Про організацію прийому делегації
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 27.02.2018. № 23
Про організацію прийому делегації
З метою організації прийому делегації – представників органів місцевого самоврядування учасників інформаційного семінару «Енергоефективна громада, на прикладі м. Долина»:
- Організувати прийом делегації – представників органів місцевого самоврядування із Івано-Франківської області. Відповідальними за організацію прийому делегації призначити секретаря міської ради Гошилика В.І. та провідного спеціаліста загально-організаційного відділу міської ради Білушак Н.М.
- Фінансовому відділу міської ради (Н. Попович) провести оплату видатків на організацію харчування делегації (списки учасників та програма семінару додаються) протягом періоду перебування в м. Долина 27.02.2018 року в межах коштів передбачених в п. 3.1 Програми підтримки розвитку на 2018 рік.
Міський голова Володимир Гаразд
Документ опубліковано 27 лютого 2018
Чинний