РІШЕННЯ
Від 17.02.2022 № 1414-19/2022
м. Долина
Про Положення про надання адресної
грошової допомоги жителям
Долинської міської територіальної громади
Керуючись ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про надання адресної грошової допомоги жителям Долинської міської територіальної громади (додається).
2. Затвердити розподіл коштів за територіальними округами на 2022 рік (додаток 1).
3. Рішення міської ради від 04.02.2020. №431-12/2020 «Про Положення про надання адресної грошової допомоги жителям Долинської міської об’єднаної територіальної громади» із змінами від 03.04.2020 №550-15/2020 та від 08.10.2020 №928-20/2020, від 25.02 2021№199-6/2021 вважати такими, що втратили чинність.
Міський голова Іван Дирів
ЗАТВЕРДЖЕНО:
рішення міської ради
від 17.02.2022 № 1414-19/2022
ПОЛОЖЕННЯ
про надання адресної грошової допомоги жителям
Долинської міської територіальної громади
1. Положення про надання адресної грошової допомоги жителям Долинської міської територіальної громади (далі Положення) визначає порядок надання адресної грошової допомоги громадянам України жителям міста Долини та сіл, які входять до складу Долинської міської територіальної громади.
2. Адресна грошова допомога жителям Долинської міської територіальної громади, надається за рішенням міської ради в межах витрат, передбачених на цю мету бюджетом територіальної громади.
3.Адресна грошова допомога надається у випадках:
3.1. Пожежі, внаслідок якої заподіяно значної шкоди житловим приміщенням, у яких проживає заявник (не пізніше 6-ти місяців з часу події) та у випадку відсутності іншого житла заявника.
3.2. Тяжкої або впродовж тривалого періоду хвороби, оперативного лікування тощо, що потребує значних фінансових витрат.
3.3. Учаснику бойових дій, або члену його сім’ї, який бере/брав безпосередню участь на території України в антитерористичній операції (АТО) або в операції об’єднаних сил (ООС), і на момент перебування в зоні бойових дій був зареєстрований в Долинській міській ТГ, що підтверджується документально.
3.4. Батькам, які виховують дітей з обмеженими функціональними можливостями.
3.5. Адресна грошова допомога на відшкодування за тверде паливо і послуги ЖКГ особам з інвалідністю по зору І та ІІ групи.
4. Адресна грошова допомога, що надається відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 , не носить постійного характеру, а є додатком до існуючого доходу та може надаватися заявнику не частіше одного разу на три роки. У виключних випадках (онкологія, операція, діаліз нирок тощо), грошова допомога, може надаватись жителям ТГ частіше, але не більше одного разу в рік, за рекомендацією комісії мандатної, з питань депутатської діяльності та етики, охорони здоров’я, соціального захисту, законності та правопорядку.
5. Підставою для розгляду питання є наступні документи:
– заява;
– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника або особи, якій надаватиметься допомога, складений депутатом або уповноваженою особою міської ради (із зазначенням депутатом рекомендованого розміру допомоги);
– довідка про доходи заявника (крім інвалідів І групи та пенсіонерів за віком) або особи якій надаватиметься допомога та членів його сім’ї (заробітна плата, державна соціальна допомога, пенсія, аліменти тощо) не менш ніж за три попередні місяці;
– копія паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації) або копія ID-картки заявника та/або одержувача коштів;
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача
коштів;
– у випадку надання допомоги на лікування (п.п. 3.2 пункту 3) необхідним є подання документів, що підтверджують необхідність лікування особи за життєво-важливими показаннями: заключення ЛКК, виписка з лікувального закладу, висновок медичної установи, тощо;
– у випадку надання допомоги на відшкодування шкоди, що заподіяна пожежею (п.п.3.1 пункту 3) – акт Державної служби надзвичайних ситуацій);
– довідка з банку за реквізитами.
6. Адресна грошова допомога, встановлена підпунктом 3.3 пункту 3 надається:
6.1. Одноразово в розмірі 3000,00 грн безпосередньо учаснику бойових дій або одному із членів його сім’ї.
6.2. У випадку смерті внаслідок участі в бойових діях, одному із членів сім’ї загиблого, до перших роковин трагедії у розмірі 15000,00 грн та щорічно, починаючи з других роковин трагедії по 5000,00 грн.
6.3. Одноразово, при народженні дитини в учасника бойових дій у розмірі 5000,00 грн.
6.4. Щорічно, родинам загиблих учасників АТО, ОСС до Великодня в розмірі 1000,00 грн.
6.5. Щорічно, матерям, дружинам (якщо не одружена вдруге), які зареєстровані на території Долинської територіальної громади, загиблих учасників АТО, ОСС до Дня матері в розмірі 5000,00 грн.
6.6. Учаснику бойових дій до Дня захисника України у розмірі 1000,00 грн за поданням міського голови, про що видається розпорядження.
7. Для розгляду питання про надання грошової допомоги, зазначеної в підпункті 3.3 пункту 3 та пункті 6 даного Положення необхідно подати наступні документи:
7.1. У випадку, коли грошова допомога надається вперше:
– заяву;
– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника, складений депутатом або уповноваженою особою міської ради ;
– копія паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації) або копія ID-картки учасника бойових дій або одержувача коштів;
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача коштів;
– копію посвідчення учасника бойових дій або інших документів, що підтверджують участь в бойових діях у складі збройних формувань України в період з 2014 року;
– довідку з банку за реквізитами.
– для членів сімей учасника АТО, ООС:
– копію документа, що підтверджує смерть учасника АТО, ОСС внаслідок участі у бойових діях (для пп. 6.2 та 6.5);
– копію свідоцтва про шлюб для вдів учасників бойових дій (для пп. 6.4);
– копію посвідчення члена сім’ї загиблого учасника бойових дій (для пп. 6.2, 6.4 та 6.5);
– копію свідоцтва про народження дитини (пп. 6.3).
7.2. У випадку, коли грошова допомога надається вдруге (щорічно, пп. 6.2, 6.4, 6.5):
– заяву;
– довідку з банку за реквізитами.
Інші документи одержувач коштів поновлює у разі зміни прізвища, адреси проживання, тощо.
7.3. Для отримання адресної грошової допомоги до Дня захисника України:
– копію паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації) або копія ID-картки учасника бойових дій або одержувача коштів;
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача коштів;
– копію посвідчення учасника бойових дій або інших документів, що підтверджують участь в бойових діях у складі збройних формувань України в період з 2014 року;
– довідку з банку за реквізитами.
8. У випадку, коли з місця проходження служби або з військового комісаріату поступає інформація про порушення учасником бойових дій присяги, наказів командира, негідну поведінку, що ганьбить честь і славу захисника Батьківщини – грошова допомога не надається.
9. Для розгляду питання про надання грошової допомоги зазначеної в підпункті 3.4 пункту 3 даного Положення необхідно подати наступні документи:
– заяву;
– копію паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце реєстрації одного з батьків, одержувача коштів або копія ID-картки);
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача коштів;
– копію свідоцтва про народження дитини;
– копію медичного висновку про дитину – інваліда віком до 18 років або посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” та “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”;
– довідку з банку за реквізитами.
10. Для розгляду питання про надання грошової допомоги зазначеної в підпункті 3.5 пункту 3 Положення необхідно подати наступні документи:
– заяву;
– копію паспорта (1, 2 сторінка та сторінка про місце) або копія ID-картки отримувача;
– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру одержувача коштів;
– копію довідки МСЕК;
– довідку з банку за реквізитами .
11. У наданні адресної грошової допомоги може бути відмовлено:
– якщо працездатні члени сім’ї не працюють, не служать, не навчаються за денною формою навчання у навчальних закладах (крім осіб працездатного віку, які не працюють, але потребують лікування, що підтверджується відповідним документом);
– якщо з’ясовано, що сім’я має значні додаткові джерела для існування, які не були зазначені заявником;
– якщо у власності чи володінні сім’ї є дві і більше квартири (будинків), автомобілів;
– якщо заявником навмисно надані недостовірні відомості чи приховано відомості про матеріальний стан сім’ї, які вплинули або можуть вплинути на рішення про надання адресної грошової допомоги;
– при відмові заявника від проведення обстежень та надання необхідних довідок;
– якщо суми коштів, закріплених за округом недостатньо;
– перелік поданих документів не відповідає вимогам Положенню.
12. Матеріали про виділення адресної грошової допомоги попередньо розглядаються на засіданні постійної комісії міської ради мандатної, з питань депутатської діяльності та етики, охорони здоров’я, соціального захисту, законності та правопорядку. Допомога виділяється в межах суми коштів, виділених на територіальний округ та зазначених у додатку до рішення.
13. Додаток до рішення затверджується щорічно або у разі внесення змін до бюджету в межах бюджетних призначень на адресну грошову допомогу.
14. Розмір матеріальної допомоги у випадках передбачених підпунктами 3.1, 3.2 пункту 3 Положення може становити від 500 до 5000 грн включно.
У разі, коли депутатом міської ради у акті обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника не вказано рекомендований розмір допомоги, його встановлює постійна комісія мандатна, з питань депутатської діяльності та етики, охорони здоров’я, соціального захисту, законності та правопорядку або приймає рішення про відмову у її наданні.
15. Залишок коштів, передбачених міським бюджетом на матеріальну допомогу, можна направляти на соціально-економічний розвиток територіальної громади, відповідно до додатку до рішення, не раніше 1 жовтня і не пізніше 15 листопада поточного року.
16. Резервний фонд, розпорядником якого є постійна комісія міської ради мандатна, з питань депутатської діяльності та етики, охорони здоров’я, соціального захисту, законності та правопорядку затверджується в додатку до рішення і становить не більше 5% від бюджетних призначень на адресну грошову допомогу.