Про виконання цілей щодо впровадження Політики якості у 2011 році

Про виконання цілей щодо впровадження Політики якості у 2011 році

РІШЕННЯ

Від 26.01.2012. № 2
м. Долина

Про виконання цілей щодо впровадження
Політики якості у 2011 році

Для належного функціонування системи управління якістю відповідно до міжнародного стандарту ISO 9001:2008, виконання Політики якості у 2011 році та враховуючи результати внутрішніх і зовнішнього аудиту протягом звітного року було проведено відповідну роботу, а саме:
– відповідно до п.4.1. Настанови якості розпорядженням міського голови від 02.08.2011. № 113-К визначено процеси, які підлягають оцінюванню в міській раді, а також критерії оцінки. До таких процесів віднесено: управління процесами і документацією, відповідальність керівництва, управління ресурсами, надання адміністративних послуг, вимірювання, аналізування, поліпшення СУЯ;
– було внесено зміни в посадові інструкції працівників міської ради у зв’язку із змінами в штатному розписі;
– впроваджено систему швидкого обміну файлами та створено поштові скриньки для оперативної передачі інформації між працівниками;
– проведено дослідження рівня задоволеності замовників якістю надання послуг шляхом анкетування;
– спрямовано протягом року на курси підвищення кваліфікації та тематичні семінари 8 посадових осіб;
– проведено стажування на посади начальника загально-організаційного відділу, начальника відділу містобудування та архітектури, спеціаліста І категорії відділу ЕІРМ;
– проведено громадські слухання з питань:
– затвердження тарифів на утримання будинків та при будинкових територій,
– погодження тарифу на водопостачання та водовідведення,
– затвердження тарифу на перевезення пасажирів міським громадським транспортом,
– затвердження тарифів на вивезення ТПВ,
– про порядок погодження розміщення та надання в користування місць для прокладання телекомунікаційних мереж і встановлення додаткових пристроїв в житлових будинках та в інших об’єктах, що віднесені до комунальної власності територіальної громади міста Долина.
– про створення ОСББ,
– про затвердження з питань благоустрою,
– про тарифи на поховання.
– постійно ведеться інформування громадськості про роботу міської ради та її комунальних підприємств у «Віснику міської ради» та на офіційному сайті, часто відбуваються виступи керівництва міської ради та комунальних підприємств у прямому ефірі на радіо «Хвиля гір».
– відповідно до Закону України « Про доступ до публічної інформації» проекти рішень та всі рішення міської ради і її виконавчого комітету розміщені офіційному сайті;
– з метою врахування думки старшого покоління у стратегічних та перспективних планах міської ради при міському голові створено Раду ветеранів працівників нафтопромислового комплексу,
– створена у 2009 році містобудівна рада протягом 2010 та 2011 років працювала систематизовано та ефективно.
– протягом робу було придбано три комп’ютери,
– проведено локальну мережу в Громадську приймальню,
– вдосконалено на сайті міської ради Громадську Інтернет приймальню.
– проведено аналіз функціонування системи управління якістю з боку керівництва.
Як показали результати зовнішнього аудиту, що проводився у жовтні 2011 року представником сартифікуючої організації «ТЮФ ЗЮД» у міській раді функціонує система якості, є значні покращення в роботі апарату.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

в и р і ш и в:

Роботу апарату міської ради щодо функціонування системи управління якістю визнати задовільною.





Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 26 січня 2012
Чинний
Детальніше