РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 24.02.2022 № 60
м. Долина
Про затвердження професійно-кваліфікаційних
характеристик посадових осіб міської ради
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказом Національного агенства України з питань державної служби України від 07.11.2019 № 203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування»:
- Затвердити професійно-кваліфікаційні характеристики посадових осіб Долинської міської ради (далі професійно-кваліфікаційні характеристики), що додаються.
- Керівникам структурних підрозділів Долинської міської ради при розробці посадових інструкцій посадових осіб Долинської міської ради керуватися професійно-кваліфікаційними характеристиками, затвердженими цим розпорядженням.
- Відділу кадрового забезпечення управління правового і кадрового забезпечення міської ради (К.Олійник) враховувати вимоги професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб Долинської міської ради при формуванні вимог до кандидатів на вакантні посади у виконавчих органах Долинської міської ради.
- Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Романа Михнича.
Міський голова Іван Дирів
Додаток
до розпорядження міського голови
від 24.02.2022 № 60
Професійно-кваліфікаційні характеристики
посадових осіб Долинської міської ради
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету міської ради
Завдання, обов’язки та повноваження
Забезпечує якісне, своєчасне виконання завдань з питань, що належать до його компетенції, ефективну взаємодію між структурними підрозділами виконавчого комітету ради, виконавчими органами ради, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями.
Здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне, господарське забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради.
Вносить пропозиції голові ради щодо структури та штатного розпису виконавчого комітету ради.
Організовує підготовку засідань та нарад виконавчого комітету ради.
Забезпечує підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету ради, формування планів засідань виконавчого комітету ради, контролює редагування, реєстрацію та випуск розпорядчих документів керівництва ради, виконавчого комітету ради та їх своєчасне розсилання адресатам.
Контролює виконання рішень ради, керівництва виконавчого комітету ради, регламенту роботи ради та її виконавчого комітету.
Забезпечує відповідність чинному законодавству проєктів рішень ради та її виконавчого комітету, дотримання порядку роботи з документами.
Подає рішення виконавчого комітету та голови ради, що підлягають державній реєстрації, до органів, що проводять відповідну реєстрацію.
Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві.
Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах виконавчого комітету ради, спрямовує роботу з цього питання у виконавчих органах ради, підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.
Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву.
Аналізує та контролює стан матеріально-технічного забезпечення виконавчого комітету ради.
Організовує нагляд за експлуатацією та утриманням у належному стані будинків, споруд та інженерних систем.
Забезпечує розробку та виконання річних та перспективних планів ремонту приміщень ради; проведення робіт з благоустрою та озеленення внутрішньої території.
Забезпечує проведення масових заходів.
Забезпечує гласність у роботі виконавчого комітету ради.
Здійснює розробку проєктів кошторису адміністративно-господарських витрат та вносить відповідні пропозиції керівництву ради, бере участь у контролі за виконанням кошторисів адміністративно-господарських витрат.
Визначає потреби і пріоритетні напрями підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації відповідних працівників виконавчого комітету ради.
Подає у межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та інших питань у сфері управління персоналом.
Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у виконавчому комітеті ради, здійснює заходи з питань запобігання корупції.
У межах наданих повноважень організовує ділове листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції.
Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності виконавчого комітету ради, та вживає заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг.
Має право
За дорученням керівництва ради представляти раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції.
Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
Залучати фахівців органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками виконавчого комітету ради посадових обов’язків.
Вносити на розгляд керівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи виконавчого комітету ради та служби в органах місцевого самоврядування.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління;
практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції;
основи регіонального управління, економіки та управління персоналом;
основи права, політології та ринку праці;
форми та методи роботи із засобами масової інформації;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
основи психології, економіки, фінансів;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Начальник самостійного управління (відділу),
іншого виконавчого органу, начальник відділу,
завідувач сектору у складі управління міської ради
Завдання, обов’язки та повноваження
Здійснює керівництво самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом, відділом, сектором у складі управління в межах делегованих йому повноважень, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та координує їх роботу.
Забезпечує виконання поставлених перед самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом, відділом, сектором у складі управління завдань щодо реалізації політики у визначеній сфері.
Забезпечує узагальнення інформації з питань, що належать до повноважень самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління.
Погоджує положення самостійного управління (відділу) іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління та посадові інструкції працівників відповідного структурного підрозділу.
Подає керівництву (голові міської ради та/або заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів) в межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень.
Організовує роботу самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління щодо його ефективної взаємодії з іншими виконавчими органами міської ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування, що стосуються діяльності відповідного структурного підрозділу.
Співпрацює з відповідними органами виконавчої влади при виконанні покладених на самостійне управління (відділ), інший виконавчий орган, відділ, сектор у складі управління завдань.
Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками підрозділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління міської ради, а також підготовку за результатами їх розгляду проектів відповідей.
Забезпечує дотримання трудової та виконавської дисципліни самостійного управління (відділу) іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління.
Має право
За дорученням (голови міської ради та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів), начальника управління, керівника іншого виконавчого органу представляти відповідний структурний підрозділ у відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до повноважень структурного підрозділу.
Одержувати в установленому порядку від відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на підрозділ завдань.
З питань, віднесених до сфери діяльності самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління здійснювати в установленому порядку перевірки та контроль за діяльністю підвідомчих міській раді підприємств, установ та організацій з питань, що належать до повноважень відповідного виконавчого органу міської ради, за результатами яких готувати відповідні пропозиції.
Залучати в установленому порядку фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень структурного підрозділу.
Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу, відділу, сектору у складі управління посадових обов’язків та завдань.
Вносити на розгляд керівництва (голови міської ради та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів), начальника самостійного управління, керівника іншого виконавчого органу пропозиції щодо вдосконалення роботи відповідного структурного підрозділу.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, засади зовнішньоекономічної політики України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління;
практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції;
основи регіонального управління, економіки та управління персоналом;
основи права, політології та ринку праці;
форми та методи роботи із засобами масової інформації;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
основи психології, економіки, фінансів;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Заступник начальника самостійного управління (відділу),
іншого виконавчого органу міської ради
Завдання, обов’язки та повноваження
Здійснює керівництво самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом у межах делегованих йому начальником самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу повноважень.
У разі відсутності начальника самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу виконує його обов’язки.
Забезпечує виконання поставлених перед самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом завдань щодо участі в реалізації політики у відповідній сфері.
Бере участь у розробці проектів розпоряджень міського голови, рішень місцевої ради з питань, що належать до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу у межах визначених повноважень за напрямами діяльності самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу міської ради.
Аналізує у межах визначених повноважень стан і тенденції розвитку відповідної сфери управління, галузі суспільно-економічних відносин, хід виконання проектів і програм місцевого розвитку, контроль за виконанням яких віднесено до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу міської ради, вживає заходів щодо усунення негативних і розвитку позитивних тенденцій.
Розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками підрозділу звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу міської ради, а також підготовку за результатами їх розгляду проєктів відповідей.
Вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу міської ради.
Співпрацює з відповідними органами державної влади при виконанні завдань, поставлених перед самостійним управлінням (відділом), іншим виконавчим органом міської ради.
У межах визначених повноважень забезпечує дотримання трудової та виконавської дисципліни в самостійному управлінні (відділі), іншому виконавчому органі.
У межах визначених повноважень організовує листування з відповідними органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до повноважень відповідного структурного підрозділу міської ради.
Має право
За дорученням начальника самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу представляти відповідний структурний підрозділ міської ради в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його повноважень.
Одержувати в установленому порядку від відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання визначених повноважень.
Залучати в установленому порядку фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень відповідного структурного підрозділу міської ради.
Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками самостійного управління (відділу), іншого виконавчого органу міської ради посадових обов’язків та завдань.
Повинен знати
Конституцію України; Закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління;
практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції;
основи регіонального управління, економіки та управління персоналом;
основи права, політології та ринку праці;
форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у міській раді;
основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Начальник управління апарату міської ради
Завдання, обов’язки та повноваження
Очолює та керує управлінням апарату міської ради, розподіляє обов’язки між працівниками, координує їх роботу.
У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до управління апарату міської ради.
У межах визначених повноважень разом із фахівцями відповідних структурних підрозділів апарату міської ради забезпечує виконання доручень керуючого справами виконавчого комітету міської ради, здійснює підготовку проєктів поточних та перспективних планів роботи управління апарату міської ради, проєктів рішень, що виносяться на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Аналізує та узагальнює матеріали про хід виконання організаційно-розпорядчих документів міської ради та її виконавчих органів для керуючого справами виконавчого комітету міської ради.
Подає в межах визначених повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління апарату міської ради, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень.
У межах повноважень розглядає пропозиції, звернення та заяви, що надходять до апарату міської ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд керуючого справами виконавчого комітету міської ради.
Має право
За дорученням апарату міської ради представляти апарат міської ради в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до повноважень управління апарату міської ради.
Представляти управління апарату міської ради на засіданнях виконкому, нарадах, інших зборах, що проводяться міською радою.
Звертатися в установленому порядку до структурних підрозділів апарату, виконавчих органів міської ради, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для отримання інформації, необхідної для виконання визначених повноважень.
Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками управління апарату міської ради посадових обов’язків.
Вносити керуючому справами виконавчого комітету міської ради пропозиції щодо вдосконалення роботи управління апарату міської ради.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління;
практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції;
основи регіонального управління, економіки та управління персоналом;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
основи психології, економіки, фінансів;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Начальник відділу апарату міської ради
Завдання, обов’язки та повноваження
Очолює та керує відділом апарату місцевої ради, розподіляє обов’язки між їх працівниками, координує їх роботу.
У межах визначених повноважень забезпечує роботу з матеріалами та документами, що надходять на виконання до відділу апарату міської ради.
У межах визначених повноважень разом із фахівцями відповідних структурних підрозділів апарату міської ради забезпечує виконання доручень міського голови, здійснює підготовку проєктів поточних та перспективних планів роботи відділу, проєктів рішень, що виносяться на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Аналізує та узагальнює матеріали про хід виконання організаційно-розпорядчих документів міської ради та її виконавчих органів для міського голови.
Подає керуючому справами виконавчого комітету міської ради в межах визначених повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень.
У межах визначених повноважень розглядає пропозиції, звернення, заяви, що надходять до апарату міської ради, готує відповідні матеріали та подає їх на розгляд міському голові.
Має право
За дорученням керуючого справами виконавчого комітету міської ради представляти апарат міської ради у відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до повноважень відділу.
Представляти відділ на засіданнях виконкому, нарадах, інших зборах, що проводяться міським головою.
Звертатися в установленому порядку до структурних підрозділів апарату міської ради, виконавчих органів міської ради, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для отримання інформації, необхідної для виконання визначених повноважень.
Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками відділу посадових обов’язків і завдань.
Вносити керуючому справами виконавчого комітету міської ради пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються розвитку відповідних сфер управління;
практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції;
основи регіонального управління, економіки та управління персоналом;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
основи психології, економіки, фінансів;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Начальник відділу – головний бухгалтер
Завдання, обов’язки та повноваження
Здійснює керівництво відділом, розподіляє обов’язки між працівниками, контролює їх роботу.
Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності у визначеній сфері управління і контролює дотримання правил його ведення.
Здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком і звітністю у підвідомчих структурах.
Керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання фінансової дисципліни.
Організовує облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових реєстрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву.
Розробляє поточні плани асигнувань на утримання апарату ради, інших виконавчих органів міської ради, бере участь у розробці кошторису витрат на утримання підвідомчих структур та вносить пропозиції керуючому справами виконавчого комітету міської ради щодо організації їх фінансування.
Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності відповідним державним органам у визначені терміни.
Здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використанням фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; правильністю нарахування та перерахування податків до місцевого та державного бюджету, інших платежів; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов’язань; стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.
Забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам.
Забезпечує співпрацю з фінансовими організаціями та установами, розміщеними на території міської ради.
Має право
Представляти раду в відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підвідомчих підприємствах, установах та організаціях з питань, що стосуються повноважень відділу.
Одержувати в установленому законодавством порядку від виконавчих органів міської ради, підвідомчих підприємств, установ та організацій інформацію та матеріали щодо бухгалтерського обліку, звіту і контролю.
Залучати фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень відділу.
Вносити керуючому справами виконавчого комітету міської ради пропозиції щодо вдосконалення роботи з бухгалтерського обліку та звітності.
Повинен знати
Конституцію України; Бюджетний кодекс України; Податковий кодекс України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про бухгалтерський облік”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи, методичні матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності;
практику застосування нормативно-правових актів щодо напрямів діяльності відділу;
державну політику у відповідній сфері управління;
основи економіки, організації праці та управління;
порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників;
методи економічного аналізу;
трудове, фінансове та господарське законодавство;
інструкцію з діловодства Долинській міській раді;
основи психології;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері, сучасні технічні засоби і технології обліково-обчислювальної роботи.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи за фахом на керівних посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах державної служби, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Головний бухгалтер
Завдання, обов’язки та повноваження
Забезпечує виконання завдань щодо організації бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності у визначеній сфері управління.
Організовує облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових реєстрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву.
Планує та розробляє поточні плани асигнувань на утримання виконавчого органу міської ради, бере участь у розробці кошторису витрат на утримання підвідомчих структур та вносить пропозиції керівнику виконавчого органу міської ради щодо організації їх фінансування.
Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності відповідним державним органам у визначені терміни.
Здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використанням фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; правильністю нарахування та перерахування податків до місцевого та державного бюджету, інших платежів; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов’язань; стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості.
Забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам. Забезпечує співпрацю з фінансовими організаціями та установами, розміщеними на території міської ради.
Має право
Представляти раду в відповідних органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підвідомчих підприємствах, установах та організаціях з питань бухгалтерського обліку та звітності.
Одержувати в установленому законодавством порядку від виконавчих органів міської ради, підвідомчих підприємств, установ та організацій інформацію та матеріали щодо бухгалтерського обліку, звіту і контролю.
Залучати фахівців відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до повноважень відділу.
Вносити керівнику виконавчого органу міської ради пропозиції щодо вдосконалення роботи з бухгалтерського обліку та звітності.
Повинен знати
Конституцію України; Бюджетний кодекс України; Податковий кодекс України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про бухгалтерський облік”, “Про запобігання корупції” та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи, методичні матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності;
практику застосування нормативно-правових актів щодо напрямів діяльності відділу;
державну політику у відповідній сфері управління;
основи економіки, організації праці та управління;
порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників;
методи економічного аналізу;
трудове, фінансове та господарське законодавство;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
основи психології;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері, сучасні технічні засоби і технології обліково-обчислювальної роботи.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Державний реєстратор
Завдання, обов’язки та повноваження
Проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи – підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства.
Надає відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі.
Забезпечує представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції.
Здійснює інші функції, визначені Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”.
Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”.
Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.
Формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі.
Забезпечує інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень.
Організовує листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень.
У встановленому порядку для реалізації визначених повноважень готує запити на безкоштовне отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звіти з питань, що стосуються їх діяльності.
Має право
Залучати в установленому порядку фахівців відповідних органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, віднесених до його повноважень.
Одержувати у встановленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
Отримувати методологічне та інформаційне забезпечення своєї діяльності від спеціального уповноваженого органу з питань державної реєстрації.
Брати участь у роботі семінарів, нарад з питань, віднесених до його компетенції.
Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи державного реєстратора керуючому справами виконавчого комітету міської ради.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення) за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.
Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Адміністратор
Завдання, обов’язки та повноваження
Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
Приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
Забезпечує направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
Здійснює організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг і контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
Складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.
Розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає стягнення.
Має право
Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.
Погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.
Інформувати керівника центру надання адміністративних послуг та керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.
Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про адміністративні послуги”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
основи психології;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення), вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Провідний спеціаліст
Завдання, обов’язки та повноваження
У межах визначених посадовою інструкцією завдань забезпечує реалізацію визначених повноважень, бере участь у розробленні місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатом якого готує відповідні пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня.
Здійснює контроль, аналізує та оцінює стан реалізації визначених повноважень, готує відповідні висновки та пропозиції.
Бере участь в узагальненні практики застосування законодавства та ходу реалізації завдань у відповідній сфері управління, забезпеченні їх виконання у межах своїх повноважень.
Готує проєкти рішень та пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня щодо виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету.
Бере участь у підготовці проєктів організаційно-методичних документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу, та підготовці інформації про результати цієї роботи.
Готує проєкти відповідей на звернення та заяви, що надходять для розгляду до відповідного підрозділу.
Має право
За дорученням керівника підрозділу або керівника вищого рівня:
представляти інтереси підрозділу з питань, що належать до повноважень підрозділу;
брати участь у здійсненні контролю (перевірки) виконання рішень міської ради для забезпечення реалізації визначених законодавством повноважень у відповідній сфері підвідомчими підприємствами, установами та організаціями;
у встановленому порядку використовувати статистичну інформацію та інші дані відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ, організацій, необхідні для виконання посадових обов’язків та завдань.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти;
інструкцію з діловодства у Долинській міській ради;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.
Без вимог до стажу роботи.
Спеціаліст І категорії
Завдання, обов’язки та повноваження
У межах визначених посадовою інструкцією завдань виконує роботу, пов’язану з аналітичною діяльністю структурного підрозділу.
Контролює та оцінює стан справ на відповідній ділянці роботи, аналізує хід реалізації завдань.
Взаємодіє з підвідомчими підприємствами та організаціями з питань, що належать до повноважень структурного підрозділу або одному із напрямів діяльності міської ради.
Готує проєкти інформаційно-аналітичних матеріалів, пов’язаних з прийняттям та виконанням управлінських рішень, а також відповіді на звернення та заяви, що надійшли на розгляд до відповідного структурного підрозділу або міської ради.
Забезпечує ведення діловодства у структурному підрозділі.
Має право
За дорученням керівника структурного підрозділу або керівника вищого рівня:
представляти інтереси структурного підрозділу або міської ради у відповідних органах державної влади та органах місцевого самоврядування з питань діяльності структурного підрозділу (напряму діяльності ради);
у встановленому порядку використовувати відповідну статистичну інформацію, інші відомості від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ, організацій, необхідні для виконання посадових обов’язків;
брати участь у здійсненні контролю (перевірки) дотримання підвідомчими підприємствами, установами та організаціями законодавства, що стосується їх діяльності.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб Долинської міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.
Без вимог до стажу роботи.
Спеціаліст ІІ категорії, спеціаліст
Завдання, обов’язки та повноваження
У межах визначених посадовою інструкцією завдань здійснює аналітичну та організаційну діяльність на одному з напрямів роботи структурного підрозділу або на одному з напрямів діяльності ради.
Бере участь у розробленні проєктів організаційних, інформаційно-аналітичних матеріалів, пов’язаних з прийняттям та виконанням управлінських рішень, а також у підготовці відповідей на звернення та заяви, що надійшли на розгляд до відповідного структурного підрозділу або міської ради.
Виконує роботу під контролем спеціаліста вищої категорії (кваліфікації) та керівника вищого рівня (керівника підрозділу, за наявності, або заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків).
Має право
За дорученням керівника підрозділу або керівника вищого рівня у встановленому порядку використовувати отриману статистичну інформацію та інші відомості від відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, громадських організацій, підприємств, установ, організацій, необхідні для виконання посадових обов’язків та завдань.
Повинен знати
Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти;
інструкцію з діловодства у Долинській міській раді;
правила внутрішнього трудового розпорядку;
правила ділового етикету;
Кодекс етичної поведінки посадових осіб міської ради;
правила охорони праці та протипожежної безпеки;
основні програми роботи на комп’ютері.
Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.
Без вимог до стажу роботи.
Керуючий справами виконавчого комітету Роман Михнич