Звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 “Сонечко” про роботу за 2011 рік

Звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 “Сонечко” про роботу за 2011 рік

РІШЕННЯ


Від 31.05.2012. № 655-19/2012
м. Долина

Звіт Долинського дошкільного навчального закладу
(ясел-садка) №1 “Сонечко” про роботу за 2011 рік

Заслухавши та обговоривши звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 “Сонечко” за 2011 рік та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити звіт Долинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 “Сонечко” про роботу за 2011 рік (додається).

2. Роботу Долинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 “Сонечко” вважати задовільною.



Міський голова Володимир Гаразд













Додаток до рішення міської ради

від 31.05.2012. № 655-19/2012


ЗВІТ

Долинського дошкільного навчального закладу

(ясел-садка) №1 “Сонечко” про роботу за 2011 рік

1. Історична довідка


Заклад засновано: 08 серпня 1963 року на підставі рішення виконкому Долинської районної ради № 58.
Чинний статут закладу зареєстровано Долинською районною державною адміністрацією Івано-Франківської області, 15.12.2004 року № 138 – р на підставі ліцензії ДОД-ДО № 090898, зареєстрованої № 814 від 18.06.1996р.
Дошкільний навчальний заклад загального розвитку розрахований на 98 місць.
Групи укомплектовані за віковими ознаками з денним режимом перебування дітей. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем, з 10,5 год. робочим днем.
Вихідні дні: субота і неділя.
Загальна площа закладу складає: 1001м², площа групових кімнат 719м²; території – 0,8999 га, є сад, квітник, дитячий город. Споруда цегляна. Опалення автономне газове. Заклад забезпечений протічною холодною та гарячою водою. Усі системи життєзабезпечення (опалювальна, освітлювальна, вентиляційна, протипожежна) відповідають нормам і санітарним вимогам.

2. Фактична мережа

Долинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №1 «Сонечко» станом на 01.09.2011р.

Кількість груп

Назва

Кількість дітей

1

Перша молодша група

15

1

Друга молодша група

18

1

Різновікова група

17

1

Середня група № 1

19

1

Середня група № 2

21

1

Середня група № 2

25

Всього

115


3. Довідка про роботу ДНЗ (ясел-садка) №1 “Сонечко” за 2011 рік

Код

Загальний фонд

Спеціальний фонд. б/п, б/р/спонс.

Разом

1

2

3

4

5

Заробітна плата

1111

901406

901406

Нарахування на ЗП

1120

310997

310997

Предмети, матеріальне обладнання

1131

20814

20814

1

2

3

4

5

Медикаменти

1132

2400

2400

Харчування

1133

156973

107165

264138

Інші послуги

1134

1130

1130

Видатки на відрядження

1140

62

62

Комунальні послуги

1160

207874

207874

Придбання обладнання

2110

9910/2566

12476

Разом

1601656

119641

1721296

4. Стан кадрового забезпечення


Заклад повністю забезпечений педагогічним та технічним персоналом, згідно штатного розпису – 36, 96 штатних одиниць. Працює 40 працівників, з них 16 педагогів (з повною вищою освітою 11, з базовою вищою 5, з них чотири вузьких спеціалісти: музичний керівник, вихователь з фізичної культури, практичний психолог, керівник гуртка. Педагоги за стажем роботи до п’яти років – 4; до десяти років – 3; до 20 років – 5; понад 20 років – 4.
За результатами атестації вихователів: вищу кваліфікаційну категорію мають: – 4; першу кваліфікаційну категорію – 1; другу кваліфікаційну категорію – 1; спеціаліст–3, дев’ятий тарифний розряд Єдиної тарифної сітки – 3; вихователь-методист – вищу кваліфікаційну категорію; практичний психолог – першу кваліфікаційну категорію; музичний керівник – вищу кваліфікаційну категорію;старша медична сестра пройшла атестацію в 2008 році при Івано-Франківській обласній клінічній лікарні з присвоєнням вищої кваліфікаційної категорії.

5. Штатний розпис

№ з/п

Назва посади

Кількість ставок

1

2

3

1

Завідувач

1

2

Вихователь-методист

0,5

3

Старша медсестра

1

4

Завгосп

1

5

Музичний керівник

1,5

6

Вихователь

10,80

7

Вихователь з фізкультури

1

8

Керівник гуртка

0,36

9

Практичний психолог

0,5

10

Помічник вихователя

5,75

11

Помічник вихователя для дітей віком до трьох років

1,3

12

Кухар

2

13

Підсобний працівник

1

14

Машиніст по пранню білизни

1,75

15

Кастелянка

0,5

1

2

3

16

Робітник по обслуговуванню обладнання

0,5

17

Оператор газових котелень в т.ч. і штатна одиниця річного

2,5

18

Сторож

2

19

Двірник

2

Разом

36,96

6. Матеріально-технічне забезпечення закладу

За бюджетні кошти міської ради у 2011 році було придбано:
– миючі засоби – 5992 грн.;
– меблі дитячі – 7355 грн.;
– м’який інвентар – 3500 грн.;
– канцтовари – 2085 грн.;
– підписка преси – 3333 грн.;
– фарба – 1028 грн.;
– морозильна камера – 2950 грн.;
– м’ясорубка – 6960 грн.;
Разом – 33203 грн.

За спонсорські кошти у 2011 році було придбано:
– Дитяча стінка “Паравозик” – 2566грн.;
– Ремонт сходів до складу продуктів та харчоблоку – 8000 грн. (за кошти УКР-НАФТИ);
Разом – 10566 грн.
На рахунку залишилось – 4537 грн.

7. Стан медичного обслуговування

Медичне обслуговування дітей у дошкільному закладі здійснюється старшою медичною сестрою та дільничним лікарем педіатром. Обов’язкові медичні огляди дітей у закладі проводяться 1 раз у рік. За результатами медоглядів до першої основної групи здоров’я віднесені 79 дитини, до другої основної групи 23 дітей, до третьої основної групи 46 – дитини. Результати оглядів про стан здоров’я дітей доводяться до відома батьків і педагогів.
Старша медична сестра веде роботу відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 року № 826 «Порядок обслуговування дітей у ДНЗ» та спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України і Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 року №432/496 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у ДНЗ».

8. Стан харчування в ДНЗ


Харчування в дошкільному закладі організоване на належному рівні та здійснюється відповідно до норм харчування дітей затверджених постановою кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». У дошкільному закладі трьохразове харчування.
Договори на постачання продуктів харчування укладені Долинською міською радою. Заявки на продукти завгосп закладу подає два рази на місяць і веде їх облік. Для підвищення вітамінної цінності раціону харчування вітамінізуються перші і треті страви. За організацію харчування в закладі відповідає старша медична сестра, яка щоденно складає меню, веде документацію відповідно до вимог «Інструкції про ділову документацію у дошкільному навчальному закладі».
Вартість харчування на даний час становить чотирнадцять гривень (оздоровчий період 15.40 грн.). Батьківська плата становить 50% від вартості харчування на день відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2002 року № 1243.

9. Аналіз
виконання норм харчування дітей за 2011
рік

№ з/п

Назва продукту

Норма на одну дитину, в рік

Фактичне споживання однією дитиною, в рік

Відхилення від норми, в рік

1

М’ясо (кг)

23,7

24,9

+1,2

2

Риба (кг)

10,4

7,96

-2,44

3

Масло вершкове (кг)

4,54

4,94

+0,4

4

Молоко (л)

98,5

96,5

-3,0

5

Сир кисло-молочний (кг)

10,93

10,65

-0,28

6

Яйця (шт.)

117

113

+4

7

Картопля (кг)

45,54

38,07

-7,47

8

Овочі (кг)

55,91

41,27

-14,64

9

Фрукти свіжі (кг)

23,16

5,19

-17,97

10

Крупи, бобові, макарони

10,76

19,05

+8,29

10. Відвідуваність

Число днів, проведених дітьми в закладі за 2011 рік – 16789 в т.ч.:
Дітьми до трьох років – 2320;
Дітьми трьох років і старше – 14469.
Середньоденна спискова чисельність дітей за 2011 рік – 116.
Фактична середня відвідуваність – 67 дітей в день.
Чисельність дітей на кінець року – 105.

11. Стан організації та здійснення навчально-виховного процесу


Наше гасло: «Якщо твої наміри розраховані на рік – сій жито, на десятиліття – саджай дерева, на віки – виховуй дітей» (народна мудрість)
Основна мета закладу:
– забезпечення реалізації прав громадян на здобуття дошкільної освіти;
– створення оптимального розвивального середовища для підготовки до навчання в школі і майбутньої інтеграції дитини в сучасне суспільство.
Пріоритетні завдання:
забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання дітей;
створення психологічного комфорту для дітей, оптимальних умов для повноцінного розвитку їх особливостей, творчого мислення, уяви, пізнавальних здібностей;
формування оздоровчої поведінки на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам;
збереження дитячої субкультури.
Заклад здійснює свою діяльність відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства». Реалізація завдань дошкільної освіти відбувається через Базову програму розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», зосереджується на модернізації навчально-виховного процесу, підвищенні його ефективності.
На базі ДНЗ працює: ініціативна група з впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»; творча група «Шляхетний дошколярик»; консультпункт з проблем особистісно-орієнтованого навчання; клуб «Турботливі батьки».
Зусилля педагогів спрямовуються на виконання завдань програми розвитку закладу на 2008-2013 роки, на забезпечення якісної дошкільної освіти та зміцнення здоров’я дітей, на активізацію підготовки дітей до навчання в школі.
Методична робота в закладі спрямована на охоплення всіх учасників навчально-виховного процесу: педагогів, дітей, батьків, громадськості. Тісна співпраця дошкільного закладу і сім’ї має добрі результати.
На базі клубу «Турботливі батьки» проводиться робота творчої групи «Сонячна забава», яка спрямована на формування розвивального середовища для дітей закладу, працює благодійна організація «Піклувальна рада ДНЗ» на чолі з Т.Лошаком.
Колектив ДНЗ є активним учасником різноманітних оглядів, конкурсів районного та обласного рівня: у 2004 році переможцем обласного конкурсу Вихователь-дошкільник- 2004» (ІІІ місце) стала Зеленчук Олена Анатоліївна, досвід якої вивчений методкабінетом відділу освіти.
У 2007 році Круць Любов Володимирівна брала участь у конкурсі «Музичний керівник ДНЗ».
У 2008 році педагогічний колектив брав активну участь у підготовці та організації проведення обласного семінару працівників відділів освіти.
У 2010 році була проведена атестація ДНЗ Відділом освіти Долинської районної державної адміністрації.
На протязі 2011 року в ДНЗ було проведено:
районне методоб’єднання вихователів груп дітей раннього віку “Чарівний світ малюка” (сенсорний розвиток). Вихователь – Л.Стеблак;
– районне методоб’єднання музичних керівників: “Формування культурно-естетичних смаків засобами українського фольклору”. Музичний керівник – Л.Круць;
– участь у ІІІ Всеукраїнському з’їзді працівників освіти 2011, м.Київ. Вихователь – О.Зеленчук;
– участь у районному та обласному конкурсах “Міський дошкільний навчальний заклад – 2011”.
За результами яких отримали:
– у районному конкурсі “Міський дошкільний навчальний заклад – 2011” – І місце;
– в обласному конкурсі “Міський дошкільний навчальний заклад – 2011” – ІV місце.
Дошкільний навчальний заклад в міру своїх можливостей забезпечується обладнанням, навчально-наочними посібниками, методичною і фаховою літературою відповідно до «Типового переліку обов’язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок в ДНЗ (Наказ Міністерства освіти і науки України №509 від 11.01.2002 року)».
Психологічний супровід навчально-виховного процесу здійснюється в таких напрямках: контроль за адаптацією новоприбулих дітей та профілактика дезадаптації; профілактика загострення кризи 3-х та 6-ти років; психологічний супровід дітей «групи ризику» всіх вікових категорій; психологічна підготовка дітей до школи; розвиток емоційно-вольової сфери дошкільників; оптимізація навчально-виховного процесу; створення сприятливого мікроклімату в колективі; просвітницько-пропагандистська діяльність з підвищення психологічної культури в ДНЗ та сім’ях; зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування статеворольових уявлень та статевої ідентифікації у дошкільників.
Практичний психолог: Мироник Л.І.
У закладі працює методичний кабінет, де зібрані матеріали на допомогу вихователям: художньо-методична література; фахові видання журналів: дошкільне виховання; палітра педагога; бібліотечка вихователя дитячого садка; вихователь-методист; зростаймо разом; дошкільний навчальний заклад.
Методичні рекомендації для ефективного впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», методичні рекомендації по самоосвіті, атестації педагогічних працівників, діагностичні картки педагогічних кадрів, тощо.
Керівництво кабінетом здійснює вихователь-методист (за посадою) – Зеленчук О.А.

12. Робота із соціального захисту дітей

Відповідно до Закону України «Про охорону дитинства» у закладі ведеться належна робота із соціального захисту дітей. Громадським інспектором з охорони дитинства призначена вихователь Кришталь Л.М. Складено соціальний паспорт, ведеться облік дітей з багатодітних, малозабезпечених, неповних сімей. Звільнено від оплати 7 дітей із малозабезпечених сімей, 9 дітей із багатодітних сімей.
Музично-естетичний розвиток здійснюється в таких напрямках: розвиток чуття ритму; розвиток звуковисотного чуття; музично-театралізована діяльність; мистецтво танцю (пластичне музикування); музична грамота; інструментальна творчість; музична ігротека; самостійна музична діяльність. Музичний керівник – Круць Л.В.
Організація роботи з фізичного виховання: розвиток рухової активності дітей; формування правильної постави, дихання; запобігання розвитку плоскостопості, сколіозу; формування потреби дбати про своє здоров’я та здоров’я інших; заохочення до занять фізкультурою та спортом; виховання емпатії, взаємодопомоги, активної життєвої позиції.

13. Першочергові потреби:

– капітальний ремонт сходових;
– капітальний ремонт загального коридору;
– встановлення бруківки;
– облаштування майданчиків та встановлення огорожі;
– проведення мережі Інтернет.




Директор дошкільного навчального
закладу (ясел-садка) №1 “Сонечко” Лариса Рибак

Документ опубліковано 31 травня 2012
Чинний
Детальніше