Про забезпечення застосування електронного цифрового підпису працівниками міської ради

Про забезпечення застосування електронного цифрового підпису працівниками міської ради

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 22.10.2015. № 91

Про забезпечення застосування електронного

цифрового підпису працівниками міської ради

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності»:

1.Визначити відповідальними за застосування електронного цифрового підпису в Долинській міській раді та взаємодію з акредитованим центром сертифікації ключів інформації начальника відділу економіки Михнича Романа Володимировича.

2. Надати право на використання ключів електронного цифрового підпису для отримання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

Михничу Роману Володимировичу, начальнику відділу економіки,

Бігун Мар’яні Богданівні, провідний спеціаліст відділу економіки,

Григорському Зеновію Михайловичу, провідному спеціалісту юридичного відділу.

3.Надати право на використання ключів електронного цифрового підпису для отримання доступу до Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

Михничу Роману Володимировичу, начальнику відділу економіки,

Григорському Зеновію Михайловичу, провідному спеціалісту юридичного відділу.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Ігоря Жовніра.

Заступник міського голови Ігор Жовнір

Документ опубліковано 22 жовтня 2015
Чинний
Детальніше