Про затвердження переліку адміністративних послуг

Про затвердження переліку адміністративних послуг

Доповнено рішенням сесії від 22.12.2022 № 1922-26/2022

Доповнено рішенням сесії від 20.09.2023 № 2394-35/2023


Долинська міська рада
Калуського району Івано-Франківської області
восьме скликання
(двадцять третя сесія)

РІШЕННЯ

Від 29.09.2022 № 1773-23/2022
м. Долина

Про затвердження переліку
адміністративних послуг

Беручи до уваги листи Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради та Долинського відділу Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, з метою впорядкування переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Долинської міської ради та територіальними органами центральних органів виконавчої влади для ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, відповідно до Положення про управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради та Регламенту управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 №333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану» (в редакції Постанови КМУ України від 30.08.2022 р. №977), розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами внесеними згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 729-р від 19.08.2022), Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити оновлений перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, через управління надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг) Долинської міської ради (додається).

2. Суб’єктам надання адміністративних послуг протягом 15 календарних днів після прийняття даного рішення, розробити та подати на затвердження оновленні інформаційні та технологічні картки.

3. Рішення міської ради від 28.09.2021 №653-16/2021 «Про затвердження переліку адміністративних послуг» вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Р. Михнича.

Міський голова Іван ДИРІВ

Додаток

Документ опубліковано 30 вересня 2022
Втратило чинність
Індекс документа
1773-23/2022
Дата прийняття
29 вересня 2022
Детальніше