Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Втратив чинність рішенням сесії
від 28.09.2021 № 652-16/2021

РІШЕННЯ

Від 28.12.2020 № 44-2/2020
м. Долина
Про здійснення повноважень у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану

Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Призначити відповідальним за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Долинській міській територіальній громаді:

для села Белеїв – старосту Белеївського старостинського округу Тюн Галину Михайлівну;

для села Гериня – старосту Геринського старостинського округу Макару Віктора Зіновійовича;

для сіл Грабів, Крива – старосту Грабівського старостинського округу Химій Тетяну Петрівну;

для села Лоп’янка – старосту Лоп’янського старостинського округу Кос Орисю Володимирівну;

для села Оболоння – старосту Оболонського старостинського округу Федая Михайла Андрійовича;

для села Підбережжя – старосту Підберезького старостинського округу Локтіонова Володимира Сергійовича;

для сіл Тростянець, Слобода-Долинська – старосту Тростянецького старостинського округу Сеньківа Андрія Васильовича;

для села Тяпче – старосту Тяпчанського старостинського округу Ярич Тетяну Іванівну;

для села Яворів – старосту Яворівського старостинського округу Юхман Тетяну Михайлівну.

2.Начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича призначити відповідальним за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, прийняття від старост Тюн Галини Михайлівни, Макари Віктора Зіновійовича, Химій Тетяни Петрівни, Кос Орисі Володимирівни, Федая Михайла Андрійовича, Локтіонова Володимира Сергійовича, Сеньківа Андрія Васильовича, Ярич Тетяни Іванівни та Юхман Тетяни Михайлівни звітів за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку та строки до Долинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності, вищеназваних посадових осіб, для населених пунктів, які ввійшли до складу Долинської міської територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

3.Старост Тюн Галину Михайлівну, Макару Віктора Зіновійовича, Химій Тетяну Петрівну, Кос Орисю Володимирівну, Федая Михайла Андрійовича, Локтіонова Володимира Сергійовича, Сеньківа Андрія Васильовича, Ярич Тетяну Іванівну та Юхман Тетяну Михайлівну в межах повноважень, визначених пунктом 1 цього рішення, та у порядку, визначеному пунктом 2 цього рішення, призначити відповідальними за отримання, зберігання, використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

4.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 2 цього рішення, покладається на адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Мищак Марію Йосипівну.

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на профільну комісію міської ради.

6.Рішення Долинської міської ради від 28.05.2020 № 578-16/2020 «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» вважати таким, що втратило чинність.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 29 грудня 2020
Втратило чинність
Індекс документа
44-2/2020
Дата прийняття
28 грудня 2020
Детальніше