РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 24.06.2020 №135
м. Долина
Про заходи щодо попередження
можливих надзвичайних ситуацій,
пов’язаних з погіршенням погодних умов
Відповідно до Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI від 2 жовтня 2012 року (із змінами), враховуючи протокол № 1 від 23 червня 2020 року засідання оперативного штабу з координації діяльності та ліквідації наслідків негоди у зв’язку з сильними опадами на території Долинської ОТГ, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
1.Начальнику управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради Віталію Юсипу забезпечити:
- цілодобовий моніторинг ситуації щодо стану доріг, проїздів, мостів, вулиць та площ на території Долинської об’єднаної територіальної громади;
- реєстрацію, реагування та направлення до відповідних служб звернень, які поступають на гарячу ліню сектору оперативного реагування та контролю за паркуванням;
- розробити інформаційні повідомлення щодо дій населення на час паводків та довести їх до відома жителів Долинської об’єднаної територіальної громади за допомогою: радіо, ЗМІ та соціальної мережі фейсбук.
2.Начальнику КП «Комунгосп» Володимиру Бойківу здійснити перевірку та очищення ливневих водовідвідних систем на території Долинської ОТГ.
3.Начальнику управлінню ЖКГ міської ради Сергію Гаргату налагодити комунікацію з ОСББ та управлінськими компаніями для контролю за станом житлового фонду на території м. Долина.
4.Начальнику Долинського РВ УДСНС в області Андрію Панасу забезпечити надання допомоги населенню, зокрема довіз громадян, житло яких затоплено під час паводків до місць тимчасового перебування.
5.Начальнику управління освіти Долинської міської ради Володимиру Сподару підготувати місця для тимчасового перебування громадян у випадку евакуації.
6.Начальнику Долинського ВУВКГ Івану Бельбасу забезпечити безперебійне постачання питної води для населення Долинської ОТГ.
7.В.о. старостам Долинської об’єднаної територіальної громади здійснювати цілодобове інформування оперативного штабу щодо стану доріг, мостів та житлових будинків на території Долинської ОТГ.
8.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників міського голови відповідно до розподілу обов’язків, в.о. старост в старостинських округах та провідного спеціаліста управління технічного та інформаційного забезпечення в Солуківському старостинському окрузі.
Міський голова Володимир Гаразд