритет встановлення LED світильників в багатоквартирних будинках здійснювався в першу чергу там, де не було освітлення, за заявками мешканців та депутатів міської ради.
Таблиця 1.
Перелік багатоквартирних будинків, де встановлено LED світильників
№ з/п | Адреса будинку | Кількість (шт.) |
1. | вул. Ст. Бандери, 5 (у всіх 8 під’їздах на кожному поверсі (5) та на 5-ти входах) | 45 |
2. | вул. Ст. Бандери, 14 (у всіх 5 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 25 |
3. | вул. Ст. Бандери, 7 (у всіх 6 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 30 |
4. | вул. Чорновола, 2 (у всіх 6 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 30 |
5. | вул. Б.Хмельницького, 15 (у всіх 4 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 20 |
6. | вул. Пушкіна, 4 (у 1, 2, 3 під’їздах на всіх поверхах (3)) | 9 |
7. | вул. Грушевського, 1-А (на 2-х поверхах та при вході в під’їзд) | 3 |
8. | вул. Грушевського, 18-А (у 2-му під’їзді на 4 та 5 поверсі– заміна) | 2 |
9. | вул. Грушевського, 20 (при вході у 2-й під’їзд) | 1 |
10. | вул. Грушевського, 17 (у 2-му під’їзді на всіх поверхах (4)) | 4 |
11. | вул. Грушевського, 28-А (у всіх 4 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 20 |
12. | вул. Грушевського, 28 (у всіх 4 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 20 |
13. | пр. Незалежності, 4 (у 2-му та 3-му під’їздах – заміна біля ліфтів) | 4 |
14. | пр. Незалежності, 7 (у 3, 4, 5, 6 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 20 |
15. | пр. Незалежності, 15 (у 2-х під’їздах на всіх поверхах (9) і в 1-му під’їзді при вході) | 19 |
16. | пр. Незалежності, 17 (у 2-х під’їздах на всіх поверхах (9) і в тамбурах, та в 1-му під’їзді при вході) | 47 |
17. | пр. Незалежності, 19 (у 1-му під’їзді – заміна) | 1 |
Фінансування поточних заходів по реалізації Програми КП «УКМ» 2016 року передбачено у таблиці №2.
З метою збереження об’єктів нерухомості та майна, яке перебуває у комунальній власності, забезпечення ефективного функціонування багатоквартирних будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою підприємством КП «УКМ» протягом звітного періоду було заплановано і виконано капітальні ремонтні роботи та заходи, перелік яких наведений у таблиці №3. Із запланованих на 2016 рік заходів підприємством КП «УКМ» не було виконано:
- роботи по капітальному ремонту цоколю та відмостки у ДНЗ «Сонечко» та ДНЗ «Зірочка» у зв’язку довготривалою процедурою виготовлення проектно-кошторисної документації та непогодними умовами;
- роботи із капітального ремонту даху та водозливної системи ЗОШ №7 (Ст.Бандери, 12) у зв’язку із виконанням цих робіт Управлінням освіти Долинської РДА шляхом субвенції;
- роботи із капітального ремонту фасаду приміщення музичної школи (вул. Котляревського 9) у зв’язку із відсутністю фінансування у міському бюджеті.
- Роботи із капітального ремонту огорож приміщення комунальної власності по вул. Грушевського 24 б, м. Долина (Школа №5) у зв’язку із відсутністю фінансування у міському бюджеті.
Дані роботи є доволі актуальними, а тому їх виконання буде здійснено у 2017р. та передбачено у Програмі діяльності КП «УКМ» на 2017 рік.
- Організація виконання завдань передбачених Планом дій сталого енергетичного розвитку м. Долина на 2011-2020 роки (далі – ПДСЕР) в частині скорочення споживання традиційних видів енергії та викидів СО2 у сфері житлового фонду, в т.ч. в рамках реалізації проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина» (далі – Проект).
З метою виконання даних завдань підприємством КП «УКМ» здійснювалось цілий комплекс заходів і зобов’язань, передбачені Проектом та Грантовим Контрактом ENPI/2014/342-059. Серед цих завдань можна визначити основні:
–працівниками КП «УКМ» розроблено проектно-кошторисну документацію та типові дизайни зовнішніх стін фасадів для 17-ть багатоквартирних будинків, які вибороли своє право на утеплення фасадів у 2016-2017 роках. Технічні паспорти фасадів було погоджено містобудівною радою та ініціативними групами будинків.
–розроблено Порядок та проведено І-й етап Конкурсу на визначення Виконавців робіт із утеплення (термомодернізації) багатоквартирних житлових будинків в місті Долина у 2016 році, відповідно до вимог законодавства України та ЄС. На І-й етап Конкурсу було подано 6 (шість) об’єктів – багатоквартирних будинків в м. Долина. Це будинки по вулиці Грушевського: будинок № 1-А, будинок № 2, будинок № 3, будинок № 3-А, будинок № 19, будинок № 21.
–організовано та проведено ІІ-й етап Конкурсу на визначення Виконавців робіт із утеплення (термомодернізації) багатоквартирних житлових будинків в місті Долина у 2016 році, який передбачав визначення Виконавців робіт на три будинки (пр. Незалежності, 17, вул. Б. Хмельницького, 21- А, вул. Грушевського, 26-В), сума яких, відповідно до українського законодавства, перевищує допорогові закупівлі. Для цих будинків здійснювалась загальнонаціональна процедура закупівлі через систему PROZORO.
–проведено заходи з термомодернізації (утеплення) 4-х багатоквартирних житлових будинків м. Долина відповідно до Основного списку Програми утеплення, затвердженої рішенням сесії Долинської міської ради. Крім цього, постійно здійснювався технічний нагляд, контроль та моніторинг виконання робіт на будинку і заходів Проекту;
–у березні з метою здійснення загальної координації та моніторингу реалізації Проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина» було створено Координаційний комітет із числа представників міської ради, КП «УКМ», експертів Офісу підтримки COM-DeP. Важливим напрацюванням Координаційного комітету Проекту було рішення про необхідність утеплення цоколю та влаштування відмостки, адже з одного боку – це є частина фасаду, а з іншого – це сприяє зберіганню цілісності та довговічності цілої споруди. Тому робочою групою Проекту здійснювались додаткові завдання щодо вироблення проектних та кошторисних пропозицій вартості робіт із утеплення цоколю та влаштування відмостки на 13 будинках, які були утеплені у 2015 році. А також проведення процедур щодо внесення змін у бюджет Проекту і погодження його із Європейською комісією.
–в період 13-17 червня організовано та проведено масштабний захід – «Європейський Тиждень сталої енергетики». Це і енергетична вікторина, яка передбачає проведення різного роду змагань між дітьми, що відпочивають у літньому таборі ЛОК «Дружба» на тему сталої енергії та збереження довкілля; це і демонстрація мультфільму на екологічну і енергетичну тематику; це і оглядовий візит для школярів із відвідування сонячної електростанції в с.Старі Богородчани тощо.
– проект «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина» був співорганізатором міжшкільної енергетичної спартакіади «Збережи довкілля – захисти Україну», в рамках якої школи-учасниці виготовили інформаційні соціальні відеоролики на тему енергозбереження.
–з метою забезпечення прозорості проведення всіх заходів, здійснення їх належного інформаціно-промоційного висвітлення, підвищення обізнаності жителів міста та району про важливість зменшення споживання енергії в побуті, у рамках спільних зустрічей та обговорень із командою експертів офісу підтримки CoM DeP (м.Львів), було розроблено план основних комунікаційних заходів Проекту спрямованих на обмін позитивним досвідом утеплення та енергозбереження в м.Долина. Серед них можна відзначити основні:
- практичний семінар для українських міст-підписантів Угоди мерів;
- прес-тур для представників регіональних та національних ЗМІ;
- інформаційний семінар «Досвід міста Долини у реалізації проектів з термомодернізації житлових будівель»;
- візит делегацій із Закарпаття, делегації із Економічного розвитку Донбасу;
- проведення інформаційної кампанії «Дні енергії»;
- систематична підготовка інформаційних повідомлень, прес-релізів, прес-анонсів, статей, публікацій, відео-та радіороликів для ЗМІ та постійне висвітлення інформації про Проект у соціальних медіа та мережі Інтернет: YouTube, веб-сайті міської ради, Facebook тощо.
–створено та облаштовано демонстраційний зал Центру енергетичного аудиту, де для школярів усіх шкіл міста проводились пізнавальні екскурсії для школярів і демонстрація фільму на тему енерго-і ресурсозбереження.
–здійснювалось систематичне документування ходу реалізації Проекту та звітування відповідно до затверджених норм, стандартів і правил перед командою підтримки Проекту CoM DeP, Європейською Комісією, обласною адміністрацією, Мінрегіонбудом та Долинською міською радою.
– здійснювались заходи із підвищення фаховості та професійності робочої групи Проекту, працівників КП «УКМ», це зокрема навчальні семінари у м. Києві, м. Єреван (Вірменія), оглядовий візит у м. Вена (Австрія) тощо.
Таким чином, підводячи підсумок, можна стверджувати, що підприємство КП «УКМ» достатньо ефективно здійснювало покладені на нього завдання та функції, забезпечувало протягом 2016 року належне утримання та експлуатацію майна комунальної власності, що перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства; здійснювало контроль і нагляд за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових будинках, а також робіт із утеплення зовнішніх фасадів будинків; запровадило прозору і відкриту систему організації та фінансування заходів із утеплення багатоквартирних житлових будинків за рахунок дольової участі мешканців; забезпечувало ефективну реалізацію усіх планових завдань і заходів Проекту та виконання Грантового контракту ENPI/2014/342-059 із ЄС відповідно до чинного законодавства України та вимог Єврокомісії.
Таблиця 2
Фінансування з організації заходів по реалізації Програми
Назва витрат | Фінансування в 2016р. (грн) | |
ЗАПЛАНОВАНО * | ВИКОНАНО | |
1 | 2 | 3 |
Зарплата ЄС (грант) | 270 000 | 211 412,90 |
Доплата з міської ради ЄС (співфінансування гранту) | 180 259 | 172 272,59 |
Виконання делегованих міською радою повноважень (частина зарплати адмінперсоналу та інженерного відділу) | 288 413 | 218 413 |
Поточний ремонт та обслуговування дошкільних навчальних закладів та НВК №2 (проведення планових оглядів електромереж, димовентканалів, газового обладнання, виконання поточних робіт за заявками директорів закладів) | 150 000 | 118 534,85 |
Витрати електроенергії спожитої в приміщеннях комунальної власності, в тому числі: | 15 000 | 14 916,73 |
Долинський муніципальний оркестр (Промислова, 5) | 1 597,19 | |
Долинський військомат (Антоновича, 21) | 13 319,54 | |
Поточний ремонт приміщень комунальної власності м. Долина: | 35 000 | 34 310,79 |
· приміщення де розміщується Благодійний фонд «Надія Є» (Обліски, 34); | 10 000 | 9 983,16 |
· приміщення під диспетчерську (пр. Незалежності, 5) | 25 000 | 24 327,63 |
Ліквідація аварії та ремонт газових мереж (пр. Незалежності, 4) | 8 000 | 6 044,64 |
Ремонт теплотраси приміщення комунальної власності по вул. Антоновича, 21 (військкомат) | 38 000 | 37 519,20 |
Поточний ремонт приміщень комунальної власності (для проведення ремонту електромереж на відділ соціального захисту населення по вул. Грушевського, 18 придбано матеріали, роботи планується виконувати у 2017р.) | 80 000 | 79 500,00 |
ВСЬОГО | 1 064 674 | 892 924,70 |
ДОХОДИ | ПЛАН | ФАКТ |
Власні планові доходи КП «УКМ» на 2016р. | 130 732 | 127 355 |
ВСЬОГО | 130 732 | 127 355 |
Примітка:
* – заплановано, включаючи зміни та доповнення до Програми протягом 2016 року.
Таблиця 3
Перелік
запланованих і виконаних в 2016 році заходів
у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою
№з/п | Назва проекту (заходу) | Адреса об’єкта | ЗАПЛАНОВАНО * | ВИКОНАНО | ||
Джерела фінансування, (грн) | ||||||
міський бюджет | ОСББ, інші джерела** | міський бюджет | ОСББ, інші джерела ** | |||
1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. Капітальний ремонт житлового фонду | ||||||
1.1 | Капітальний ремонт даху | буд. № 17 по вул. І.Франка | 10 000 | 9 333,68 | ||
1.2 | Капітальний ремонт даху | буд. № 18, 18-А по вул. Обліски | 50 000 | 10 000 | 47 267,10 | |
1.3 | Капітальний ремонт ліфтів | м. Долина (проведено експертне обстеження 11 ліфтів: пр. Незалежності, 15 (1,2 під’їзд), пр. Незалежності, 4 (5 під’їзд) Б.Хмельницького, 13 (1,2 під’їзд), Чорновола, 12 (1,2,3 під’їзд) Чорновола, 18 (3,4,5 під’їзд) | 40 000 | 36 475,47 | ||
1.4 | Заходи по збільшенню споживчої потужності електроенергії будинків (гуртожитків) в яких відсутнє або обмежене газопостачання | буд. Обліски, 34 (виготовлено проект, проведено заміну силового кабелю від підстанції РЕМу до щитової будинку, проведено прокладання силових внутрішньобудинкових кабелів) | 650 000 | 641 522,11 | ||
1.5 | Фінансування проведення заходів із утеплення багатоквартирних житлових будинків на 2016 рік в рамках проекту ЄС | м. Долина (виконувались роботи із утеплення будинків в місті, згідно Програми проведення заходів із утеплення багатоквартирних будинків на 2016р.) | 6 500 821 (грант ЄС) +1 500 000**(міс. бюдж.) =8 000 821** | 2 000 205** | 2 055 731,42(грант ЄС) + 1 248 959,39(міс. бюдж.)=3 304 690,81 | 849 543,83 |
1.6 | Капітальний ремонт житлового фонду учасників АТО (виконання ремонтних робіт та/або придбання будівельних матеріалів) | м. Долина (виконано 5 особам, згідно Акту обстеження об’єктів житлово-комунальних умов проживання учасників АТО… від 13.09.2016 р. | 100 000 | 99 978,31 | ||
РАЗОМ по Розділу 1 | 8 850 821,0 | 2 010 205,0 | 4 130 867,48 | 849 543,83 | ||
2. Інші заходи | ||||||
2.1 | Заходи по підвищенню енергоефективності багатоквартирних житлових будинків в частині освітлення місць загального користування (переведення на LED) – (Придбано 300 шт. LED світильників, які було встановлено у багатоквартирних будинках м. Долина, перелік яких наведений у таблиці 1.) | 50 000 | 49 200 | |||
2.2 | Капітальний ремонт огорож ДНЗ «Сонечко» та НВК №2 | 450 000 | 396 206,16 | |||
2.3 | Капітальний ремонт приміщень комунальної власностів тому числі:· капітальний ремонт приміщення комунальної власності по вул. С.Бандери, 3 (відділ архітектурно-будівельного контролю міської ради) (заг. вартість – 387 687,61 грн.);· встановлення дверей в приміщенні комунальної власності по вул. Обліски 34 (Долинський будинок дитячої та юнацької творчості) (заг. вартість – 20 000,0 грн.);· капітальний ремонт приміщення комунальної власності по вул. Грушевського 26-Б з метою облаштування комунального оздоровчого центру (виготовлено кошторисну документацію, заг. вартість –15 450,00 грн.);· влаштування бруківки перед входом в НВК №2 (заг. вартість – 10 000,37 грн.);· влаштування плитки в приміщенні ДНЗ «Росинка» (заг. вартість – 16 282,47 грн.);· капітальний ремонт коридорів ДНЗ «Сонечко» (заг. вартість – 130 847,26 грн.);· капітальний ремонт цоколю з утепленням та влаштуванням відмостки ДНЗ «Сонечко» (виготовлено кошторисну документацію, заг. вартість –1 545,00 грн.);· капітальний ремонт цоколю з утепленням та влаштуванням відмостки ДНЗ «Зірочка» (виготовлено кошторисну документацію, заг. вартість –1 545,00 грн.);· капітальний ремонт груп ДНЗ «Зірочка» (заг. вартість – 103 794,89 грн.) | 1 048 000 | 687 152,60 | |||
2.4 | Виготовлення проектно-кошторисної документації в сфері будівництва та реконструкції (виготовлення, коригування, експертиза) на буд. Чорновола, 10 | 90 000 | 77 145,60 | |||
2.5 | Реконструкція системи гарячого водопостачання ДНЗ «Сонечко» з встановленням сонячних колекторів | 420 000 | 418 669,95 | |||
2.6 | Капітальний ремонт фасаду приміщення комунальної власності по вул. Котляревського 9 (Музична школа) | 230 000 | ||||
2.7 | Капітальний ремонт даху з ремонтом водозливної системи приміщення комунальної власності по вул. Степана Бандери, 12 (Школа №7) | 400 000 | ||||
2.8 | Реконструкція з добудовою спалень дитячого садка «Зірочка» в м. Долина, Івано-Франківської обл. (замінено покрівлю даху, водовлевну систему, реконструкція спалень на 1-му поверсі) | 985 747,99 | 651 793,31 | |||
2.9 | Капітальний ремонт огорож приміщення комунальної власності по вул. Грушевського 24-Б, м. Долина (Школа №5) | 400 000 | ||||
2.10 | Ремонт кабінету №12 по пр. Незалежності 5 (для розміщення реєстраторів міської ради м. Долина) та придбання меблевого інвентарю (декоративна дерев’яна панель) для кабінетів міської ради (пр. Незалежності, 5) | 25 000 | 24 327,63 | |||
2.11 | Заходи пов’язані з прийняттям закону 417-19 (Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку) (розіслано 700 інформаційних листів жителям неприватизованих квартир) | 60 000 | 3 795,00 | |||
2.12 | Капітальний ремонт системи гарячого водопостачання з влаштуванням системи рециркуляції ДНЗ «Золота рибка» | 48 000 | 47 847,63 | |||
2.13 | Придбання спортивного інвентаря згідно Програми розвитку «Джиу джитсу» в місті Долина на 2016-2020 роки (Придбано та передано в користування спортивне татамі для громадської організації «Джиу джитсу студія») | 40 000 | 39 996 | |||
2.14 | Виготовлення та експертиза робочого проекту «Реконструкція системи опалення і гарячого водопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Грушевського 25 в м. Долина з переведенням на тверде паливо та під’єднанням додаткового споживача – Будинку техніки по пр. Незалежності 6» | 190 000 | 189 998 | |||
2.15 | Ремонт системи газопостачання паливної ДНЗ «Зірочка» на вул. Грушевського, 25 в м. Долина Івано-Франківської області (проведено заміну лічильника паливної) | 50 000 | 42 192 | |||
2.16 | Капітальний ремонт приміщень ДНЗ «Зірочка» (проведено ремонт актового залу, сходових кліток та коридорів) | 190 000 | 186 512,37 | |||
РАЗОМ по Розділу 2 | 4 676 747,99 | – | 2 811 041,25 | 3 795,00 | ||
ВСЬОГО | 13 527 568,99 | 2 010 205,0 | 6 941 908,73 | 853 338,83 |
Примітка:
* – заплановано, включаючи зміни та доповнення до Програми протягом 2016 року.
** – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти (кошти мешканців (споживачів послуги з утримання будинків ), ОСББ, кредитні ресурси, депутатського фонду безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо).