Про затвердження переліку адміністративних послуг

Про затвердження переліку адміністративних послуг

Втратив чинність рішенням сесії
від 29.09.2022 № 1773-23/2022

РІШЕННЯ

Від 28.09.2021 № 653-16/2021
м. Долина
Про затвердження переліку адміністративних послуг

З метою впорядкування переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Долинської міської ради та територіальними органами центральних органів виконавчої влади для ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, відповідно до Положення про управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради та Регламенту управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами внесеними згідно з Розпорядженням КМ № 969-р від 18.08.2021), Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Затвердити перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, через управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради згідно з додатком.

2.Суб’єктам надання адміністративних послуг протягом 15 календарних днів після прийняття даного рішення, розробити та подати на затвердження оновленні інформаційні та технологічні картки.

3.Рішення міської ради від 05.2020 №577-16/2020 «Про визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються у Центрі надання адміністративних послуг Долинської міської ради та у віддалених робочих місцях адміністраторів» зі змінами та доповненнями вважати таким, що втратило чинність.

4.Управлінню інформаційного та технологічного забезпечення (Н.Попович), управлінню надання адміністративних послуг (В. Луцька) оприлюднити дане рішення у засобах масової інформації та вебсайтах міської ради.

5.Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Р. Михнича.

Міський голова Іван Дирів

Документ опубліковано 04 жовтня 2021
Втратило чинність
Індекс документа
653-16/2021
Дата прийняття
28 вересня 2021
Детальніше