Про внесення змін до програми розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг) на 2022-2024 роки

Про внесення змін до програми розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг) на 2022-2024 роки


Долинська міська рада
Калуського району Івано-Франківської області
восьме скликання
(двадцять шоста сесія)

РІШЕННЯ

Від 22.12.2022 № 1921-26/2022
м. Долина

Про внесення змін до програми розвитку
управління надання адміністративних послуг
Долинської міської ради
(Центру надання адміністративних послуг)
на 2022-2024 роки

З метою забезпечення розвитку місцевого самоврядування, визначення пріоритетних напрямків роботи, модернізації та підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень, з метою покращення іміджу Центру, як центру доступності і зручності для громадян в отриманні адміністративних послуг, забезпечення виконання Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

Внести зміни до Програми розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг) на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Долинської міської ради від 18.11.2021 № 1122-17/2021:

  • виклавши пункт 5 Паспорту Програми у новій редакції (додаток 1);

  • виклавши пункт 6 «Заходи Програми розвитку управління надання адміністративних послуг Долинської міської ради (Центру надання адміністративних послуг) на 2022-2024 роки» у новій редакції (додаток 2).

Міський голова Іван ДИРІВ

Додатки

Документ опубліковано 23 грудня 2022
Чинний
Індекс документа
1921-26/2022
Дата прийняття
22 грудня 2022
Детальніше