РІШЕННЯ
Від 19.05.2017. № 105
м. Долина
Про затвердження
результатів конкурсу
з визначення управителя
багатоквартирного будинку
Відповідно до ст. ст. 29, 30, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.5 ст. 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Закону України «Про внесення змін до статті 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13 червня 2016 року №150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», рішення Долинської міської ради 01.12.2016. № 516-18/2016 «Про Конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку, в яких не створено об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком в м. Долина» з метою призначення управителів в багатоквартирних будинках на території м. Долина, в яких не створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, розглянувши протокол засідання конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку, в яких не створено об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком в м. Долина від 17 травня 2017 року, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити результати Конкурсу на визначення (призначення) Управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком (протокол засідання конкурсної комісії додається).
2.Призначити Управителем багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком ТзОВ «Нова Долина» терміном на 1 (один) рік.
3.Затвердити типовий договір (додаток 1 до рішення) на управління, що до яких проводився конкурс (об’єктів) визначених додатком 1 рішення виконавчого комітету Долинської міської ради № 28 від 09.02.2017.
4.Уповноважити заступника міського голови м. Долина В.Смолія на підписання Договору про надання послуги за кожним багатоквартирним будинком, що входив в об’єкт конкурсу, строком на один рік від імені співвласників багатоквартирного будинку. За винятком будинків, які були у складі Об’єкту конкурсу, і прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком та/або обрали Управителя,а також подали належним чином оформлений протокол зборів співвласників будинку до уповноваженої особи.
Міський голова Володимир Гаразд
Додаток 1 до рішення виконавчого комітету
від 19.05.2017. № 105
Договір
про надання послуг з управління будівлею,
спорудами та прибудинковою територією
м. Долина «______» ___________ 20___ р.
Товариство з обмеженою Відповідальністю «Нова Долина» в особі директора Дудини Т.І., що діє на підставі Статуту, (далі – Управитель), з одного боку та співвласники будинку по __________________________________ в особі уповноваженого представника органу місцевого самоврядування (міська рада м. Долина), уповноваженого рішенням виконавчого комітету Долинської міської ради №_________, від «19» травня 2017 р.(далі – Співвласники), з іншого боку, уклали цей Договір про наступне:
- Предмет договору
1.1.Управитель зобов’язується надавати Співвласникам Послугу з управління з організації утримання спільної сумісної власності власників житлових і нежитлових приміщень в багатоквартирному будинку (будинках) ______________________________ м. Долина (далі–Обє’кт ), для забезпечення його сталого функціонування відповідно до цільового призначення, збереження його цілісності та організації забезпечення потреби власників, співвласників, наймачів, орендарів у своєчасному отриманні житлово-комунальних послуг відповідної якості (далі – Послуга з управління з управління), а Співвласники надають право Управителю відраховувати належну йому плату від загальної суми сплачених внесків на утримання Об’єкта, а також відшкодовувати здійснені ним необхідні витрати, пов’язані з управлінням Об’єктом, уразі, коли Управитель отримав на такі витрати письмову згоду Співвласників.
1.2.Загальні відомості про Об’єкт зазначаються в додатку № 1 (акт прийому передачі об’єекта в Управління) до цього договору, який є його невід’ємною частиною.
1.3. Управитель здійснює урпавління в межах затверджених витрат на утримання будинку та заходів із його утримання з зазначенням планових витрат на такі заходи.
1.3.1. У разі, коли згідно з договором Управителю доручається виконання не всіх функцій з управління Об’єктом (мінімально-необхідний перелік заходів з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій), решту функцій Співвласники виконують самостійно.
1.4. Управитель надає Послугу з управління (утримання) Об’єкта винятково в межах коштів, що поступили на його розрахунковий рахунок, або при фінансовій можливості за рахунок власних коштів з врахуванням п.1.3. Договору.
1.5. Даний договір є договором доручення стосовно послуг надання з утримання Об’єкта.
Управитель представляє інтереси співвласників будинку з метою належного його утримання в межах даного договору.
1.6. З метою відстеження стану Об’єкта Управитель приймає Об’єкт згідно акту обстеження будинку та прибудинкової території в якому описується весь стан Об’єкта та перелік документації, що передається управителю.
- Розмір і форма оплати послуг Управителя
2.1. Сторони погодилися, що Співвласники сплачують за надану Управителем Послугу з управління Об’єктом щомісяця __________грн. 00 коп. (________________________________).
2.2. Управитель щомісяця самостійно зараховує у власний дохід суму коштів визначені п. 2.1. Договору з особового рахунку будинку (Об’єкта) Співвласників як винагороду за надання послуги з Управління.
Всі інші витрати на управління ( утримання) будинку згідно затвердженого розміру внесків на його утримання потребують письмового погодження з Співвласниками (кошторис на утримання Об’єкта та/або інші документи – акт про настання аварійної ситуації тощо).
2.3. Вартість витрат Управителя на забезпечення Об’єкта може коригуватись при зміні:
– Витрат спричинених зростанням вартості енергоносіїв, податків обов’язкових платежів та зборів в бюджети різних рівнів, з обов’яковою процедурою доведення таких змін до Співвласників.
– У разі зміни площі Об’єкту що обслуговується. При цьому тарифи на утримання Об’єкта підлягають коригуванню в установленому порядку.
- Права та обов’язки сторін.
Крім прав і обов’язків Співвласників та Управителя, що визначені чинним законодавством України на них покладаються ще й наступні:
3.1. Співвласники зобов’язані:
3.1.1. Відшкодовувати всі передбачені п.1.3. та 2.1., а у випадку не передбачених витрат на утримання Об’єкта ще й відшкодувати всі витрати на ліквідацію аварійних ситуацій на Об’єкті;
Настання аварійної ситуації підтверджується актом складеним компетентною комісією за участю Управителя.
3.1.2. у разі наявності передати необхідну достовірну документацію в повному обсязі задля забезпечення надання послуги Управителем в повному обсязі.
3.1.3 письмово повідомити Управителя, не пізніше ніж за один місяць до запропонованої дати ініціювання внесення змін до договору або інших документів за розробку чи виконання яких відповідає Управитель.
3.1.4.погоджувати Управителю річні фінансові, господарські та перспективний плани Управителя щодо утримання Об’єкта протягом одного місяця з моменту подання або внесення пропозицій щодо їх коригування.
3.1.5.подавати Управителю в разі незгоди з обсягами та очікуваною вартістю фінансування окремих заходів, обґрунтовані письмові вказівки щодо коригування фінансового, господарського та перспективного планів;
3.1.6.не втручатися у фінансову та господарську діяльність, що провадиться Управителем згідно з погодженими планамивиконання заходів чи виконання роботи;
3.1.7.погоджувати шляхом мовчазної згоди протягом трьох робочих днів з дати подання Управителем договору на ремонт чи обслуговування Об’єкта, якщо такі роботи не передбачені кошторисом витрат Співвласників (кошти резервного фонду на виконання аварійних чи не передбачуваних робіт).
3.1.8.на прохання Управителя брати участь у вирішенні непорозумінь між Управителем та виробниками (виконавцями) житлово-комунальних послуг, власниками (співвласниками), орендарями, наймачами нежитлових приміщень розміщених на території Об’єкта;
3.2. Співвласники мають право:
3.2.2.вимагати повернення майна Об’єкта після закінчення дії договору, крім Об’єкта, відчуженого за його згодою ( за рішенням зборів співвласників);
3.2.3. у разі виникнення претензій до Управителя подавати їх у письмовій формі протягом десяти робочих днів від дати виникнення, а також одержувати від Управителя повну та достовірну інформацію про управління Об’єктом;
3.2.4. перевіряти наявність та правильність ведення Управителем документації, передбаченої правилами та стандартами управління будівлею, спорудою, комплексом або комплексом будівель і споруд;
3.2.5. у разі виявлення недоліків повертати на доопрацювання Управителю фінансовий, господарський та перспективні плани;
3.2.6.здійснювати контроль за якістю надання Управителем послуг з управління Об’єктом у порядку, передбаченому пунктами 4 договору;
3.2.7.вносити Управителю пропозиції щодо надання послуг, виконання робіт та здійснення заходів, зокрема з енергозбереження, що не передбачені цим договором та рішеннями органу місцевого самоврядування;
3.2.8. подавати пропозиції щодо внесення змін до цього договору;
3.2.9.ініціювати розірвання цього договору у випадках та на умовах, що передбачені в ньому та законодавством.
3.3.Управитель зобов’язаний:
3.3.1.прийняти протягом місяця після підписання Договору Об’єкт в управління та необхідну достовірну документацію в повному обсязі з оформленням актів прийняття-передачі;
3.3.2. надавати Послугу з управління відповідно до законодавчо встановлених вимог, у тому числі:
– планувати заходи щодо збереження і сталого функціонування Об’єкта та організовувати надання його Співвласникам (Споживачам) житлово-комунальних послуг відповідно до стандартів, нормативів, норм, порядків і правил;
-вести передбачену законодавством звітність, а також технічну документацію щодо стану Об’єкта;
-забезпечувати належну експлуатацію та утримання Об’єкта відповідно до його цільового призначення і здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир та приміщень Об’єкта;
-вживати в установлений законодавством строк заходів до ліквідації аварійних ситуацій та усунення порушень якості послуг;
– забезпечувати своєчасну підготовку Об’єкта та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
-надавати необхідну інформацію Співвласникам Об’єкта, та реєструвати з наданням відповіді на їх звернення в установленому законодавством порядку;
-в разі виникнення аварії або тимчасового припинення надання послуги, вживати заходів передбачених цим договором;
-вживати заходів з впровадження заходів з енергозбереження, модернізації, реконструкції відповідно до погоджених із Співвласниківом планів;
3.3.3.представляти інтереси Співвласників щодо експлуатації Об’єкта в межах цього договору;
3.3.4.здійснювати управління майном безпосередньо, а також укладати договори із співвиконавцями на виконання окремих видів робіт в межах передбачених кошторисом витрат чи іншими рішеннями засновника;
3.3.5.у разі вчинення будь-якого правочину щодо Об’єкта повідомляти осіб, учасників такого правочину про те, що він є Управителем, а не власником майна;
3.3.6.подавати Співвласникам у повному обсязі достовірну інформацію про управління Об’єктом протягом місяця з моменту отримання відповідного запиту;
3.3.7. планувати та провадити діяльність з управління Об’єктом відповідно до стандартів, нормативів, норм, порядків і правил;
3.3.8.письмово попереджувати Співвласників про наслідки невжиття або зволікання із вжиттям окремих заходів;
3.3.9. вести бухгалтерську та статистичну звітність Співвласників і зберігати документацію, передбачену правилами та стандатрами;
3.3.10.виконувати рішення зборів Співвласників принятих в установленному порядку.
3.3.11.від імені Співвласників Об’єкта укладати договори про надання житлово-комунальних послуг для утримання Об’єкта з врахуванням п.1.3. Договору в установленому законодавством порядку, здійснювати контроль за своєчасним наданням зазначених послуг відповідної якості;
3.3.12.вести щодо Об’єкта окремийособовий позабалансовий рахунок, передбачений правилами управління будинком;
3.3.13.відповідно до Договору сплачувати вартість виконаних ремонтних робіт на підставі підтверджуючих документів;
3.3.14.надавати Співвласникам Об’єкта в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін (тарифів), норми споживання, режим надання послуг та їх споживчі властивості;
3.3.15.подавати щороку, до 1 квітня року наступного за звітнім, Співвласникам письмовий звіт про результати своєї діяльності та стан виконання фінансового, господарського та перспективного планів.
3.3.16.проводити заходи з доведення інформації до Користувачів про кількістні та якісні показники послуг та ромір внесків на утримання Об’єкта.
3.3.17.Проводити розрахунки компенсації витрат Управителядля кожного окремого Користувача на відшкодування витрат повязаних з утриманням його індивідуального майна, що перебуває в індивідуальному користуванні на підставі окремо укладених договорів з кожним окремим Користувачем.
3.4. Управитель має право:
3.4.1.від свого імені вчиняти щодо Об’єкта правочини, необхідні для дотримання правил управління будинком, належного його утримання з урахуванням обмежень, установлених цим договором;
3.4.2.вимагати протягом дії цього договору усунення порушень своїх прав на управління Об’єктом від третіх осіб, зокрема пред’являти позов про витребування майна з чужого незаконного володіння або усунення порушень своїх прав;
3.4.3.виступати представником Співвласників у всіх випадках, що стосуються виконання умов Договору.
3.4.4.отримувати від Співвласників у повному обсязі достовірну документацію відповідно до закону, а також обґрунтовані письмові вказівки щодо коригування фінансових, господарських, перспективних планів, невжиття або відстрочення вжиття окремих заходів;
3.4.5.визначати виконавців окремих житлово-комунальних послуг, укладати в установленому законодавством порядку договори з виробниками, виконавцями, послуг з утримання Об’єкта від імені співвласниківОб’єкта, а також контролювати виконання умов таких договорів;
3.4.6.вносити Співвласникам пропозиції щодо надання додаткових послуг, виконання робіт та здійснення заходів, зокрема з енергозбереження, модернізації чи реконструкції;
3.4.7.доступу в приміщення Об’єкта з метою ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів у визначеному законом порядку;
3.4.8.виконувати роботи не передбачені заходами на утримання Об’єкта (п. 1.3.1. Договору) якщо виконання таких заходів необхідне для ліквідації аварійної ситуації.
- Порядок здійснення контролю за якістю наданої послуги
Співвласники:
- здійснють контроль за якістю наданої послуги та ефективністю управління Об’єктом шляхом проведення контролю, обстеження його технічного стану та опитування співвласників Об’єкта, щодо якості надання Управителем послуг;
- мають право висунути обгрунтовані претензії до низької якості послуг з управління Об’єктом унаслідок вчинення непрофесійних або недбалих дій (бездіяльності) Управителя, що оформлюються у вигляді звернення за підписом не менш як 50% відсотків співвласників Об’єкта, або керівними органами Співвласників.
У разі встановлення обгрунтованого факту погіршення технічного стану Об’єкта внаслідок низької якості надання послуг з управління Об’єктом (визнання підсумкової оцінки діяльності Управителя незадовільною за результатами проведення опитування (анкетування) Співвласників Об’єкта, а також власників (співвласників) окремих приміщень Об’єкта, Управитель сплачує Співвласникам штраф у розмірі 0,3% відсотків річної вартості своїх послуг згідно з актом-претензією, що висувається Співвласникам, якщо Управитель не виконав свої зобов’язання за даним договором.
- Відповідальність сторін і розв’язання спорів
5.1.У разі порушення своїх зобов’язань сторони несуть відповідальність, визначену цим договором та законодавством. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання.
5.2.Сторони не несуть відповідальності у разі, коли порушення зобов’язань за цим договором сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо доведе, що вжила всіх необхідних заходів для належного виконання зобов’язання.
5.3.Управитель несе відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю, майну Співвласників в розмірі та порядку, що визначаються законодавством.
5.4.Управитель не несе відповідальності за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю, майну Співвласників Об’єкта, якщо така шкода спричинена обставинами непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру) або
діями Співвласників, Користувачів та орендарів нежитлових приміщень Об’єкта, в тому числі з причини не своєчасної сплати Співвласниками внесків на утримання Об’єкта.
5.5.Спори між сторонами розв’язуються шляхом ведення переговорів або в судовому порядку.
- Строк дії цього договору та інші умови
- Цей договір набирає чинності з дати його підписання і діє до ___ ________ 20__ року.
Якщо за два місяці до закінчення строку укладання цього договору жодна із сторін не звернулася про його розірвання, то цей договір пролонговується ще на один рік від дати припинення його дії.
6.2.Передача Об’єкта в управління не тягне за собою переходу права, довірчої власності на такий Об’єкт до Управителя.
6.3.У разі відсутності при передачі Об’єкта в управління документів, передбачених законодавтвом, такі документи поновлюються або складаються за рахунок коштів Співвласників.
6.4.Зміни до цього договору вносяться за взаємною згодою сторін.
6.5.Додаткові договори та додатки до цього договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу в разі, коли їх викладено у письмовій формі та підписано сторонами.
6.6. Дія цього договору припиняється в разі:
– відмови Управителя або Співвласників від управління у зв’язку з неможливістю для Управителя особисто здійснювати управління Об’єктом;
– складення негативного акта оцінки технічного стану Об’єкта за результатами контролю за якістю наданих Управителем послуг;
– одержання негативних результатів опитування співвласників Об’єкта, щодо якості наданих Управителем послуг не менше 50% від загальної площі всіх житлових чи не житлових приміщень;
– ліквідації або реорганізації юридичної особи – Співвласників чи Управителя, або визнання її банкрутом.
6.7. Правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням умов цього договору і не врегульовані ним, регулюються відповідно до законодавства або шляхом переговорів.
6.8.У разі припинення дії цього договору Об’єкт передається Співвласникам із складенням акта прийняття-передачі.
6.9.Цей договір складений на ____ сторінках у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Реквізити сторін
Від Співвласників:Уповноважений співвласниками будинку _________________ _________________.м.п. | Управитель:ТзОВ «Нова Долина»І.Франка, 19, м. ДолинаІвано-Франківська областьмоб. тел. +38993047990 e-mail: newvalley@ukr.netр/р 26006052511069 в КП «Приватбанк»м. Долина МФО 336677код ЄДРПОУ 38126818 __________________ Дудина Т.І. М.П. |