РІШЕННЯ
Від 01.03.2018. № 1086-36/2018
м. Долина
Про виконання Програми діяльності
комунального підприємства
«Управління комунального майна»
Долинської міської ради за 2017 рік
Заслухавши та обговоривши звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2017 рік, затвердженої рішенням міської ради від 23.12.2016. № 558-20/2016 (із змінами та доповненнями), та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2017 рік (додається).
- Роботу КП «УКМ» по виконанню Програми вважати задовільною.
- Рішення міської ради від 23.12.2016. № 558-20/2016 «Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2016 рік» із змінами від 20.04.2017 № 682-24/2017, від 31.05.2017 № 718-25/2017, від 13.07.2017 № 767-27/2017 та від 26.10.2017 № 916-32/201 та вважати такими, що втратили чинність.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток до рішення міської ради
від 01.03.2018. № 1086-36/2018
ЗВІТ
про виконання Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2017 рік
Комунальним підприємством «Управлінням комунального майна» (далі – КП «УКМ»), відповідно до наданих Долинською міською радою повноважень та на виконання Статуту і Програми діяльності КП «УКМ» на 2017р. (далі – Програма) було здійснено реалізацію таких основних завдань та заходів, які можна розділити на три напрями діяльності:
- Здійснення заходів щодо підвищення ефективності управління та утримання багатоквартирних будинків в місті для задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених норм, правил, нормативів і національних стандартів та чинного законодавства України.
Відповідно до покладених на Підприємство КП «УКМ» завдань, у звітному періоді здійснено наступну роботу:
1.1. Забезпечено підготовку матеріалів (конкурсну документацію, проекти рішень, положень тощо) та організацію проведення Конкурсу із призначення управителя для багатоквартирних будинків, які не створили ОСББ та/або не визначились із формою управління свого будинку;
1.2. Організовано та налагоджено роботу архіву для зберігання протоколів співвласників будинку про визначення (зміну) способу та форми управління (утримання) багатоквартирного будинку;
1.3. З метою здійснення контролю за технічним станом конструктивних елементів і інженерних мереж житлових будинків та підготовкою їх до сезонної експлуатації, забезпечення належного технічного обслуговування житлових будинків міста, підприємством КП «УКМ», в рамках спільно діючої комісії із підприємствами – виконавцями послуг із утримання будинків та прибудинкових територій, було проведено планові загальні весняні огляди на 102-ох житлових багатоквартирних будинках, про що складено загальні акти весняних оглядів згідно графіків із занесенням даних в журнали обліку результатів огляду та складено дефектні акти на виконання робіт з капітального і поточного ремонтів.
1.4. Проведено організаційно-технічні, методичні, інформаційні заходи (наради, зустрічі, засідання, комісії, огляди, перевірки інше) щодо виконання завдань реформування та розвитку житлово-комунального господарства, виконання вимог закону «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирних будинках». Серед них:
- приймання-передача в управління об`єктів житлового фонду (багатоквартирних будинків) до обраних співвласниками чи призначених управителів. Підготовлено та передано 77 актів на управління будинками, в тому числі 57 технічних документацій на багатоквартирні будинки;
- налагоджено роботу із БТІ та розпочато виготовлення частини (7 шт.) технічної документації (технічних паспортів, інвентарних справ) на багатоквартирні будинки з метою передачі їх ОСББ та/або Управителю;
- здійснювалось представництво міської ради (як власника об’єктів житлової нерухомості) на зборах співвласників багатоквартирних будинків;
- участь у роботі комісій міської ради (комісії по АТО, комісії по обстеження житла (умов проживання), інші комісії за розпорядженням міського голови).
1.5. Опрацьовані та надані звіти до:
Відділу ЖКГ Долинської РДА:
- інформація про виконання заходів капітального ремонту житлового фонду (раз в квартал);
- інформація про стан виконання завдань та заходів по підготовці житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період (два рази в місяць);
- інформація по ліфтах (річний);
- інформація про утеплені будинки;
Відділ статистики у Долинському районі
- Звіт №1 житловий фонд (річний);
Відповідним державним фондам, що пов’язані із веденням бухгалтерського обліку на підприємстві (щомісячно та щоквартально).
1.6. Періодично для мешканців міста доводилась інформація, що стосується роботи підприємств житлово-комунальної галузі міста. Керівником підприємства здійснювались публічні інформаційно-роз’яснювальні виступи на місцевому радіо та надавались інтерв’ю у місцевій пресі, надавались роз’яснення та інформація шляхом особистого прийому та дворових будинкових зустрічей. Крім того, системно надавались консультації та інформаційна допомога щодо вирішення проблемних питань діяльності ОСББ.
1.7. Надавалась консультативна та юридична допомога ініціативній групі співвласників у створенні ОСББ (зареєстровано ОСББ «Лелека на Довбуша» вул. Довбуша, 6).
1.8. З метою популяризації енергоефективних технологій серед населення, зменшення витрат на освітлення, в рамках Програми КП «УКМ» було також придбано 306 шт. LED світильників, які було встановлено у багатоквартирних будинках м. Долина, перелік яких наведений у таблиці 1. Пріоритет встановлення LED світильників в багатоквартирних будинках здійснювався в першу чергу там, де не було освітлення, за заявками мешканців та депутатів міської ради.
Таблиця 1
Перелік багатоквартирних будинків, де у 2017 році встановлено
LED-світильники
№ з/п | Адреса будинку | Кількість (шт.) |
1. | вул. Ст. Бандери, 3 (у 5-х під’їздах на кожному поверсі (5) у 1-му під’їзді на 4 та 5 поверсі) | 27 |
2. | вул. Б.Хмельницького, 13 (у 1-му під’їзді при вході у 2-му на всіх поверхах (9) та при вході) | 11 |
3. | вул. Чорновола, 4 (у всіх 4 під’їздах на кожному поверсі (5)) | 20 |
4. | вул. Пушкіна, 2 (у всіх 3 під’їздах на кожному поверсі (3) та при вході) | 12 |
5. | вул. Пушкіна, 5 (у 1, 2, 3, під’їздах на всіх поверхах (3)) | 12 |
6. | вул. Пушкіна, 1 (у всіх 3 під’їздах на всіх поверхах (3) та при вході) | 12 |
7. | вул. Грушевського, 17 (у 1 під’їзді на всіх поверхах (4)) | 4 |
8. | вул. Грушевського, 26 (у всіх 2 під’їздах на всіх поверхах (5)) | 10 |
9. | вул. Грушевського, 26-А (у 1-му під’їзді на трьох поверхах, 2,3,4,5, під’їзд на всіх поверхах (5)) | 23 |
10. | вул. Грушевського, 32 (у всіх 4 під’їздах на всіх поверхах (5)) | 20 |
11. | вул. Обліски, 34 (1 секція на 9-му поверсі (2 шт.), 2 секція на 9-му поверсі (2 шт.), 4 секція на 9-му, 7-му, 4-му поверхах (6 шт.), 3 секція на 5-му, 4-му,2-му поверхах (5 шт.)) | 15 |
12. | вул. Обліски, 10 (у всіх 3 під’їздах на всіх поверхах (3) та при вході) | 12 |
13. | вул. Обліски, 18 (у всіх 2 під’їздах на всіх поверхах (4) та при вході) | 10 |
14. | вул. Обліски, 20-Б (у всіх 3 під’їздах на всіх поверхах (3) та при вході в 3-му під’їзді) | 16 |
15. | Майдан Січ. Стрільців, 1 (у всіх 4 під’їздах на всіх поверхах (3)) | 12 |
16. | пр. Незалежності, 10 (у 3,4 під’їздах на всіх поверхах (5) та при вході в 3-му під’їзді) | 11 |
17. | пр. Незалежності, 18 (у всіх 2 під’їздах на всіх поверхах (5) та при вході) | 12 |
18. | пр. Незалежності, 16 (у 1 під’їзді на всіх поверхах (5) та при вході) | 6 |
19. | пр. Незалежності, 7 (у 6-х під’їздах) | 36 |
20. | вул. Довбуша, 4 (у всіх 2 під’їздах на всіх поверхах (4) та при вході) | 10 |
ОСББ | ||
21. | вул. Обліски, 20-А (у всіх 3 під’їздах на всіх поверхах (5) при вході та в тамборах) | 21 |
22. | вул. Обліски, 22-А | 6 |
23. | вул. Пушкіна, 2-А (у всіх 2 під’їздах на всіх поверхах (2) та при вході) | 6 |
24. | вул. вул. Хмельницького, 21-А (у всіх 3 під’їздах на всіх поверхах (5) та при вході) | 18 |
1.9. Протягом звітного періоду нашим підприємством надавались і інші послуги в сфері житлового господарства, а саме: видача довідок та характеристик, погоджень на встановлення опалення, завірення будинкових книжок тощо. Підприємством забезпечено своєчасне надання відповідей на звернення громадян. Так у 2017 році було розглянуто і надано відповідей на 258 звернень, що стосуються питань житлово-комунального господарства від населення, підприємств, організацій, установ, з яких 1 скарга, 2 претензії, 204 заяви, 54 листів-запитів.
1.10. В організаційному забезпеченні управлінської діяльності КП «УКМ» основні зусилля зосереджувались на: забезпечення заходів з мобілізаційної підготовки; підтримання належної виконавської дисципліни; підвищення ефективності роботи структурних підрозділів підприємства та організація контролю виконання програм, планів структурними підрозділами; оперативному вирішенні та організації виконання доручень та завдань керівництва Долинської міської ради; узагальнення та надання матеріалів в частині, що стосується планування та підсумків роботи за рік, місяць; організацію та проведення особистого прийому громадян керівництвом підприємства, інше.
- Покращення та раціональне управління, збереження і підвищення експлуатаційної спроможності комунального майна територіальної громади міста Долина.
Протягом 2017 року підприємством КП «УКМ» було виконано наступний обсяг запланованих робіт:
2.1. У рамках реалізації цього завдання працівниками підприємства КП «УКМ» було організовано і проведено 55 планових загальних огляди (весняний і осінній) нежитлових об’єктів нерухомості, які передані в орендне користування, про що складено відповідні акти із занесенням даних в журнали обліку результатів огляду. На кожне орендне приміщення складено дефектний акт на проведення капітального і поточного ремонту. Інформацію про стан приміщень передано власнику нежитлових приміщень – Долинській міській раді.
2.2. Підприємством постійно здійснювався нагляд за дотриманням правил експлуатації приміщень, які використовуються орендарями, а також здійснювався контроль за надходженням орендної плати комунальних об’єктів, які перебувають на балансі КП «УКМ», надсилались повідомлення орендарям щодо належної сплати орендної плати, складалися відповідні акти звірки, проводились превентивні заходи щодо запобігання потрапляння сторонніх осіб в приміщення комунальної власності, де немає орендарів (магістрат, приміщення котельні по вул. Грушевського, 26-Б) тощо. Здійснювалась підготовка, укладення (переукладення) та контроль виконання договорів оренди: всього за звітний період було підготовлено 31 документ.
Загалом у 2017 році від оренди об’єктів комунального майна нараховано орендарям 376 174,72 грн. До міського бюджету надійшло 350 013,24 грн, іншу частину (яка уточнюється і є поточною місячною заборгованістю) очікується отримати у січні-лютому 2017 року після підписання актів звірок.
2.3. Протягом звітного періоду здійснювався технічний нагляд за проведенням ремонтних робіт на об’єктах комунальної власності, багатоквартирних житлових будинках. На підставі даних проведення ремонтних робіт заносились записи у технічні паспорти багатоквартирних житлових будинків. Постійно здійснювався нагляд за діяльністю Виконавців послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, проводились спільні наради, комісії, огляди тощо, проводиться аналіз виконаних ремонтних робіт (надання послуг). Так, за орієнтовними розрахунками інженером з технічного нагляду при КП «УКМ» було надано послуг технагляду за об’єктами будівництва на загальну суму близько 350 тис. грн.
Крім того, для проведення ремонтно-будівельних робіт КП «УКМ» було організовано та замовлено виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкти нерухомого майна комунальної власності на загальну суму 77 482,00 грн.
2.4. Здійснювалась підготовка, організація, моніторинг та здійснення закупівель на проведення робіт/надання послуг за кошти міського бюджету із використанням електронних майданчиків (PROZZORO) та відкритих публічних закупівель. На підприємстві також було прийнято власний порядок проведення допорогових закупівель. Завдяки такій роботі, під час проведення надпорогових закупівель вдалось зекономити близько 663 826,00 грн., що становить економію 12,1% від очікуваної суми 5 498 683,00 грн, а під час проведення допорогових – близько 1 706 292,00 грн., що становить економію 11,8% від очікуваної суми 14 497 679,00 грн.
2.5. Крім того, було проведено планові загальні весняний і осінній огляди у 4-ьох дошкільних навчальних закладах і навчально-виховному комплексі №2, про що складено акти оглядів із занесенням даних в журнали. По результатах огляду було складено дефектні акти та сформовано першочергову потребу на виконання робіт з капітального і поточного ремонтів у цих закладах.
В рамках обслуговування та з метою належного і безперебійної роботи ДНЗ та НВК-2 в м. Долина було організовано та проведено ряд профілактично-ремонтних заходів:
- В ДНЗ «Золота рибка»: вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, системи водопостачання та водовідведення, технічного стану сонячних колекторів, технічного стану котлів та газового обладнання, ізоляція труб опалення, частковий ремонт парапету покрівлі (ліквідація наслідків поривів вітру), перевірка оголовок димовентканалів, заливка глюколю в сонячні колектори, аварійний ремонт баків системи гарячого водопостачання, заміна 5 дверей.
- В ДНЗ «Зірочка»: вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, системи водопостачання та водовідведення, технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовок димовентканалів, частковий ремонт (заміна шиферу) даху над котельною, заміна автоматичних вимикачів.
- В ДНЗ «Росинка»: вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, системи водопостачання та водовідведення, технічного стану сонячних колекторів, заміна кранів та ремонт системи сонячних колекторів з доливанням глюколю, технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовок димовентканалів, заміна газового крана у котельні, придбання та заміна вентиляторів витяжної системи, ремонт із заміною змішувачів та фільтрів системи водопостачання на кухні, придбання та встановлення (заміна) електричних мармітів на кухонних електроплитках. Крім того, розпочата робота над питанням стосовно запуску і налагодження діяльності твердопаливної котельні ДНЗ «Росинка»: проведено 2 робочі зустрічі технічних експертів та спеціалістів, триває збір технічної та виконавчої документації котельні тощо.
- В ДНЗ «Сонечко»: вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, системи водопостачання та водовідведення, технічного стану сонячних колекторів, технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовків димовентканалів, ремонт стелі в приміщенні групи «Капітошка», придбання вентиляторів витяжної системи, придбання електричних мармітів для кухонних електроплит.
- В НВК №2: вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, встановлення занулення, встановлення контуру заземлення, профілактичні огляди електрощитової, системи водопостачання та водовідведення, технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовків димовентканалів, ремонтні роботи газового обладнання системи опалення, придбання вентиляторів витяжної системи, заміна світильника в медичному кабінеті, придбання та встановлення (заміна) електричних мармітів на кухонних електроплитах, виготовлення та встановлення поличок в кімнаті завгоспа, ремонт (заміна) підлоги в двох класних кімнатах, коридорі та кабінеті завгоспа.
- Організація та виконання заходів і завдань, передбачених впровадженням проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина», що співфінансується Представництвом Європейського Союзу (Програма SUDeP (Sustainable Urban Demonstration Project), згідно Грантового Контракту ENPI/2014/342-059 (далі – Проект).
З метою виконання завдань цього напрямку діяльності, підприємством КП «УКМ» здійснювалось цілий комплекс заходів і зобов’язань, передбачені Проектом та Грантовим Контрактом ENPI/2014/342-059. Серед них можна визначити основні:
3.1. Протягом звітного періоду персоналом підприємства КП «УКМ» здійснювався систематичний моніторинг, контроль та управління Проектом, комунікація із командою підтримки офісу Проекту Com DeP м. Львів (зустрічі, місячні скап-конференції, оглядові візити тощо), організація та планування заходів, забезпечення виготовлення і належного ведення усієї технічної, бухгалтерської та іншої документації, пов’язаної із реалізацією Проекту, в тому числі і збереження на електронних носіях і т.д.
3.2. На випадок наявності залишкових коштів чи появи додаткового фінансування, працівниками КП «УКМ» було розроблено типові дизайни термомодернізації зовнішніх стін фасадів для 2-х багатоквартирних будинків (пр. Незалежності, 15 та Грушевського, 23), які перебувають в резервному списку на утеплення. Дана технічна документація наразі знаходиться на погодженні в експертів команди офісу підтримки CoM DeP (м.Львів).
3.3. В рамках звітного періоду було проведено заходи з термомодернізації (утеплення) пілотних багатоквартирних житлових будинків м. Долина, а саме:
3.3.1 розпочато роботи над термомодернізацією фасадів будинків 3-ї черги (лоту), в тому числі:
- у двох будинках по вул. Грушевського, 26-Б та вул. Б.Хмельницького, 21-А – виконано 95% робіт, – залишилось тільки виконати роботи із упоряджувальної частини та нанесення декоративного шару на цоколях;
- по проспекту Незалежності, 17 – повністю виконані усі роботи, включаючи утеплення як фасаду, так і цоколю.
3.3.2 тривали роботи із термомодернізації багатоквартирних будинків 2-ї черги (лоту), в тому числі:
- у будинках по вул. Грушевського, 1-А; вул. Грушевського, 2; вул. Грушевського, 3-А; вул. Грушевського, 3; вул. Грушевського, 21 – повністю на 100% виконані усі роботи;
- на решті будинках роботи виконані частково, в тому числі: по вул. Грушевського, 19 (на 99% залишилась невеличка частина відмостки); вул. Лаврищива (Полуванки), 30 (на 80%, залишилось тільки цоколь); вул. Обліски, 2 (на 95%, залишилось виконати роботи по упорядженні та нанесенні декоративного шару на одній стіні); вул. Пушкіна, 6 (на 30 %); вул. Пушкіна, 7 (на 80%, залишилось тільки цоколь); вул. Довбуша, 2-А (на 60%); вул. Грушевського, 18-Б (80%, залишилось тільки цоколь та частина декоративного шару однієї стіни).
3.3.3 на виконання рекомендацій команди офісу підтримки CoM DeP (м.Львів) було розпочато роботи із утеплення цоколю в тих багатоквартирних будинках, в яких у 2015 році було утеплено фасади, а саме: у будинках по вул. Грушевського, 15; вул. Грушевського, 17; вул. Грушевського, 20; вул. Обліски, 22-А; вул. Пушкіна, 4; вул. Пушкіна, 5; вул. Пушкіна, 9; вул. Пушкіна, 10, – де повністю виконані усі роботи із утеплення цоколів.
Крім цього, постійно здійснювався технічний нагляд, контроль та моніторинг виконання будівельно-підрядних робіт на будинку і реалізація інших заходів Проекту;
3.4. Здійснювалось систематичне документування ходу реалізації Проекту та звітування відповідно до затверджених норм, стандартів і правил перед командою підтримки Проекту CoM DeP, Європейською Комісією, обласною адміністрацією, Мінрегіонбудом та Долинською міською радою.
3.5. З метою забезпечення прозорості проведення всіх заходів, здійснення їх належного інформаціно-промоційного висвітлення, підвищення обізнаності жителів міста та району про важливість зменшення споживання енергії в побуті, у рамках спільних зустрічей та обговорень із командою експертів офісу підтримки CoM DeP (м.Львів), було розроблено план основних комунікаційних заходів Проекту спрямованих на обмін позитивним досвідом утеплення та енергозбереження в м.Долина. Серед них основні:
- проведено в виставковому залі Центру енергетичного аудиту (Ресурсний центр Проекту по вул. Грушевського, 11) зустріч міського голови Долина Володимира Гаразда, і посла Канади в Україні Романа Ващука; а також відвідування утеплених в рамках Проекту об’єктів (багатоквартирних будинків);
- спільно із відділом енергозбереження, інвестицій та муніципального розвитку Долинської міськї ради та МБО «Благодійний фонд м. Долина» організовано та проведено Енергетичний КВН-2017.
- спільно із відділом енергозбереження, інвестицій та муніципального розвитку Долинської міськї ради організовано та проведено науково-практичну конференцію за участю учнівського та педагогічного колективу природничо-математичного ліцею;
- організовано та проведено інформаційно-просвітницьку кампанію «Дні Енергії-2017»;
- в рамках кампанії «Дні Енергії-2017» у Долинській загальноосвітній школі №7 відбувся масштабний концертно-тематичний захід на тему енергозбереження;
- систематична підготовка інформаційних повідомлень, прес-релізів, прес-анонсів, статей, публікацій, відео-та радіороликів для ЗМІ та постійне висвітлення інформації про Проект у соціальних медіа та мережі Інтернет: YouTube, веб-сайті міської ради, Facebook тощо;
- організовано та проведено ряд інформаційно-ознайомчих заходів на тематику енергоефективності та енергозбереження в демонстраційному залі Центру енергетичного аудиту (пізнавальні екскурсії для школярів, перегляди фільму тощо).
Для виконання запланованих заходів і завдань, ефективного здійснення делегованих повноважень та забезпечення належного функціонування підприємства КП «УКМ» в рамках даної Програми було передбачено фінансування поточних та капітальних видатків. Так, у таблиці №2 здійснено порівняльний аналіз фінансування Програми КП «УКМ» у 2017 року в розрізі оплати праці персоналу підприємства.
Таблиця 2
Фінансування з організації заходів по реалізації Програми
НАЗВА | Фінансування в 2017р. (грн) | |
ПЛАН | ФАКТ | |
ВИТРАТИ | ||
1 | 2 | 3 |
1. Оплата праці персоналу КП «УКМ», в тому числі: |
1 040 960,00 | 772 092,26 |
Зарплата ЄС (грант) | 350 000 | 332 862,92 |
Виконання делегованих міською радою повноважень | 430 282 | 430 280,29 |
– дільниця з обслуговування приміщення комунальної власності пр. Незалежності, 6, м.Долина (Будинок Техніки) | 220 698 | – |
2. Адмінвитрати та утримання офісу КП «УКМ» (оплата житлово-комунальних послуг, канцтовари, послуги банку та інші) | 39 980 | 8 949,00 |
ДОХОДИ | ||
Власні планові доходи КП «УКМ» на 2017р. | 68 000,00 | 99 046,07 |
Власні кошти були використані на оплату комунальних послуг (в т.ч. використання води, вивіз сміття), банківських послуг, відряджень, частково відпускних, адмінвитрати.
З метою збереження об’єктів нерухомості та майна, яке перебуває у комунальній власності, забезпечення ефективного функціонування багатоквартирних будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою підприємством КП «УКМ» протягом звітного періоду було заплановано і виконано ряд заходів з обслуговування, поточного і капітального ремонту, перелік яких наведений у Таблиці №3 Перелік запланованих і виконаних в 2017 році заходів Програми у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою. Як видно із таблиці №3, деякі із запланованих заходів не вдалось виконати у 2017 році. Основними факторами такого результату стало в загальному відсутність фінансової можливості (коштів) міського бюджету, а також невідповідність запланованих заходів обсягам міського бюджету, передбаченого на виконання Програми КП «УКМ» на 2017 рік.
Таким чином, узагальнюючи результати фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна», можна підвести підсумок, що дане підприємство достатньо ефективно та успішно здійснювало покладені на нього завдання та функції, згідно своєї Програми діяльності на 2017 рік, забезпечувало належне утримання та експлуатацію майна комунальної власності, що перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства; здійснювало контроль і нагляд за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових будинках, а також робіт із утеплення зовнішніх фасадів будинків; запровадило прозору і відкриту систему організації та фінансування заходів із утеплення багатоквартирних житлових будинків за рахунок дольової участі мешканців; забезпечувало ефективну реалізацію усіх планових завдань і заходів Проекту та виконання Грантового контракту ENPI/2014/342-059 із ЄС відповідно до чинного законодавства України та вимог Єврокомісії.
Таблиця 3
Перелік запланованих і виконаних в 2017 році заходів Програми
у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою
№ з/п |
Назва проекту (заходу) | Короткий опис робіт | ЗАПЛАНОВАНО * | ВИКОНАНО | |||
Джерела фінансування, (грн) | |||||||
міський бюджет | ОСББ, інші джерела** | міський бюджет | ОСББ, інші джерела ** | ||||
1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
1. Поточний ремонт та обслуговування соціальних об’єктів комунальної власності | |||||||
1.1. | Обслуговування та дрібні ремонти ДНЗ та НВК м. Долина, в тому числі: | 360 000 | – | 332 998,24 | – | ||
1.1.1 | поточний ремонт та обслуговування ДНЗ «Сонечко» (О.Грицей, 4-А) | 54 000 | – | 52 571,28 | – | ||
1.1.2 | поточний ремонт та обслуговування ДНЗ «Зірочка» (Грушевського, 25) | 54 000 | – | 40 472,33 | – | ||
1.1.3 | поточний ремонт та обслуговування ДНЗ «Золота рибка» (Ст. Бандери, 6) | 54 000 | – | 44 834,57 | – | ||
1.1.4 | поточний ремонт та обслуговування ДНЗ «Росинка» (Грушевського, 13) | 54 000 | – | 52 225,92 | – | ||
1.1.5 | поточний ремонт та обслуговування НВК-2 (Івасюка, 14) | 144 000 | – | 142 894,14 | – | ||
1.2. | Заходи по виконанню припису МНС в приміщеннях, що належать до власності територіальної громади (адмінприміщення КП «УКМ» та БО «Надія є») (Чорновола, 10 та Обліски, 34) | 45 000 | – | 34 877,89 | – | ||
1.3. | Поточний ремонт приміщень комунальної власності (відділ соціального захисту населення) (Грушевського, 18) | 50 000 | – | 40 577,89 | – | ||
1.4. | Поточний ремонт приміщень комунальної власності (приміщення колишньої міграційної служби) (Чорновола, 6) | 65 000 | – | 64 147,10 | – | ||
РАЗОМ по Розділу 1 | 520 000 | – | 472 601,12 | – | |||
2. Капітальний ремонт соціальних об’єктів та приміщень комунальної власності | |||||||
2.1. | Капітальний ремонт ДНЗ «Сонечко» із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення | 400 000 | – | 246 253,04 | – | ||
2.2. | Капітальний ремонт ДНЗ «Зірочка» із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення | 1 450 000 | – | 503 003,69 | – | ||
2.3. | Реконструкція з добудовою спалень ДНЗ «Зірочка» | 150 000 | – | 99 696,16 | |||
2.4. | Капітальний ремонт мереж та системи освітлення НВК-2 | 60 000 | – | – | – | ||
2.5. | Капітальний ремонт НВК-2 із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення | 400 000 | – | – | – | ||
2.6. | Капітальний ремонт огорожі ЗОШ №4 (Грушевського, 24-Б) | 500 000 | – | 366 005,94 | – | ||
2.7. | Капітальний ремонт фасаду та інженерних мереж Долинської дитячої школи естетичного виховання ім. М.Антоновича (музична школа) | 850 000 | – | 831 409,89 | – | ||
2.8. | Капітальний ремонт приміщення комунальної власності – Будинок Техніки (Незалежності, 6) | 500 000 | – | – | – | ||
2.9. | Реконструкція котельні ДНЗ «Зірочка» з приєднанням до Будинку Техніки (надано аванс) | 3 500 000 | – | 1 015 562,64 | – | ||
2.10. | Капітальний ремонт музею «Бойківщини»: гідроізоляція з утепленням цокольного приміщення (Чорновола, 2) | 500 000 | – | – | – | ||
2.11. | Капітальний ремонт приміщення комунальної власності (територіальний центр соціального обслуговування населення) (Пушкіна,14) | 150 000 | – | – | – | ||
2.12. | Капітальний ремонт кухні ДНЗ «Золота рибка» | 360 000 | – | 359 118,57 | – | ||
2.13. | Капітальний ремонт приміщення (Рідна школа) (Шептицького, 89) | 300 000 | – | – | – | ||
РАЗОМ по Розділу 2 | 7 620 000 | – | 7 620 000 | – | |||
3. Капітальний ремонт житлового фонду | |||||||
3.1. | Модернізація та капітальний ремонт ліфтів | 250 000 | – | 6 816,84 | – | ||
3.2. | Заходи по збільшенню споживчої потужності електроенергії будинків (гуртожитків), в яких відсутнє або обмежене газопостачання | 500 000 | – | – | – | ||
3.3. | Капітальний ремонт, благоустрій багатоквартирних будинків на умовах співфінансування, в тому числі: | 1 000 000 | 500 000 | 402 144,96 | 332 804,96 | ||
3.3.1 | Капітальний ремонт відмостки та системи зовнішнього водовідведення (Обліски, 22 та Обліски 24) | 69 340,00 | – | ||||
3.3.2 | Заміна віконних та дверних конструкцій у місцях загального користування (згідно Програми) | 332 804,96 | 332 804,96 | ||||
3.4. | Заходи по підвищенню енергоефективності багатоквартирних будинків в частині освітлення місць загального користування (закупівля LED) | згідно Таблиці №1 | 50 000 | – | 49 878,00 | – | |
РАЗОМ по Розділу 3 | 1 850 000 | 1 300 000 | 458 849,80 | – | |||
4. Проведення капітальних заходів з термомодернізації (утеплення) багатоквартирних житлових будинків в рамках Проекту, що співфінансується Представництвом Європейського Союзу | |||||||
4.1. | Утеплення багатоквартирних будинків в м. Долина (згідно Програми утеплення) | 9 200 000 (грант ЄС) + 1 500 000 (м.б.) = 10 700 000 | 1 300 000 | 1 440 333,12 | 939 062,00 | ||
РАЗОМ по Розділу 4 | 12 000 000 | 10 700 000 | – | ||||
5. Інші заходи | |||||||
5.1. | Заходи із забезпечення належного утримання та обслуговування гуртожитку «Дружба» (Грушевського,14) | 300 000 | – | – | – | ||
5.2. | Заходи по збільшенню споживчої потужності електроенергії для адмінприміщення відділу архбудконтролю Долинської мііської ради (Ст. Бандери, 3) | 10 000 | – | – | – | ||
5.3. | Облаштування (ремонт) адмінприміщення КП «УКМ» Долинської міської ради та санвузлу для осіб з обмеженими фізичними можливостями (Чорновола, 10) | 40 000 | – | 39 973,20 | – | ||
5.4. | Облаштування (ремонт) протирадіаційних укриттів (ПРУ) м. Долина відповідно до вимог, норм, правил, стандартів (ЗОШ №7, ЗОШ №6, Чорновола, 10, Обліски, 34, Антоновича, 21) | 100 000 | – | – | – | ||
5.5. | Виготовлення (коригування), експертиза проектно-кошторисної документації в сфері будівництва та реконструкції (в тому числі проектів реконструкції котелень НВК-2, природничо математичний ліцей та ін.) | 900 000 | – | 1 900 | – | ||
5.6. | Виготовлення (коригування, відновлення, отримання копій) технічної документації на багатоквартирні житлові будинки | 80 000 | – | 16 355,79 | – | ||
5.7. | Реконструкція даху з влаштуванням мансардної надбудови над приміщенням комунальної власності (співфінансування) (Грушевського, 11) | 100 000 | – | – | – | ||
5.8. | Ремонт житлового фонду учасників АТО (виконання ремонтних робіт та/або придбання будівельних матеріалів) | 100 000 | – | 100 000 | – | ||
5.9. | Заміна вікон в приміщенні комунальної власності в ОМВК (Антоновича, 21) | 90 000 | – | 71 964,00 | – | ||
5.10. | Ремонт електромереж приміщення комунальної власності по вул. Грушевського, 18 (приміщення відділу соц. захисту Долинської РДА) | 100 000 | – | 97 132,63 | – | ||
5.11. | Ремонт приміщення комунальної власності (Незалежності, 12) | 250 000 | – | 249 770,53 | – | ||
5.12. | Поточний ремонт по пр. Незалежності, 2 (ліквідація наслідків пожежі у кв. №66) | 20 000 | 20 000 | 19 718,42 | 5 389,00 | ||
6. Аварійно-термінові (непланові) заходи | |||||||
6.1. | Виготовлення та експертиза проекту «Футбольне поле зі штучним покриттям по вул. Чорновола, 6-А м.Долина – Будівництво» | – | – | 50 176,94 | – | ||
6.2 | Виготовлення проектної документації «Капітальний ремонт ЛЕП-0,4 кВ від РП-0,4 кВ ТП-17 до ДНЗ «Зірочка» вул. Грушевського, 25» | – | – | 3 300 | – | ||
6.3. | Виконання робіт із реалізації проекту «Капітальний ремонт ЛЕП-0,4 кВ від РП-0,4 кВ ТП-17 до ДНЗ «Зірочка» вул. Грушевського, 25» | – | – | 49 793,68 | – | ||
РАЗОМ по Розділу 2 | 4 676 747,99 | – | 2 811 041,25 | 3 795,00 | |||
ВСЬОГО | 13 527 568,99 | 2 010 205,0 | 6 941 908,73 | 853 338,83 | |||
Примітка:
* – заплановано, включаючи зміни та доповнення до Програми протягом 2017 року.
** – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти (кошти мешканців (споживачів послуги з утримання будинків), ОСББ, кредитні ресурси, депутатського фонду, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо).
Начальник КП «УКМ» Сергій Гаргат