Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг

Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг

РІШЕННЯ

Від 29.04.2020 №45
м. Долина
Про затвердження інформаційних карток
адміністративних послуг

Відповідно до рішення Долинської міської ради від 03.04.2010 № 550-15/2020 «Про внесення змін до Положення про надання адресної грошової допомоги жителям Долинської об’єднаної територіальної громади» та виконання Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити інформаційні картки адміністративних послуг (додаються):

– надання одноразової грошової допомоги учаснику АТО/ООС при народженні дитини;
– надання щорічної грошової допомоги одному із членів загиблого учасника АТО/ООС внаслідок участі у бойових діях;
– надання щорічної грошової допомоги родині загиблого учасника АТО/ООС до Великодня;
– надання щорічної грошової допомоги матері загиблого учасника АТО/ООС до Дня матері;
– надання одноразової грошової допомоги батькам, які виховують дітей з інвалідністю;
– видача довідки про місце реєстрації та склад сім’ї;
– електронна реєстрація дітей до поступлення в ЗДО.

2.Відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг (Ю.Янішевська) внести відомості до СЕД «Універсам послуг» та на сайт ЦНАП Долинської міської ради.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 30 квітня 2020
Втратило чинність
Детальніше