Про виконання Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2018 рік

Про виконання Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2018 рік

РІШЕННЯ

Від 24.01.2019. № 1496-47/2019

м. Долина

Про виконання Програми діяльності

комунального підприємства

«Управління комунального майна»

Долинської міської ради за 2018 рік

Заслухавши та обговоривши звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2018 рік, затвердженої рішенням міської ради від 30.11.2017. № 945-33/2017 (із змінами та доповненнями), та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2018 рік (додається).
  1. Роботу КП «УКМ» по виконанню Програми вважати задовільною.
  1. Рішення міської ради від 30.11.2017. № 945-33/2017 «Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2018 рік» із змінами від 30.05.2018 № 1195-38/2018, від 27.06.2018. № 1253-39/2018, від 09.08.2018. № 1297-40/2018, від 27.09.2018 № 1333-41/2018, від 08.11.2018. № 1390-42/2018 та від 18.12.2018. № 1476-45/2018 вважати такими, що втратили чинність.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення міської ради

від 24.01.2019. № 1496-47/2019

ЗВІТ

про виконання Програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2018 рік

Рішенням сесії Долинської міської ради від 30.11.2017. № 945-33/2017 було затверджено Програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2018 рік (надалі – Програма), організацію виконання якої здійснювало Комунальне підприємством «Управлінням комунального майна» (далі – КП «УКМ»). В зв’язку із виконанням завдань та різноманітними об’єктивними потребами протягом року до Програми вносились зміни, доповнення та уточнення.

Загалом, відповідно до задекларованої мети Програми, було здійснено реалізацію таких основних завдань та заходів, які можна розділити на три основних напрями діяльності:

  1. Здійснення контролю щодо управління та утримання багатоквартирних будинків в місті для задоволення потреб населення в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених норм, правил, нормативів і національних стандартів та чинного законодавства України.

Відповідно до реалізації цього напряму, підприємством КП «УКМ» у звітному періоді було здійснено наступну роботу:

1.1. Забезпечено ведення архіву для зберігання протоколів співвласників будинку про визначення (зміну) способу та форми управління (утримання) багатоквартирного будинку;

1.2. Проведено інвентаризацію та упорядкування документації (бухгалтерських документів, книги зарплат тощо) попередніх комунальних підприємств, що здійснювали утримання та обслуговування багатоквартирного житлового фонду міста та здано документи в архів;

1.3. Спільно з відділом державного архітектурно-будівельного контролю здійснювали нагляд за обслуговуванням, управлінням, утриманням та експлуатацією багатоквартирних будинків, нежитлових приміщень відповідно до чинних норм, правил, стандартів та чинного законодавства України (участь у спільних комісіях, оглядах тощо);

1.4. Проведено організаційно-технічні, методичні, інформаційні заходи (наради, зустрічі, засідання, комісії, огляди, перевірки інше) щодо виконання завдань реформування та розвитку житлово-комунального господарства, виконання вимог закону «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирних будинках». Серед них:

  • здійснювалось представництво міської ради (як власника об’єктів житлової нерухомості) на зборах співвласників багатоквартирних будинків;
  • участь у роботі комісій міської ради (комісії по АТО, комісії по обстеження житла (умов проживання), інші комісії за розпорядженням міського голови).
  • створення умов для забезпечення збереження та покращення технічного стану багатоквартирних будинків шляхом співфінансування заходів за цільовими програмами з міського бюджету та за рахунок коштів співвласників (Розробка положень та прийняття Долинською міською радою програми співфінансування та добровільну дольову участь власників квартир (приміщень) у капітальному ремонті (реконструкції, модернізації) в багатоквартирних житлових будинках м. Долина на 2018-2020 роки, реалізація Програми співфінансування по заміні вікон і дверей тощо);

1.5. Опрацьовані та надані звіти до:

Відділу ЖКГ Долинської РДА:

  • інформація про виконання заходів капітального ремонту житлового фонду (раз в квартал);
  • інформація про стан виконання завдань та заходів по підготовці житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період (два рази в місяць);
  • інформація по ліфтах (річний);
  • інформація про утеплені будинки;

Відділ статистики у Долинському районі

  • Звіт №1 житловий фонд (річний);

Відповідним державним фондам, що пов’язані із веденням бухгалтерського обліку на підприємстві (щомісячно та щоквартально).

1.6. Періодично для мешканців міста доводилась інформація, що стосується роботи підприємств житлово-комунальної галузі міста. Керівником підприємства здійснювались публічні інформаційно-роз’яснювальні виступи на місцевому радіо та надавались інтерв’ю у місцевій пресі, надавались роз’яснення та інформація шляхом особистого прийому та дворових будинкових зустрічей. Крім того, системно надавались консультації та інформаційна допомога щодо вирішення проблемних питань діяльності ОСББ.

1.7. Протягом звітного періоду нашим підприємством надавались і інші послуги в сфері житлового господарства, а саме: видача довідок та характеристик, погоджень на встановлення опалення, завірення будинкових книжок тощо. Підприємством забезпечено своєчасне надання відповідей на звернення громадян. Так у 2018 році було розглянуто і надано відповідей на 135 звернень, що стосуються питань житлово-комунального господарства від населення, підприємств, організацій, установ, з яких 100 заяв, 35 листів, запитів.

1.8. В організаційному забезпеченні управлінської діяльності КП «УКМ» основні зусилля зосереджувались на: забезпечення заходів з мобілізаційної підготовки; підтримання належної виконавської дисципліни; підвищення ефективності роботи структурних підрозділів підприємства та організація контролю виконання програм, планів структурними підрозділами; оперативному вирішенні та організації виконання доручень та завдань керівництва Долинської міської ради; узагальнення та надання матеріалів в частині, що стосується планування та підсумків роботи за рік, місяць; організацію та проведення особистого прийому громадян керівництвом підприємства, інше.

  1. Покращення та раціональне управління, збереження і підвищення експлуатаційної спроможності комунального майна територіальної громади міста Долина.

В рамках реалізації даного напряму діяльності, протягом 2018 року підприємством КП «УКМ» було виконано наступний обсяг запланованих завдань (робіт):

2.1. Організовано і проведено 53 планових загальних огляди (весняний і осінній) нежитлових об’єктів нерухомості, які передані в орендне користування, про що складено відповідні акти із занесенням даних в журнали обліку результатів огляду. На кожне орендне приміщення складено дефектний акт на проведення капітального і поточного ремонту. Інформацію про стан приміщень передано власнику нежитлових приміщень – Долинській міській раді.

2.2. Підприємством постійно здійснювався нагляд за дотриманням правил експлуатації приміщень, які використовуються орендарями, а також здійснювався контроль за надходженням орендної плати комунальних об’єктів, які перебувають на балансі КП «УКМ», надсилались повідомлення орендарям щодо належної сплати орендної плати, складалися відповідні акти звірки, проводились превентивні заходи щодо запобігання потрапляння сторонніх осіб в приміщення комунальної власності, де немає орендарів (магістрат, приміщення котельні по вул. Грушевського, 26-Б) тощо. Здійснювалась підготовка, укладення (переукладення) та контроль виконання договорів оренди: всього за звітний період було підготовлено 26 документів.

Загалом у 2018 році від оренди об’єктів комунального майна до міського бюджету нараховано орендарям 369 825,30 грн.

2.3. Протягом звітного періоду здійснювався технічний нагляд за проведенням ремонтних робіт на об’єктах комунальної власності, багатоквартирних житлових будинках. На підставі даних проведення ремонтних робіт заносились записи у технічні паспорти багатоквартирних житлових будинків. Постійно здійснювався нагляд за діяльністю Виконавців послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, проводились спільні наради, комісії, огляди тощо, проводиться аналіз виконаних ремонтних робіт (надання послуг).

2.4. Здійснювалась підготовка, організація, моніторинг та здійснення закупівель на проведення робіт/надання послуг за кошти міського бюджету із використанням електронних майданчиків (PROZZORO) та відкритих публічних закупівель. На підприємстві також було прийнято власний порядок проведення допорогових закупівель. Завдяки такій роботі, під час проведення допорогових закупівель вдалось зекономити близько 636 509,00 грн., що становить економію близько 20% від планової очікуваної суми –3 027 381,00 грн.

2.5. Крім того, було проведено планові загальні весняний і осінній огляди у 4-ьох дошкільних навчальних закладах і навчально-виховному комплексі №2, про що складено акти оглядів із занесенням даних в журнали. По результатах огляду було складено дефектні акти та сформовано першочергову потребу на виконання робіт з капітального і поточного ремонтів у цих закладах.

В рамках обслуговування та з метою належного і безперебійної роботи ДНЗ та НВК-2 в м. Долина було організовано та проведено ряд профілактично-ремонтних заходів:

  • В ДНЗ «Золота рибка»: профілактичні огляди електромереж (вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової тощо), профілактичні огляди мереж водопостачання та водовідведення, профілактичні огляди технічного стану сонячних колекторів із заливкою глюколю, ізоляція труб опалення, заміна LED ламп 9W (5 шт.), дрібні ремонтні роботи сантехнічних мереж (заміна змішувача, встановлення бойлерів тощо), перевірка оголовок димовентканалів, заміна дверей, придбання будматеріалів (фарба, дошка тощо), забезпечення пісочниць піском;
  • В ДНЗ «Зірочка»: профілактичні огляди електромереж (вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, встановлення клемників та заміна кабелів тощо), профілактичні огляди мереж водопостачання та водовідведення, підготовка до опалювального сезону (профогляди технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовок димовентканалів, забезпечення пісочниць піском тощо;
  • В ДНЗ «Росинка»: профілактичні огляди електромереж (вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової тощо), встановлення (ремонт) прожектора, встановлення світлодіодних ламп 4Вт (13 шт.), 9 Вт (2 шт.), профілактичні огляди та аварійний ремонт мереж водопостачання та водовідведення (заміна змішувачів, труб, встановлення бойлерів тощо), профілактичні огляди технічного стану сонячних колекторів із заливкою глюколю, підготовка до опалювального сезону (профогляди технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовок димовентканалів), поточний ремонт в групі «Дзвіночок», ремонт пошкодженої металевої огорожі забезпечення пісочниць піском, тощо;
  • В ДНЗ «Сонечко»: профілактичні огляди електромереж (вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, ремонт блоку для безперервного живлення тощо), профілактичні огляди та аварійний ремонт мереж водопостачання та водовідведення (заміна змішувачів, труб, колін, заміна умивальників (2 шт.) тощо), підготовка до опалювального сезону (профогляди технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовок димовентканалів), профілактичні огляди технічного стану сонячних колекторів із заливкою глюколю, поточний ремонт відмостки, поточний ремонт мереж теплопостачання вивіз сміття з території, забезпечення пісочниць піском тощо;
  • В НВК №2: профілактичні огляди електромереж (вимірювання опору ізоляції, та опору розтікання струму заземлювача, профілактичні огляди електрощитової, встановлення заземлення, тощо), профілактичні огляди мереж водопостачання та водовідведення, підготовка до опалювального сезону (профогляди технічного стану котлів та газового обладнання, перевірка оголовок димовентканалів), аварійні ремонти: даху, ремонт світильників, електроплит, електромереж, тощо, встановлення світлодіодних ламп 4Вт (6 шт.), придбання та заміна газового редуктора, заміна змішувача тощо, придбання будматеріалів (фарба, лак дошка тощо).

Крім того, в усіх навчально-виховних закладах міста було організовано та проведено енергетичні аудити, що стане основою для аналізу в Центрі енергозбереження підприємства.

  1. Організація та виконання заходів і завдань, передбачених впровадженням проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина», що співфінансується Представництвом Європейського Союзу (Програма SUDeP (Sustainable Urban Demonstration Project), згідно Грантового Контракту ENPI/2014/342-059. (далі – Проект).

З метою виконання завдань цього напрямку діяльності, підприємством КП «УКМ» здійснювалось цілий комплекс заходів і зобов’язань, передбачені Проектом та Грантовим Контрактом ENPI/2014/342-059. Серед них можна визначити основні:

3.1. Протягом звітного періоду персоналом підприємства КП «УКМ» здійснювався систематичний моніторинг, контроль та управління Проектом, комунікація із командою підтримки офісу Проекту Com DeP м. Львів (зустрічі, місячні скап-конференції, оглядові візити тощо), організація та планування заходів, забезпечення виготовлення і належного ведення усієї технічної, бухгалтерської та іншої документації, пов’язаної із реалізацією Проекту, в тому числі і збереження на електронних носіях і т.д.

3.2. В рамках звітного періоду було повністю закінчено проведення капітальних робіт із термомодернізації фасадів будинків 2-ї черги (лоту) та 3-ї черги (лоту). Всього за період реалізації Проекту в місті утеплено фасади, зроблено відмостки та цоколя у 30 багатоквартирних будинках.

3.3. Здійснювалось систематичне документування ходу реалізації Проекту та звітування відповідно до затверджених норм, стандартів і правил перед командою підтримки Проекту CoM DeP, Європейською Комісією, обласною адміністрацією, Мінрегіонбудом та Долинською міською радою.

3.4. З метою забезпечення прозорості проведення всіх заходів, здійснення їх належного інформаціно-промоційного висвітлення, підвищення обізнаності жителів міста та району про важливість зменшення споживання енергії в побуті, у рамках спільних зустрічей та обговорень із командою експертів офісу підтримки CoM DeP (м.Львів), було розроблено план основних комунікаційних заходів Проекту спрямованих на обмін позитивним досвідом утеплення та енергозбереження в м.Долина. Серед них основні:

  • У березні було організовано та проведено захід – панельна дискусія (зустріч) із уповноваженими представниками (старшими) багатоквартирних будинків в м. Долина. На заході учасники мали можливість дізнатись про найближчі перспективи та можливості в сфері енергозбереження для багатоквартирного житлового фонду м. Долина, впровадження різноманітних енергоефективних програм Долинською міською радою. Також усі присутні мали можливість обговорити проект Програми термомодернізації та дольової участі багатоквартирних житлових будинків на 2019-2025 рр.
  • Організовано та проведено навчально-пізнавальний візит делегації із м. Долина до Польщі по ознайомленню із кращими практиками термомодернізації (утеплення) багатоквартирних будинків у містах Польщі, вивчення системи взаємовідносин і співпраці мешканців та місцевих громад, про наявність місцевих програм взаємодопомоги на утеплення та можливості залучення кредитних коштів для термомодернізації і їх вплив на поведінку громадян тощо. А також в рамках візиту було вивчено основні процеси розвитку бальнеології у містах Польщі та їх загальний вплив на соціально-економічний, культурний, туристичний розвиток цих міст. За основу брався до уваги досвід застосування соляних розчинів та соляної ропи (зокрема холодний без термалів), що, власне, є відображенням існуючим покладам соляної ропи у м. Долина із перспективною можливістю подальшого застосування на основі здобутих знань і досвіду.
  • У вересні було проведено захід на тему «Сучасні методи та особливості пошуку засобів економії та енергозбереження в багатоквартирних житлових будинках». Основною метою заходу було – ознайомити жителів багатоквартирних будинків м. Долина із сучасними засобами економії та енергозбереження; показати основні можливості залучення різноманітних коштів (кредитних, державних, місцевих програм) для впровадження заходів та робіт із енергозбереження в багатоквартирних будинках; ознайомити із кращими практиками в Україні у сфері енергоефективності в багатоповерхівках; розкрити практичні кроки для впровадження реальних ініціатив у багатоквартирних будинках, направлені на економію і зменшення енергоспоживання.
  • Проводились систематичні наради, зустрічі, огляди команди офісу підтримки CoM DeP (м. Львів), представників Європейської комісії, муніципалітету та робочої команди проекту стосовно реалізації та підбиття підсумків Проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина», що реалізовується за фінансової підтримки Європейського Союзу.
  • Організовано та проведено ряд інформаційно-ознайомчих заходів на тематику енергоефективності та енергозбереження в демонстраційному залі Центру енергозбереження та енергетичного аудиту (пізнавальні екскурсії для школярів, перегляди фільму тощо).
  • Здійснювався постійний контроль та моніторинг реалізації усіх заходів Проекту, в тому числі здійснення технічного нагляду за роботами з утеплення будинків, підготовка фінансової та описової звітності за Проектом перед Європейською Комісією відповідно до затверджених норм стандартів і правил та умов контракту;
  • Організовано та проведено енергетичні аудити в багатоквартирних будинках міста, що були утеплені в рамках Проекту.

Таким чином, для виконання запланованих заходів і завдань, ефективного здійснення делегованих повноважень та забезпечення належного функціонування підприємства КП «УКМ» в рамках даної Програми було передбачено фінансування поточних та капітальних видатків. Так, у таблиці №1 здійснено порівняльний аналіз фінансування Програми КП «УКМ» у 2018 року в розрізі оплати праці персоналу підприємства та інших адмінвитрат.

Таблиця 1

Фінансування з організації заходів по реалізації Програми

НАЗВА ВИТРАТ Фінансування в 2018р. (грн.)
ПЛАН ФАКТ
1 2 3
1. Оплата праці персоналу КП «УКМ»,
в тому числі:
980 000,00 850 759,40
Зарплата ЄС (грант) 430 000,00 300 759,40
Виконання делегованих міською радою повноважень 550 000,00 550 000,00
2. Адмінвитрати та утримання офісу КП «УКМ» (оплата житлово-комунальних послуг, канцтовари, послуги банку та інші) 2 000,00 1 713,40
3. Оплата послуг з підвищення кваліфікації інженера технічного нагляду 10 000,00 9 888,00

Позитивним і успішним досягненням підприємства КП «УКМ» у поточному звітному періоді слід відзначити наявність власних доходів, які вдалось згенерувати внаслідок надання додаткових послуг із технічного нагляду за об’єктами будівництва, які наведено нижче у таблиці 2.

Таблиця 2

Доходи КП «УКМ» за 2018р.

НАЗВА ДОХОДІВ Фінансування в 2018р. (грн.)
ПЛАН ФАКТ
1. Надходження за здійснення послуг технічного нагляду 0,00 33 648,30

Власні кошти були використані на оплату комунальних послуг (в т.ч. використання води, вивіз сміття), банківських послуг, відряджень, частково відпускних, інших адмінвитрат.

З метою збереження об’єктів нерухомості та майна, яке перебуває у комунальній власності, забезпечення ефективного функціонування багатоквартирних будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою підприємством КП «УКМ» протягом звітного періоду було заплановано і виконано ряд заходів з обслуговування, поточного і капітального ремонту, перелік яких наведений у Таблиці №3 Перелік запланованих і виконаних в 2018 році заходів Програми у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою. Як видно із таблиці №3, деякі із запланованих заходів не вдалось виконати у 2018 році. В загальному, основними факторами такого результату стало відсутність фінансової можливості (коштів) у міському бюджеті на дані заходи.

Таким чином, узагальнюючи результати фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна», можна підвести підсумок, що дане підприємство достатньо ефективно та успішно здійснювало покладені на нього завдання та функції, згідно своєї Програми діяльності на 2018 рік, забезпечувало належне утримання та експлуатацію майна комунальної власності, що перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства; здійснювало контроль і нагляд за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових будинках, а також робіт із утеплення зовнішніх фасадів будинків; запровадило прозору і відкриту систему організації та фінансування заходів із утеплення багатоквартирних житлових будинків за рахунок дольової участі мешканців; забезпечувало ефективну реалізацію усіх планових завдань і заходів Проекту та виконання Грантового контракту ENPI/2014/342-059 із ЄС відповідно до чинного законодавства України та вимог Єврокомісії.

Таблиця 3

Перелік запланованих і виконаних в 2018 році заходів Програми

у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою


з/п
Назва проекту (заходу) Адреса об’єкта ЗАПЛАНОВАНО * ВИКОНАНО
Джерела фінансування, (грн.)
міський бюджет інші джерела** міський бюджет інші джерела**
1 2 3 5 6 7 8
1. Поточний ремонт та обслуговування соціальних об’єктів комунальної власності
1.1. Обслуговування та дрібні ремонти ДНЗ та НВК м. Долина,
в тому числі:
м. Долина 350 000,00 331 879,58
Поточний ремонт інженерних мереж теплопостачання ДНЗ «Сонечко» вул. О.Грицей, 4-А 47 082,11
Придбання металопластикових дверей для ДНЗ «Золота рибка» вул. Ст.Бандери, 6 44 610,00
Придбання будівельних матеріалів для ДНЗ «Росинка» вул. Грушевського, 13 2 930,00
Придбання будівельних матеріалів для ДНЗ м. Долина 19 200,00
Поточний ремонт групи «Метелик» в ДНЗ «Росинка» вул. Грушевського, 13 46 152,63
Поточний ремонт огорожі в ДНЗ «Росинка» вул. Грушевського, 13 2 731,58
Поточний ремонт балконів та сходів в ДНЗ «Золота рибка» вул. С.Бандери, 6 21 487,37
Поточний ремонт відмостки в ДНЗ «Сонечко» вул. О.Грицей, 4-А 30 940,00
Поточного ремонту (заміна бойлерів) в ДНЗ «Золота рибка» вул. Ст. Бандери, 6 13 866,32
Ремонту (заміна бойлерів) в ДНЗ «Росинка» вул. Грушевського, 13 16 976,84
Поточного ремонту теплотраси в ДНЗ «Золота рибка» вул. Ст.Бандери, 6 58 647,37
Інше (профілактичне обслуговування, огляди, підготовка до осінньо-зимового періоду, дрібні аварійні ремонти тощо) м. Долина 27 255,36
1.2. Поточний ремонт нежитлових приміщень комунальної власності,
в тому числі:
м. Долина 570 000,00 512 109,12
Придбання та встановлення вікон у приміщенні (відділ Архбудконтролю) вул. Чорновола, 6 3 290,00
Заміна дверей та ремонт фасаду приміщення РАГСу вул. Міцкевича (Антоновича), 10 79 707,56
Поточний ремонт (улаштування дашка) над підлітковим клубом «Прометей» вул. Чорновола, 18 34 505,26
Поточний ремонт нежитлового приміщення комунальної власності каб. №1 (ГО «Лемківщина») вул. Чорновола, 10 25 865,00
Поточний ремонт водозливної системи Долинської дитячої художньої школи вул. Котляревського, 9 16 320,00
Поточний ремонт приміщення комунальної власності (КЗ «МЦКСТ») Котляревського, 9 77 451,30
Оплата послуг експертизи судового експерта для приміщення комунальної власності (БДЮТ) вул. Обліски, 34 7 500,00
Поточний ремонт приміщення комунальної власності (відділ освіти) пр. Незалежності, 12 159 991,05
Поточний ремонт приміщення спортивного залу (БК «Прикарпаття») вул. Обліски, 34 49 978,95
Придбання дверей для приміщення комунальної власності (БДЮТ) вул. Обліски, 34 57 500,00
1.3. Функціонування Центру енергозбереження (липень-грудень) вул. Чорновола, 10 85 000,00 0,0
1.4. Послуги з проведення енергетичних аудитів на ДНЗ, НВК м. Долина 110 000,00 108 349,00
1.5. Поточний ремонт приміщення для створення спеціальної групи в ДНЗ «Золота рибка» вул. С.Бандери, 6, 195 000,00 194 897,16
1.6. Послуги з проведення енергетичних аудитів багатоквартирних житлових будинків м. Долина 195 000,00 195 000,00
РАЗОМ по Розділу 1 1 505 000,00 1 342 234,86
2. Капітальний ремонт соціальних об’єктів та приміщень комунальної власності
2.1. Оброблення дерев’яних конструкцій горищ дошкільних навчально-виховних закладів міста вогнетривким розчином (ДНЗ «Сонечко», ДНЗ «Зірочка», НВК-2, ДНЗ «Росинка»,) м. Долина 300 000,00 34 637,00
2.2. Обладнання автоматичними системами протипожежного захисту (системами пожежної сигналізації) дошкільних навчально-виховних закладів міста
(ДНЗ «Сонечко», ДНЗ «Золота рибка», ДНЗ «Зірочка», НВК-2, ДНЗ «Росинка»)
м. Долина 300 000,00 113 899,95
2.3. Капітальний ремонт внутрішніх приміщень ДНЗ «Сонечко» вул. О.Грицей, 4-А 300 000,00 285 261,44
2.4. Капітальний ремонт ДНЗ «Зірочка» із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення вул. Грушевського, 25 450 000,00 449 388,42
2.5. Капітальний ремонт покрівлі даху ДНЗ «Росинка» вул. Грушевського, 13 1 350 000,00 1 326 640,00
2.6. Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення ДНЗ «Золота Рибка» вул. С.Бандери, 6 200 000,00 6 565,65
2.7. Капітальний ремонт НВК-2 із влаштуванням відмостки та системи зовнішнього водовідведення вул. Івасюка, 14 300 000,00 0,0
2.8. Капітальний ремонт огорож ЗОШ №5 вул. Грушевського, 24-Б 400 000,00 399 973,20
2.9. Капітальний ремонт відмостки будівлі музею «Бойківщина» вул. Чорновола, 2 100 000,00 2 957,85
2.10. Придбання (закупівля) водонагрівачів (бойлерів)
(ДНЗ «Золота рибка», ДНЗ «Росинка»)
м. Долина 120 000,00 117 600,00
2.11. Придбання дверей ДНЗ «Золота рибка» вул. Ст. Бандери, 6 45 000,00 44 610,00
РАЗОМ по Розділу 2 3 865 000,00 2 781 533,51
3. Капітальний ремонт житлового фонду
3.1. Капітальний ремонт житлового фонду учасників АТО (виконання ремонтних робіт та/або придбання будівельних матеріалів) м. Долина 100 000,00 84 468,96
3.2. Проведення фінансування капітальних заходів по Програмі співфінансування заходів із заміни вікон та дверей у багатоквартирних будинках м. Долина на 2016-2018рр.
(відповідно до Програми)
м. Долина 455 000,00 600 000,00 341 256,37 341 256,37
3.3. Проведення капітальних заходів з термомодернізації (утеплення) багатоквартирних житлових будинків в рамках Проекту, що співфінансується Представництвом Європейського Союзу м. Долина 3 950 000,00 0,0 3 914 896,36 414 271,20
3.4. Капітальний ремонт даху (приміщення Рідна школа) вул. Шептицького, 89 300 000,00 0,0 5 849,55 0,0
3.5. Ремонт та підключення до мереж водопостачання вул. Чорновола, 2,6
пр. Незалежності, 7
музей Бойківщина,
вул. Пушкіна, 5
30 000,00 0,0 26 825,26 0,0
3.6. Капітальний ремонт житлового будинку сім’ї інвалідів Паршенцеві (придбання будівельних матеріалів) вул. Шептицького, 82 80 000,00 80 000,00 0,0 0,0
РАЗОМ по Розділу 3 4 915 000,00 680 000,00 4 373 296,50 755 527,57

Примітка:

* – заплановано, включаючи зміни та доповнення до Програми та міського бюджету протягом 2018 р.

** – під іншими джерелами розуміються, будь-які додаткові, не заборонені чинним законодавством кошти (кошти мешканців (споживачів послуги з утримання будинків), ОСББ, кредитні ресурси, депутатського фонду, безповоротне фінансування з боку інших установ та організацій тощо).

Документ опубліковано 25 січня 2019
Чинний
Детальніше