РІШЕННЯ
Від 18.11.2021 № 1133-17/2021
м. Долина
Про результати державного
фінансового аудиту бюджету
Долинської міської ради
Заслухавши інформацію начальника фінансового управління міської ради Світлани Демченко про результати державного фінансового аудиту бюджету Долинської міської ради проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію про результати державного фінансового аудиту бюджету Долинської міської ради взяти до уваги (додається).
2. Виконавчим органам міської ради:
2.1. Вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, недоліків забезпечити неухильне дотримання законодавства та недопущення таких порушень у майбутньому.
2.2. Розробити та затвердити внутрішні документи, спрямовані на забезпечення функціонування елементів внутрішнього контролю (внутрішнє середовище, управління ризиками, заходи контролю, інформаційний та комунікаційний обмін, моніторинг стану організації та функціонування системи внутрішнього контролю). Запровадити чітку систему планування діяльності, контролю за її виконанням та звітування про виконання планів, завдань і функцій, оцінки досягнутих результатів.
2.3. Посилити контроль за ефективним використанням земельних ресурсів та комунального майна. Вжити заходів щодо максимального залучення до місцевого бюджету додаткових доходів та зборів. Спільно з органами Державної фіскальної служби вжити всіх необхідних заходів для проведення претензійно-позовної роботи щодо сплати орендної плати за землю за укладеними договорами оренди.
2.4. Завершити реорганізацію комунального закладу «Долинський міський центр культури, спорту та туризму» Долинської міської ради.
2.5. Відділу культури з метою зменшення навантаження на міський бюджет та оптимізації видатків привести до реальної потреби штатні посади закладів культури.
2.6. Управлінню освіти міської ради, з метою уникнення зайвих витрат на сплату єдиного соціального внеску, оптимізувати мережу освітніх закладів, по мірі можливості зменшити кількість працівників з неповним педагогічним навантаженням.
2.7. Розпорядникам бюджетних коштів брати бюджетні зобов’язання в межах бюджетних призначень та не допускати виникнення небюджетної заборгованості.
2.8. Комунальним підприємствам міської ради своєчасно розробляти та подавати на затвердження фінансові плани підприємств. Своєчасно здійснювати плату за землю.
2.9. Здійснити заходи щодо можливості використання в своїй діяльності:
2.9.1 комунальному підприємству «Долина-Інвест» – придбаних основних засобів та інших товарно-матеріальних цінностей;
2.9.2 комунальному підприємству «Комунгосп» – мереж, які не введено в експлуатацію;
2.9.3 комунальному підприємству «Долинські ринки» – земельних ділянок, що не використовуються.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови відповідно до затвердженого розподілу обов’язків.
Міський голова Іван Дирів