Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

РІШЕННЯ

Від 29.01.2021 № 118-4/2021
м. Долина
Про здійснення повноважень у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану

Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Призначити відповідальним за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Долинській міській територіальній громаді:

для села Мала Тур’я – старосту Малотур’янського старостинського округу Луцика Романа Володимировича;
для села Гошів – старосту Гошівського старостинського округу Диндин Ірину Володимирівну.

2.Начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича призначити відповідальним за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, прийняття від старост Луцика Романа Володимировича та Диндин Ірини Володимирівни звітів за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку та строки до Долинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності, вищеназваних посадових осіб, для населених пунктів, які ввійшли до складу Долинської міської територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

3.Старост Луцика Романа Володимировича та Диндин Ірину Володимирівну в межах повноважень, визначених пунктом 1 цього рішення, та у порядку, визначеному пунктом 2 цього рішення, призначити відповідальними за отримання, зберігання, використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

4.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 2 цього рішення, покладається на адміністратора відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Мищак Марію Йосипівну.

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на профільну комісію міської ради.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 30 січня 2021
Втратило чинність
Індекс документа
118-4/2021
Дата прийняття
29 січня 2021
Детальніше