Інформація про роботу міської ради в міжсесійний період з 18 травня по 17 червня 2019 року

Упродовж звітного періоду в міській раді проведено:

Засідання постійних депутатських комісій:

– з питань землекористування та земельних відносин 1

– з питань планування, бюджету, майна та власності 2

– мандатна, з питань депутатської діяльності та етики, соціального захисту, захисту, законності та правопорядку 1

– з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та екології 1

– з питань освіти, охорони здоров’я, культури, національного і духовного відродження, туризму, фізичної культури та спорту 1

– з питань промисловості, підприємництва та інвестицій 1

Інші комісії:

комісія по житлових питань 1

Наради:

з апаратом міської ради 3

з комунальних питань 2

містобудівна 2

Участь у роботі вищестоящих органів:

Розширена нарада 1

Розпорядження міського голови:

Міським головою видано 15 розпорядження з основної діяльності міської ради та 38 розпоряджень з кадрових питань.

Відділи міської ради

– проведено одне засідання виконавчого комітету, на якому прийнято 50 рішення. Із них 19 рішень стосувалося затвердження незалежної оцінки нежитлових приміщень комунальної власності, 18 рішень про надання в користування та оренду нежитлових приміщень комунальної власності, 7 рішень з питань містобудування та архітектури, 1 рішення з житлових питань, а також про порушення клопотання про присвоєння звання «Мати-героїня» та доповнення реєстру адміністративних послуг двома додатковими послугами;

– прийнято участь у відзначенні Дня Героїв 23 травня та 12 червня організовано ІІІ Міжнародний фестиваль духових оркестрів «Сурми гір 2019»;

– з метою впровадження та дотримання принципів верховенства права підготовлено розпорядження міського голови, яким затверджено план дій для виконавчих органів міської ради на 2019-2010 роки.

Загально – організаційний відділ

За звітний період до міської ради надійшло 27 письмових звернень громадян.

Від фізичних та юридичних осіб поступило листів 91

Відправлено вихідної кореспонденції 98

Зареєстровано 121 адміністративних послуг, із них:

1 Відділ державного архітектурно-будівельного контролю 5

2 Відділ економіки 23

3 Відділ земельних ресурсів 19

4 Відділ інспекції 10

5 Відділ містобудування та архітектури 32

6 Керівництво 9

7 Керуюча справами виконавчого комітету 21

8 Юридичний відділ 2

Фінансовий відділ:

підготовлено та подано до УДК в Долинському районі розпорядження та змінені 10 паспортів до бюджетних програм на 2019 рік;

– підготовлено та подано у казначейство і фіну правління 23 довідки про зміни до загального та 18 до спеціального фондів міського бюджету;

– взято участь у засіданні бюджетної комісії, нарадах апарату міської ради;

– підготовлено та проведено 25 розпорядження, 18 розподілів та 238 платіжних доручень на фінансування видатків міського бюджету;

– видано 5 довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей, 10 довідок про доходи працівників бюджетних установ міста;

– оприбутковано продуктів харчування на суму 336,4,8 тис.грн.;

– підготовлено 1 проект рішення на розгляд сесії міської ради «Про внесення змін до міського бюджету на 2019 рік »;

– підготовлено 1 протокол засідання постійної комісії міської ради з питань планування, бюджету, майна та власності з порядком денним- про внесення змін до міського бюджету на 2019 рік;

-занесено у програмне забезпечення базу даних по ЗДО «Теремок» (діти, працівники, основні засоби, МШП та ін.)

щомісячно проводиться :

– нарахування та виплата авансу , заробітної плати, відпускних і лікарняних працівникам бюджетних установ;

– нарахування та розноска оплати батьківської плати за утримання дітей у бюджетних установах;

– розноска накладних на продукти харчування, виписок банку по доходах та видатках міського бюджету;

– аналіз доходів міського бюджету та аналіз виконання кошторисів бюджетними установами та зміни до них.

Юридичний відділ:

– взято участь у 11 судових засіданнях (за заявою Юринця М. про скасування рішення виконавчого комітету, за позовом Белібової Л.А. про часткове визнання недійсним рішення виконавчого комітету та свідоцтва про право власності, за позовом Кузнецьової О. про визнання права власності на нерухоме майно, за апеляційною скаргою у справі за позовом Долинської РДА про витребування майна, за позовом Петрівської Г. про усунення перешкод у користуванні земельною ділянкою, за позовом Гищина А. про зобов’язання вчинення дій;

– підготовка проектів рішень на засідання виконавчого комітету (2);

– участь у роботі комісії з житлових питань ( 1 засідання);

– участь у конкурсі з визначення суб’єктів оціночної діяльності;

– підготовка договорів з підприємствами, установами, організаціями;

– підготовка договорів про сплату пайового внеску;

– розгляд звернень громадян та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію.

Відділ інспекції

– розглянуто 28 заяв;

– складено 3 адміністративні протоколи;

– складено 9 приписів;

– зареєстровано 6 ордерів на виконання земляних робіт;

– вручено 28 пам’яток про укладення договорів на вивіз сміття;

– оперативно вирішено 39 порушень у сфері благоустрою.

Відділ економіки

– реєстрація об’єкта комунальної власності у ЄДР на ЗДО «Теремок»;

– доповнено перелік об’єктів комунальної власності та мапу комунального майна;

– проведено конкурс оцінки з відбору суб’єктів оціночної діяльності на 18 об’єктів оренди;

– робота з експертами оціночної діяльності на об’єктах оренди, затвердження звітів про оцінку об’єктів оренди комунального майна, замовлення рецензій;

– вивчення попиту на об’єкти оренди;

– проведення звірки з фінансовим відділом щодо поступлення орендної плати;

– участь у житловій комісії, робочі наради;

– підготовлено матеріали для опублікування: вивчення попиту, інформація про результати конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки 18 об’єктів, про перелік об’єктів, що можуть бути передані в оренду, оренду майна тощо;

– проведено електронну перереєстрацію дітей у ЗДО Теремок та ЗДО міста , влаштування у ЗДО згідно поданих списків, реєстрація у спеціалізовану групу;

– розгляд звернень, направлено інформацію та листи до суб’єктів господарювання;

– доопрацювання набору відкритих даних (п’ять таблиць) ;

– проведено консультації щодо приватизації ДЖФ;

– написання актів депутата;

– підготовлено проекти рішень на виконком та сесію міської ради;

– проведено 107реєстраційних процедур;

– видано 1930 довідок;

– видано 22 гірських посвідчень;

– проведено виконаних дій з правами власності 136;

– проведено виконаних дій з іншими речовими правами 173.

Відділ земельних ресурсів:

– укладено 16 договорів оренди земельних ділянок (у тому числі додаткові угоди до договорів);

– подано інформацію до Долинської ОДПІ про укладені договори оренди та угоди до договорів за травень;

– взято участь у 1 засіданні комісії з питань землекористування та земельних відносин;

– подано на погодження до Івано-Франківської обласної ради проект землеустрою щодо встановлення (відновлення) межі м. Долина;

– проведено відбір виконавця робіт з оцінки земель, надано вихідні дані на 2 земельні ділянки, які підлягають викупу землекористувачами;

– підготовлено 2 лоти для проведення земельних торгах, подано виконавцю торгів.

Відділ освіти

– зібрано та опрацьовано пропозиції директорів закладів освіти міської ради щодо проведення ремонтних робіт влітку 2019 року;

– підготовлено рекомендації щодо роботи закладів дошкільної освіти міської ради в літній період;

– проведено нараду з директорами закладів освіти Долинської міської ради;

– спільно з КЗ «Центр культури, туризму і спорту» здійснено підготовку до проведення загальноміського свята для дітей дошкільного віку «Територія дитинства»;

– проведено аналіз кадрового складу працівників дошкільного навчального закладу «Теремок» Долинського ГПЗ та стану матеріальної бази закладу і прилеглої території, спільно з апаратом міської ради та комунальними підприємствами міста прийнято у комунальну власність міста Долина від ПАТ «Укрнафта» заклад дошкільної освіти «Теремок»;

придбано та передано закладам освіти міської ради інформаційні кутки щодо організації цивільного захисту в закладах освіти;

– взято участь в нараді начальників відділів освіти, організованій департаментом освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської облдержадміністрації;

– взято участь в святі обдарованих дітей «Щасливе дитинство», організованому Долинським будинком дитячої та юнацької творчості;

– організовано участь команд закладів дошкільної освіти в спортивних естафетах для дітей дошкільного віку;

– взято участь в занятті Долинської школи лідерів;

проводиться наповнення інформацією групи «Відділ освіти Долинської міської ради» в соціальній мережі «Фейсбук».

Відділ державного архітектурно-будівельного контролю:

– надано 1 відмову у реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

– видано 1 дозвіл про початок виконання будівельних робіт, що за класом наслідків належить до об’єктів з середніми наслідками (СС2);

– надано 14 особам консультацію щодо заповнення, подачі та отримання дозвільних документів у сфері містобудівної діяльності;

– проведено 1 планову і 2 позапланові перевірки.

– прийнято участь в постійно діючих комісіях/нарадах – 4 шт.;- прийнято участь в 3 судових засіданнях.- розглянуто 8 звернень фізичних і юридичних осіб.

Відділ містобудування та архітектури:

– погоджено 8 висновків щодо приватизації (оренди) земельних ділянок;

– виготовлено та погоджено 8 викопіювань з генплану;

– виготовлено 1 паспорт прив’язки ТС для провадження підприємницької діяльності;

– видано 6 містобудівних умов та обмежень;

– видано 6 довідок громадянам;

– підготовлено 7 проектів рішень на виконком;

– підготовлено 2 проекти рішення на сесію;

– прийнято участь у засіданнях комісій та у нарадах апарату міської ради

Комунальні підприємства, установи та організації:

КЗ «Долинський міський центр культури, спорту та туризму»

– подано проект на збереження нематеріальної культурної спадщини Долинщини загальним бюджетом 923 тис. грн на конкурс “Малі міста – великі враження” від Міністерства культури України;

– підписано 11 договорів з приватними підприємцями та юридичними особами;

– додана вся інформація по нових договорах в системи Е-Data та ProZorro, внесені зміни до додатків річного плану використання коштів;

– подано Звіт про суми нарахування заробітної плати за травень 2019 року;

– заповнення актів списання ТМЦ виданих учасниками заходів, що проводив КЗ;

– заповнення меморіальних ордерів та оборотних відомостей за травень-червень;

– 26 травня організовано велопробіг до Міжнародного велодня;

– 1 червня працівниками КЗ було організовано загально міське Свято дитинства та розважальну програму до Міжнародного дня захисту дітей;

– 8 червня організовано та проведено Відкритий чемпіонат Івано-Франківської області з фрі-файту;

– прийнято участь у ІІІ Міжнародний фестиваль духових оркестрів та мажореток 9 червня;

– щоденно На стадіоні “Нафтовик” ведеться покіс трави, прибирання території;

– щоденне заповнення табелів обліку робочого часу адміністративного та технічного персоналу, підготовка графіку чергувань для чергових стадіону, відомостей нарахування заробітної плати;

– подано місячну звітності до відповідних контролюючих органів;

– підготовка до проведення Дня молоді та фестивалю гумору і сатири “Весела копиця”.

КП «УКМ»

– виготовлення кошторисної документації;

– розгляд заяв;

– реєстрація будинкових книжок;

– огляд будинків згідно програми спів фінансування;

– проведення закупівель;

– проведення технагляду.

КП «АПБ «Арка»

– виконано розбивку території для встановлення знаку «Я люблю Долину»;

– виконано розбивку території для влаштування нової громадської зони у сквері біля Будинку Культури;

– внесено зміни у схему перед проектних пропозицій влаштування паркінгу у дворі Незалежності 13 – 19;

– проведено обміри та інвентаризацію території між Медовою алеєю та будівлею Міської ради;

– взято участь у поїздці до м. Гродзиська – Великопольського, Польща, як учасник делегації від м. Долина програми співпраці міст партнерів.

Музей «Бойківщина»

– організовано та проведено захід «Ніч у музеї» (в кожний зал було видано відповідну кількість старовинних предметів, для проведення різних видів майстер-класів; в межах заходу працювала виставка українських вишитих костюмів, колекцій музичних інструментів тощо);

– прийнято участь у презентації книги у Музеї міста Болехів ім. Р. Скворія;

– опрацьовано рукописні документи – 25 аркушів;

– зібрано 32 фото для книги про Долину;

– перекладено 28 документів (6 з латинської) на українську мову;

– переглянуто 530 газет в пошуках матеріалів про Долинщину;

– опрацьовано у Львівському історичному архіві 932 документи, також 1868 сторінок документів за 1621-1635 рр., 420 сторінок архівних документів;

– опрацьовано в програмі PHOTOSHOP 35 світлин і документів для книги про Долину;

– працювали над мистецьким каталогом (45 ст.);

– укладено 8 угод, створили 4додатки до річного плану закупівель, склали 4 протоколи рішення уповноваженої особи, оприлюднили 4 додатки до річного плану закупівель на електронному майданчику Zakupki.prom.ua,внесли зміни та опублікували їх на цьому ж сайті; створили 31 док. внутрішнього документообігу, прийняли 10 рахунків на оплату, відповідно до раніше укладених договорів, переслали УКРпоштою документи в м. Олександрія, Київ, Львів та Івано-Франківськ;

– підготовлено копії статутних документів для проекту ПРОМІС, вели щодо проекту перемовини; Зареєстрували персональний кабінет музею на сайті обленерго для електронної передачі даних для споживання електроенергії;

– проведено робочу зустріч у музеї з науковцями Клубу Інтелігенції ім. Б.Лепкого (м. Івано-Франківськ) щодо виставки «Археологія Прикарпаття», здійснили поїздку до урочища «Замчище», працювали над виставкою «Археологія Прикарпаття» у залі «Природа»;

– проведено квест (23.05), 3 майстер-класи із розпису пряників (20, 28.05); вели переговори щодо майбутніх майстер-класів;

– працювали з матеріалами щодо виставок про І. Левинського у музеї «Бойківщина» (м. Львів);

– демонтовано 1 виставку, змонтовано 2;

– здійснили підбір та пошук фотографій по М. Любачівському в кількості приблизно 60 шт;

– здійснили підбір та пошук для наукового опрацювання фото 2-ї Світової війни (м. Долина) для майбутньої книги (кількість 500);

– підготовлено та проведено засідання журі фотогуморини «Весела копиця»;

– подано на сайт НСФХУ протоколи для оприлюднення результатів, загрузили роботи, що увійшли до експозиції конкурсу на офіційну сторінку фотоконкурсу у мережі та запустили «народне голосування» по кожній номінації;

– опрацьовано в програмі PHOTOSHOP 8 фото (виготовлення дипломів);

– підготовлено та подано на електронну адресу НСФХУ документи на виготовлення медалей переможцям конкурсу; працювали над каталогом «Весела Копиця» – 2019;

– написано 3 статті до засобів масової інформації;

– передано до фондів музею 4 предмети музейного значення.

Завершили виготовлення бірок у залі етнографії № 1 (додано 20 бірок);

Наповнювали інформацією та світлинами сайт музею та сторінку музею у ФБ. Опрацювали 55 фото із заходів, що проходили в музеї та поновили сайт музею.

Зареєстрували науково допоміжний фонд в кількості (15).

Зареєстрували 17 речей основного фонду.

Створили 17 шт. науково-уніфікованих паспортів.

Прийняли у фонди речі з виставок в кількості (35).

Здійснили пошук та відбір фотографій та документів по В. Горбовому в кількості (170);

Упорядкували та укомплектували папку з документами В. Горбового (кількість 200);

Проводили щоденне провітрювання сховищ №1, №2.

Обслуговано відвідувачів – 500 ( безкоштовно 190).

Екскурсій – 14 (безкоштовно 2).

Заклади дошкільної освіти:

«Золота рибка»

– ведуться монтажні роботи по встановленню системи оповіщення пожежної сигналізації;

– придбано 12-ть пісочниць на майданчики всіх вікових груп, холодильник для зберігання молочної продукції;

– завершено ремонт в кабінеті практичного психолога, розпочато ремонт в кабінеті діловода, встановлено пісочниці на майданчиках всіх вікових груп;

– щоденно проводяться ремонтні роботи в приміщенні та на території закладу відповідно до записів у відповідному журналі обліку (косіння території, обрізка кущів, робота в квітниках, дрібний ремонт інвентарю, меблів, споруд на дитячих майданчиках та ін.);

– проведено педагогічну раду на тему «Реалії та перспективи діяльності дошкільного закладу»;

– показ театралізованої діяльності дітьми середньої групи «Веселі дзвіночки» казки «Солом’яний бичок»(Малачинська С.П);

– проведено музичні свята «Випускний бал» в старших групах (Титиш С.В., Колодій Н.В.,Савко Т.Б.);

– проведено семінар-практикум, практичний модуль «Старим речам – нове життя»( Суковата С.О.);

– колективний перегляд з безпеки життєдіяльності в ІІ молодшій групі «Колосок»(Чупа О.М.);

– проведено батьківські збори для батьків, чиї діти вперше йдуть в садок;

– проведено групові батьківські збори у всіх вікових групах;

– проведено консультація для вихователів «Організація літнього відпочинку: форми планування навчально-виховної роботи в літній період, розклад занять» (Стрієшин Л.М.).

«Зірочка»

– проведено педрада на тему : «Готовність здобувачів освіти до навчання в школі»;

– організовано та проведено випускний бал у групах «Сонечко», «Дзвіночок»;

– проведено свято до Дня дитинства;

– прийнято участь у спортивних розвагах;

– проведено розвагу «Свято повітряної кульки».

«Росинка»

– проведено випускні свята у двох старших групах «Віночок», «Дзвіночок», «Калинка»;

– проведено загальні батьківські збори для батьків, діти яких поступають у заклад;

– проведено звіт керівника закладу про проведену роботу за навчальний рік;

– проведено консультацію для батьків на тему: “Дитина починає відвідувати заклад: адаптація дитини та питання алгоритму “;

– проведено педгодину на тему: “Готуємось до літнього оздоровчого періоду: хто що робить”;

– прийнято участь у міському святі «Територія дитинства»;

– проведено підсумкову педраду;

– обстежено дітей старших груп по готовності до навчання у школі;

– прийнято участь у спортивних змаганнях між закладами міста;

– виписано пресу на друге півріччя на суму 1000 грн;

– придбано принтер, зроблено покіс трави, підведено інтернет мережу по всьому закладу.

НВК№ 2

– 24 травня проведено свято Останнього дзвоника у дещо незвичному форматі: урочисте свято провели учні Олексин Яна та Надіївський Михайло, привітали присутніх директор школи, заступник та батьки, четвертокласники подарували присутнім флешмоб, останній в навчальному році спільний урок, по закінченню якого, подячний молебень в Церкві Різдва Пресвятої Богородиці;

– учні 1 – 3 класів перебувають на літніх канікулах;

– проводяться ремонтні роботи в класних кімнатах, туалетах, коридорах;

– підготовка до нового навчального року;

– в дошкільних групах НВК №2 розпочався оздоровчий період;

– прийом дітей в дошкільних групах при хорошій погоді проводиться на свіжому повітрі;

– проведено колективний перегляд з участю батьків «Навчатися весело»;

– проведено роздуми дітей «Земля – спільний дім для всього живого»(інсценізація, поробки своїми руками, кросфорди, пісок);

– проведено рухливу – гру змагання «Працьовита в нас сім’я»;

– проведено спортивну розвагу «Веселимося, граємо-літечко вітаємо»;

– проведено конкурси малюнків на асфальті «Кольорове літо»;

– проведено Фіто лікарня для малят і звірят. (збір лікарських рослин),;

– проведено розваги: «Здрастуй літо, сонцем зігріте», «Сяйте усмішки малят»;

«Поради Королеви Доброти» – закріплення правил техніки безпеки.

Новини
БІЛЬШ НІЖ 1,2 МІЛЬЙОНИ ЄВРО НА МОДЕРНІЗАЦІЮ ЦЕНТРУ ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ ВІД ЄВРОСОЮЗУ
10.01.2025 16:26
Рік починається з чудових новин - БІЛЬШ НІЖ 1,2 МІЛЬЙОНИ ЄВРО НА МОДЕРНІЗАЦІЮ ЦЕНТРУ ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ ВІД ЄВРОСОЮЗУ ПО ПРОГРАМІ Interreg NEXT Poland - Ukraine 2021–2027! Наразі це рекордна сума…
Підписали грантовий договір проекту "SOS дбаємо про здоров'я дітей", завдяки якому наша громада отримає БІЛЬШ НІЖ 1,2 МІЛЬЙОНИ ЄВРО НА МОДЕРНІЗАЦІЮ ЦЕНТРУ ЗДОРОВ'Я ДИТИНИ 🇵🇱🇺🇦
10.01.2025 13:55
Грантовий договір проекту #SOS4Children підписано в рамках Програми Interreg NEXT Польща - Україна 2021–2027. Метою проекту є підвищення якості та доступності медичних послуг, що надаються…
Майже 300 роботодавців Прикарпаття отримали компенсацію витрат за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб в 2024 році
10.01.2025 13:00
В минулому році на Івано-Франківщині 299 роботодавців отримали компенсації витрат за працевлаштування 403 внутрішньо переміщених осіб. Загалом, від початку дії програми отримання роботодавцями…