Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

РІШЕННЯ

Від 28.05.2020 № 578-16/2020
м. Долина

Про здійснення повноважень у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану

Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Призначити відповідальним за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Долинській міській об’єднаній територіальній громаді:

для села Лоп’янка – в.о. старости Лоп’янського старостинського округу Коса Богдана Івановича;

для сіл Грабів, Крива – в.о. старости Грабівського старостинського округу Чекіт Галину Петрівну;

для села Мала Тур’я – в.о. старости Малотур’янського старостинського округу Кузеляк Лідію Леонтіївну;

для сіл Солуків, Якубів, Діброва – провідного спеціаліста управління технічного та інформаційного забезпечення Дзуля Андрія Михайловича.

2.Виконуючого повноваження начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича призначити відповідальним за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, прийняття від в.о. старост Коса Богдана Івановича, Чекіт Галини Петрівни, Кузеляк Лідії Леонтіївни та провідного спеціаліста управління технічного та інформаційного забезпечення Дзуля Андрія Михайловича звітів за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку та строки до Долинського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності, вищеназваних посадових осіб, для населених пунктів, які ввійшли до складу Долинської міської об’єднаної територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

3.В.о. старост Коса Богдана Івановича, Чекіт Галину Петрівну, Кузеляк Лідію Леонтіївну та провідного спеціаліста управління технічного та інформаційного забезпечення Дзуля Андрія Михайловича в межах повноважень, визначених пунктом 1 цього рішення, та у порядку, визначеному пунктом 2 цього рішення, призначити відповідальними за отримання, зберігання, використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

4.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) виконуючого повноваження начальника відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Маївського Андрія Степановича відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктом 2 цього рішення, покладається на провідного спеціаліста відділу реєстраційних процедур та оформлення паспортів управління надання адміністративних послуг Костючок Аліну Олександрівну.

5.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) в.о. старости Коса Богдана Івановича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Лоп’янка та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Зубик Оксану Василівну.

6.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) в.о. старости Чекіт Галини Петрівни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селах Грабів і Крива та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Барко Галину Василівну.

7.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) в.о. старости Кузеляк Лідії Леонтіївни відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селі Мала Тур’я та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Матіїшин Руслану Дмитрівну.

8.На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) провідного спеціаліста управління технічного та інформаційного забезпечення Дзуля Андрія Михайловича відповідальність за виконання повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану в селах Солуків, Якубів і Діброва та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покладається на адміністратора відділу адміністрування управління надання адміністративних послуг Ярич Оксану Степанівну.

9.Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючу справами виконкому Світлану Сапетну.

10.Це рішення набирає чинності з 02.06.2020 року.

Міський голова Володимир Гаразд

Документ опубліковано 29 травня 2020
Втратило чинність
Детальніше