Про затвердження Положення про систему обліку публічної інформації Долинській міської ради

Про затвердження Положення про систему обліку публічної інформації Долинській міської ради

Від 30.05.2012. № 111
м. Долина

Про затвердження Положення про систему обліку
публічної інформації Долинській міської ради

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2011 року №1277 «Питання системи обліку публічної інформації», керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:


Затвердити Положення про систему обліку публічної інформації у Долинській міській раді (додається).










Заступник міського голови Ігор Жовнір

Додаток до рішення виконавчого комітету

міської ради від 30.05.2012. № 111

Положення

про систему обліку публічної інформації

у Долинській міській раді

1.Загальні положення
1.1. Це Положення про систему обліку публічної інформації у Долинській міській раді (далі – Положення) встановлює вимоги щодо забезпечення збереження та доступу до публічної інформації шляхом створення, функціонування і ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що перебувають у володінні виконавчих органів міської ради.
1.2. Система обліку публічної інформації (далі – система обліку) – це електронна база даних, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Долинської міської ради.
1.3. Адміністратором системи обліку є загально-організаційний відділ Долинської міської ради.

2. Права та обов’язки
2.1. Адміністратор системи обліку забезпечує:
– організацію реєстрації документів в системі обліку;
– стабільну роботу системи обліку;
– оприлюднення системи обліку на офіційному веб-сайті;
– надання доступу до системи обліку за запитами.
2.2. Адміністратор системи обліку має право:
– формування системи обліку шляхом отримання інформації про документи, які перебувають у їх володінні міської ради;
– здійснювати інші функції відповідно до законодавства.

3. Ведення системи обліку
3.1. Система обліку ведеться в електронному вигляді в програмі Microsoft Excel за визначеною формою (додається);
3.2. Внесення інформації до системи обліку здійснюється адміністратором системи обліку;
3.3. До системи обліку вноситься інформація про всі документи, що містять публічну інформацію та перебувають у володінні Долинської міської ради;
3.4. Відомості про документ виконавчі органи міської ради подають до адміністратора системи обліку протягом 5 робочих днів з моменту створення або одержання документа;
3.5. До системи обліку не вноситься інформація про документи, що віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом.


4. Відповідальність
4.1. Відповідальність за порушення вимог, визначених Положенням, несуть особи, винні у вчиненні таких порушень.

5. Прикінцеві положення
5.1. До системи обліку вноситься інформація про документи, які створені після затвердження даного Положення.


Додаток до Положення про систему обліку

публічної інформації у Долинській міській раді

Форма Реєстру публічної інформації,

що перебуває у володінні Долинської міської ради

Номер за порядком

Номер документа

Дата документа

Назва виду документа (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи)

Заголовок документа

Джерело інформації (автор, відповідний підрозділ)

Тип,носій

(текстовий документ, плівки, відео- та аудіо-записи
тощо

Місце

зберігання документа

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

9





Керуюча справами виконкому Світлана Сапетна





Документ опубліковано 30 травня 2012
Чинний
Детальніше