Про звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2015 рік

Про звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради за 2015 рік

РІШЕННЯ

Від 11.02.2016. № 111-5/2016

м. Долина

Про звіт про виконання програми діяльності

комунального підприємства «Управління комунального майна»

Долинської міської ради за 2015 рік

Заслухавши та обговоривши звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2015 рік, затвердженої рішенням міської ради від 29.01.2015. № 1879-57/2015, та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити звіт про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2015 рік (додається).

2. Роботу КП «УКМ» по виконанню Програми вважати задовільною.

3. Рішення міської ради від 29.01.2015. № 1879-57/2015 «Про програму діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2015 рік» із змінами від 19.05.2015. № 2025-61/2015, від 13.07.2015. № 2094-64/2015, від 18.08.2015. № 2170-65/2015, від 24.09.2015. № 2200-66/2015, від 26.11.2015. № 15-2/2015 вважати такими, що втратили чинність.

Міський голова Володимир Гаразд

Додаток до рішення міської ради

від 11.02.2016. № 111-5/2016

ЗВІТ

про виконання програми діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2015 рік

Програмою діяльності комунального підприємства «Управління комунального майна» Долинської міської ради на 2015 рік (далі – Програма) було передбачено виконання таких основних завдань та заходів:

1.Забезпечення ефективного використання та збереження майна, що перебуває у власності територіальної громади м. Долина, яке передане в управління КП «УКМ».

У рамках реалізації цього завдання працівниками підприємства КП «УКМ» було проведено 46 технічних оглядів нежитлових об’єктів нерухомості, які передані в орендне користування про що складені акти. Загалом у 2015 році від оренди об’єктів комунального майна нараховано 315 217,72 грн. Наразі підприємством проводиться звірка по сплаті орендної плати до міського бюджету. Підприємством постійно здійснювався нагляд над використанням приміщень орендарями, ведеться контроль над надходженням орендної плати комунальних об’єктів, які перебувають на балансі КП «УКМ», складаються відповідні акти щодо порушень утримання та використання приміщень, акти звірки тощо.

Крім того, було проведено планові огляди у 4-ьох дошкільних навчальних закладах (садочках) і НВК№2, про що і складено акти та плани виконання ремонтних робіт. Також у 2015 році було врегульовано відносини із загальноосвітніми закладами (школами) міста шляхом укладання договорів користування. У 2016 році планується провести загальні технічні огляди усіх загальноосвітніх закладів та інвентаризацію всіх наявних приміщень у школах.

2. Врегулювання житлово-комунальних відносин між їх учасниками.

З метою здійснення контролю за технічним станом будинків та інженерної інфраструктури, та підготовкою їх до сезонної експлуатації, забезпечення належного технічного обслуговування житлових будинків міста, КП «УКМ», в рамках спільно діючої комісії із підприємством-Виконавцем послуг із утримання будинків та прибудинкових територій, здійснило проведення планових оглядів два рази на рік (весняний і осінній) на 103-ох житлових будинках та позапланові огляди на 54-ох житлових будинках.

Крім того, за даний звітний період, було проведено:

  • огляди з метою підготовки житлового фонду та інженерної інфраструктури до сезонної експлуатації на 178-ми житлових будинках міста;
  • позапланових технічних оглядів на 54-ьох житлових будинків;
  • технічних оглядів нежитлових об’єктів нерухомості;
  • 103-и технічні огляди за станом благоустрою прибудинкових територій житлових і нежитлових будинків міста, а також станом об’єктів благоустрою, розташованих на прибудинкових територіях.

На підставі інформації проведених планових і позапланових оглядів житлових будинків, підготовлено технічні паспорти щодо підготовки житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період 2015-2016 років. При цьому складено на кожен будинок і нежитлове приміщення дефектний акт на проведення робіт з капітального та поточного ремонтів, складено 45 актів обстеження, 5 протоколів, складено та направлено до виконання 9 приписів.

В рамках здійснення контролю за технічним обслуговуванням житлових будинків, що перебувають в управлінні ОСББ було розроблено та підписано план спільних заходів із ОСББ, підприємством-виконавцем послуг із утримання будинків та прибудинкових територій щодо спільних дій по забезпеченню утримання будівель.

Протягом звітного періоду здійснювався технічний нагляд за проведенням ремонтних робіт на об’єктах комунальної власності, багатоквартирних будинках, а також за здійсненням робіт і заходів із утеплення фасадів будинків. На підставі даних ремонтних робіт здійснювались записи у технічні паспорти багатоквартирних житлових будинків.

Постійно здійснювався нагляд за діяльністю Виконавця послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, проводиться аналіз виконаних ремонтних робіт (надання послуг), розглядались заяви, скарги, звернення та пропозиції щодо покращення і оптимізації виробничих процесів та поліпшення надання послуг мешканцям багатоквартирних будинків проводились спільні наради, комісії тощо.

Періодично для мешканців міста доводилась інформація, що стосується роботи підприємств житлово-комунальної галузі міста. Керівником підприємства здійснювались 4 публічні інформаційно-роз’яснювальні виступи на місцевому радіо та надавались інтерв’ю у місцевій пресі, надавались роз’яснення та інформація шляхом особистісного прийому та дворових будинкових зустрічей. Крім того, системно надаються консультації та інформаційна допомога щодо вирішення проблемних питань діяльності ОСББ.

Протягом звітного періоду нашим підприємством надавались і інші послуги в сфері житлового господарства:

1) Видача довідок за звітній період всього –4264 шт.;

2) Видача характеристик за звітній період всього – 85 шт.;

3) Посвідчено 29 довіреностей;

4) Погоджень на встановлення опалення – 39 шт.;

5) Підготовлено 43 договори найму;

6) Оформлено 23 будинкові книжки;

7) Розглянуто і надано відповідей на 515 звернень громадян що стосуються житлово-комунального господарства від населення, підприємств, організацій, установ, з яких 0 скарг, 157 заяв, 250 листи-запити, 108-особисті звернення. Також розглянуто і надано відповіді на 18 заявок по електронній системі «Відкрите місто».

З метою збереження об’єктів нерухомості та майна, яке перебуває у комунальній власності, забезпечення ефективного функціонування багатоквартирних будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою підприємством КП «УКМ» протягом звітного періоду було заплановано і виконано капітальні ремонтні роботи та заходи, перелік яких наведений у таблиці №1.

3. Сприяння виконання завдань передбачених Планом дій сталого енергетичного розвитку м. Долина на 2011-2020 роки в частині скорочення споживання традиційних видів енергії та викидів СО2 у сфері житлового фонду, в т.ч. в рамках реалізації проекту «Зменшення енергоспоживання та викидів СО2 в секторі багатоквартирних житлових будинків міста Долина» (далі – Проект).

З метою виконання даного завдання підприємством КП «УКМ» здійснювався цілий комплекс заходів і зобов’язань, передбачені Проектом та Грантовим Контрактом ENPI/2014/342-059. Серед цих завдань можна визначити основні:

– адаптовано штатну структуру підприємства відповідно до цілей та завдань Проекту та сформовано проектну команду для ефективної реалізації заходів Проекту

– в структурі інженерно-технічного відділу КП «УКМ» створено спеціалізований Центр енергетичного аудиту, для якого зроблено ремонт приміщення, закуплено технічне обладнання (тепловізор, пірометр, електронна рулетка, оргтехніка), проведено навчання персоналу (двох осіб -енергоменеджерів);

–проведено енергетичний аудит багатоквартирних житлових будинків міста, які обслуговує Виконавець послуг та складено загальний звіт – Спрощений аналіз енерговитрат у багатоквартирних будинках м. Долина, який по-суті дав можливість класифікувати багатоквартирні житлові будинки міста на групи (класи) енергоефективності (відповідно до наявних європейських методик) та став одним із ключових критеріїв для планування заходів з термомодернізації;

–розроблено Положення про конкурсний відбір багатоквартирних будинків, організовано ряд дворових зустрічей, обговорень щодо намірів добровільної участі у конкурсі з відбору будинків і дольового фінансування заходів із утеплення фасадів в будинках, та проведено перший конкурс і визначено будинки, які утеплені у 2015 році;

– розроблено Порядок та проведено конкурс з вибору виконавців робіт з утеплення, відповідно до вимог законодавства України та ЄС, а також проведено дві загальнонаціональні тендерні процедури із визначення виконавців робіт на два будинки;

– створено та погоджено із ініціативними групами технічні паспорти фасадів 13 багатоквартирних будинків;

– проведено заходи з термомодернізації (утеплення) 13 багатоквартирних житлових будинків м. Долина відповідно до Основного списку Програми утеплення, затвердженої рішенням сесії Долинської міської ради. Крім цього, постійно здійснювався технічний нагляд, контроль та моніторинг виконання робіт на будинку і заходів Проекту;

–здійснювалось систематичне документування ходу реалізації проекту та звітування відповідно до затверджених норм, стандартів і правил перед командою підтримки Проекту СУДЕП (м.Львів), Європейською Комісією, обласною адміністрацією, Мінрегіонбудом та Долинською міською радою;

–з метою забезпечення прозорості проведення всіх заходів, здійснення їх належного інформаціно-промоційного висвітлення, підвищення обізнаності жителів міста та району про важливість зменшення споживання енергії в побуті як запоруку зменшення викидів СО2, пробудження зацікавленості до проведення енергоаудиту та впровадження енергоефективних заходів в квартирі (будинку), проведення агітаційної роботи на етапі прийняття рішення з представниками цільових груп та збільшення кількості потенційних партнерів Проекту було розроблено та впроваджено Комунікаційний план Проекту, де вдалось провести наступні заходи:

  • Стартову зустріч Проекту та прес-конференцію.
  • Систематично здійснювалась підготовка інформаційних повідомлень, прес-релізів, прес-анонсів, статей, публікацій, відео-та радіороликів для ЗМІ та постійне висвітлення інформації про Проект у соціальних медіа та мережі Інтернет: FB, YouTube, веб-сайті міської ради; створено сторінку Проекту у мережі Facebook.
  • Розроблено та виготовлено рекламну і промоційну продукцію Проекту: логотип Проекту, натяжний Х-банер, еко-пакети із закликам для збереження енергії, інформаціно-роз’яснювальні флаєра двох типів для розповсюдження членами агітаційних груп, інформаційні листівки про доступні кредитні ресурси на заходи енергозбереження, інформаційні постери тощо.
  • З метою поширити інформацію про доступні джерела кредитних ресурсів на заходи енергозбереження та розширення цільової аудиторії Проекту було організовано та проведено круглий стіл із головами ОСББ та круглий стіл із ініціативними групами-переможцями конкурсу із відбору багатоквартирних будинків на утеплення в 2015 році.
  • Організовано і проведено екологічно-енергоощадну конференцію у рамках фестивалю «Долина-Органік-Фест. Осінь 2015», де було залучено провідних фахових спеціалістів та науковців із Львівської політехніки. У рамках конференції також було облаштовано сучасний стаціонарний майданчик технологій та моделей збереження енергії в квартирі (будинку), проведено демонстрацію складання (збір) обладнання, що працює на відновній енергії, а саме водяного і сонячного колектора.
  • З метою вивчення досвіду інших міст у сфері енергозбереження, утеплення багатоквартирних будинків та залучення додаткових, в тому числі і кредитних коштів було організовано і проведено оглядовий ознайомчий візит по вивченню досвіду м. Луцьк і Луцької міської ради.
  • Організовано та проведено масштабну інформаційну кампанію «Дні сталої енергії-2015», в рамках якої було створено два переносні комунікаційні пункти, які проводили інформаціно-агітаційну роботу серед населення, облаштовано стаціонарний комунікаційний пункт (проведено заміну вікон, закуплено проектор), проведено 3 типи опитування: в приватному секторі, в багатоквартирних будинках, де проводилось утеплення і в багатоквартирних будинках, які не підпадали до утеплення.
  • У навчально-виховних закладах міста (садочках) для дітей було організовано і проведення тематичні ігрові вистави «Щасливий дім», які по-суті висвітлювали тему збереження енергії і тепла у будинку, дбайливого відношення до будівлі тощо.
  • Організовано та проведено публічний конкурс із відбору багатоквартирних будинків з утеплення у 2016 році.

Таким чином, підводячи підсумок, можна стверджувати, що підприємство КП «УКМ» достатньо ефективно здійснювало покладені на нього завдання та функції, забезпечувало протягом 2015 року належне утримання та експлуатацію майна комунальної власності, що перебуває в оперативному управлінні (на балансі) підприємства; здійснювало контроль за технічним станом, загальною експлуатацією та якістю ремонтних робіт у житлових будинках, а також робіт із утеплення зовнішніх фасадів будинків; запровадило прозору і відкриту систему організації та фінансування заходів із утеплення багатоквартирних житлових будинків за рахунок дольової участі мешканців; забезпечувало ефективну реалізацію усіх планових завдань і заходів Проекту та виконання Грантового контракту ENPI/2014/342-059 із ЄС відповідно до чинного законодавства України та вимог Єврокомісії.

Таблиця 1

Перелік запланованих і виконаних в 2015 році заходів

у сфері ремонту будинків, споруд, комплексів та об’єктів благоустрою

Назва робіт

Адреса об’єкту

Сума виконання, грн

1. Капітальний ремонт житлового фонду (заходи заплановані, але не виконані в попередні роки)
Капітальний ремонт даху буд. (гуртожиток) № 14-а по вул. Грушевського 132 910,83
Ремонт водозливної системи даху буд. № 10,12 по вул. Обліски 16 305,42
Ремонт водозливної системи даху буд. № 2, 10, 21, 23, 16 а по вул. Грушевського 169 025,83
Ремонт даху буд.№2 по пр. Незалежності 27349,63
Проведення експертного обстеження житлового будинку кв.2 по вул. Ів.Франка 17 2995,20
Проведення експертних обстежень. Капітальний ремонт ліфтів. Ремонт ліфтів з виконанням непередбачених робіт кап. характеру буд. № 13, 17 по пр. Незалежності (1, 2 під’їзди) 49 960,80

РАЗОМ по Розділу 1

398547,71
2. Капітальний ремонт та проведення заходів із утеплення на підставі дольової участі мешканців багатоквартирних будинків
Проведення заходів із утеплення пілотних багатоквартирних житлових будинків відповідно до Проекту ЄС Детальний перелік, календарний план та пооб’єктні обсяги фінансування визначені окремою Програмою 6 210 956,65

РАЗОМ по Розділу 2

6 210 956,65
3. Інші заходи
Капітальний ремонт (заміна вікон) в приміщенні комунальної власності (боксерський клуб) по вул. Обліски, 34 37 458,00
Придбання обладнання і матеріалів для капітального ремонту системи опалення в приміщенні комунальної власності (клуб «Прометей») по вул. Чорновола, 18 28 873,00
Заходи по підвищенню енергоефективності багатоквартирних житлових будинків в частині освітлення місць загального користування (переведення на LED) 49 680,00
Капітальний ремонт приміщень, інженерних конструкцій та мереж дошкільних навчальних закладів та НВК та систем гарячого водопостачання 306919,52
Капітальний ремонт огорож дошкільних навчальних закладів та НВК 363 503,37
Заходи з відновлення захисних споруд ПРУ (протирадіаційні укриття) та підвальних приміщень багатоквартирних житлових будинків міста Долина, для використання як найпростіші укриття населення на випадок надзвичайних ситуацій 47 457,30
Придбання тепловізора 73 125,00
Закупівля будівельних матеріалів для проведення капітального ремонту приміщення територіальної власності (конференц-зал, вул. Грушевського, 11) 5 000,00
Заходи по прибиранню горищ в багатоквартирних будинках в тому числі закупівля сміттєпроводу 36 218,40
Коригування проекту реконструкції буд. Чорновола, 10 17 870,40
Капітальний ремонт приміщення по вул. О.Антоновича (військкомат) 129 173,75
Капітальний ремонт відмосток по Груш.28,30,32, Пр.Нез.8,8,10 99 182,39
Капітальний ремонт доріжок по вул. Чорновола 10,18,14 Пушкіна 8-10 267 957,29

РАЗОМ по Розділу 3

1462418,42

Документ опубліковано 11 лютого 2016
Чинний
Детальніше