Про Графік роботи Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради

Про Графік роботи Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради

РІШЕННЯ

Внесено зміни рішенням Долинської міської ради
від 17.02.2022 №1424-19/2022

Від 23.07.2021 № 538-11/2021
м. Долина
Про Графік роботи Центру
надання адміністративних послуг
Долинської міської ради

З метою забезпечення ефективної роботи та впорядкування Графіка роботи Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради (далі- ЦНАП), віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАП, Графіка прийому суб’єктів звернень в ЦНАП та його віддалених робочих місцях адміністраторів, , відповідно до Положення про управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 25.02.2020. № 457-13/2020, Регламенту управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 28.05.2020 № 574-16/2020, керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», пунктом 11 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», статтею 26 та статтею 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Графік роботи та Графік прийому суб’єктів звернень у головному офісі Центру надання адміністративних послуг, згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Графік роботи та Графік прийому суб’єктів звернень у віддалених робочих місцях адміністраторів Центру надання адміністративних послуг, згідно з додатком 2.
  3. Рішення Долинської міської ради від 28.05.2020 №576-16/2020 «Про Графік роботи Центру надання адміністративних послуг Долинської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
  4. Управлінню інформаційного та технологічного забезпечення (Н.Попович), управлінню надання адміністративних послуг (В. Луцька) оприлюднити дане рішення у засобах масової інформації та вебсайтах міської ради.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Р. Михнича.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 23 липня 2021
Чинний
Індекс документа
538-11/2021
Дата прийняття
23 липня 2021
Детальніше